Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Det nice nok at træne alene, men for mig har det klart været bedst at træne med andre. så har man nogle til at kritisere og snakke med i pauserne og give forced/spotte.
EDIT: Hvor bor du ?
alwin skrev:Jeg foretrækker alene. Hvis jeg skal træne med en anden, skal det være med musik i ørene og ''you go, i go''. Jeg kan ikke lide at snakke under træning.

Huttie skrev:jeg træner altid alene. Er kommet til at svinge med jern

Tuebob skrev:Lyngbeck skrev:Det nice nok at træne alene, men for mig har det klart været bedst at træne med andre. så har man nogle til at kritisere og snakke med i pauserne og give forced/spotte.
EDIT: Hvor bor du ?
Sjovt du spørg, jeg bor også i Svendborg. Hvor træner du henne?

vi presser hinanden til det yderste.

Lyngbeck skrev:
Oppe i SMV under idrætshallen.

Tuebob skrev:Lyngbeck skrev:
Jeg har fået et rigtig godt indtryk om det sted. Har set nogen videoer af nogen løftere dernede. Synes desværre det ligger lidt dumt for mig, selvom det er en okay mulighed.
Det jeg overvejede mest var faktisk at tage et par måneder dernede for at finpusse teknikken i dødløft og squat. De virker super rutinerede og dygtige de trænere der er dernede.
Går ud fra det er noget du kan anbefale?

Lyngbeck skrev:Tuebob skrev:Lyngbeck skrev:
Jeg har fået et rigtig godt indtryk om det sted. Har set nogen videoer af nogen løftere dernede. Synes desværre det ligger lidt dumt for mig, selvom det er en okay mulighed.
Det jeg overvejede mest var faktisk at tage et par måneder dernede for at finpusse teknikken i dødløft og squat. De virker super rutinerede og dygtige de trænere der er dernede.
Hvis man ikke er afhængig af en bicepsmaskine, en tricepsmaskine, en skuldermaskine osv osv. så er det et super sted, flinke folk gode priser og alt det der.

Tuebob skrev:Lyngbeck skrev:Tuebob skrev:Lyngbeck skrev:
Hvis man ikke er afhængig af en bicepsmaskine, en tricepsmaskine, en skuldermaskine osv osv. så er det et super sted, flinke folk gode priser og alt det der.
Nå ja og nu kom jeg i tanke om den største down-side. Åbningstider..... Lidt irriterende først at kunne træne kl 15-16 stykker hvis jeg har fri kl 11:20

Tuebob skrev:Men man lærer vel hurtigt god teknik dernede? For så kunne jeg jo passende tage et par måneder dernede, og så bære over med åbningstiderne indtil da. Blive hvis det faldt helt i min smag, eller finde et dyrt kommercielt center kun pga. åbningstiderne..

Så det er gratis so far. 
Tuebob skrev:Jeg træner i gymnasiets motionsrum!Så det er gratis so far.
Ikke noget shitness endnu.
Men går og overvejer Dansk Fitness.Men kender ikke rigtig nogen der træner der, de træner alle sammen i CityFitness så vidt jeg ved af..

Lyngbeck skrev:Tuebob skrev:Jeg træner i gymnasiets motionsrum!Så det er gratis so far.
Men går og overvejer Dansk Fitness.Men kender ikke rigtig nogen der træner der, de træner alle sammen i CityFitness så vidt jeg ved af..
Prik til mig hvis du er i SMV, det er mig med grimt tøj og allstars.
Tak.
Tuebob skrev:Lyngbeck skrev:Tuebob skrev:Jeg træner i gymnasiets motionsrum!Så det er gratis so far.
Prik til mig hvis du er i SMV, det er mig med grimt tøj og allstars.
Will do. Spørger bare efter en Karsten Lyngbeck right?
@Dingo, ja det er vidst en glimrende opsummeringTak.

Lyngbeck skrev:
Du kan ikke undgå at se mig, jeg vejer 130 og har en fedtprocent på 3.
. Kigger nok forbi efter SRP engang.Ruddi skrev:Jeg foretrækker at træne alene fordi så er man ikke afhængig af en anden og kan træne når man har lyst til det.
Kan da godt li at snakke med andre der træner og ser ingen problem hvis man har tid til det.

Ruddi skrev:Jeg foretrækker at træne alene fordi så er man ikke afhængig af en anden og kan træne når man har lyst til det.
Kan da godt li at snakke med andre der træner og ser ingen problem hvis man har tid til det.
Tuebob skrev:Helt enig. Mit største problem er måske at min motivation ville være lidt bedre hvis jeg havde en forpligtende partner også.. Har desværre med at være lidt doven med det når for mange lektier viser sig og vejret er koldtSkammer mig så også tilsvarende bagefter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster