Ligevægtsindtag og info:

Vil gerne have en specifik kostplan(hvis der er noget i den hun ikke kan lide, så bytter vi det bare ud)
og en specifik træningsprogram (tænker noget i retning af ren cardio 5 gange om ugen?)
Al hjælp er velkommen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

micker skrev:Vil gøre det meget hurtigt, min kæreste vil gerne have mig til at hjælpe hende med at lave et prog. Men da jeg ikke rigtig har specielt meget viden omkring vægttab, og det meste af min viden kommer herinde fra og diverse googled-sites, tænkte jeg at et godt sted at spørge om hjælp ville være her
Ligevægtsindtag og info:
Vil gerne have en specifik kostplan(hvis der er noget i den hun ikke kan lide, så bytter vi det bare ud)
og en specifik træningsprogram (tænker noget i retning af ren cardio 5 gange om ugen?)
Al hjælp er velkommen

Uniqe skrev:Jeg kan varmt anbefalde full body program til din kæreste..
På den måde kan hun udelukkende træne styrke 3 gange om ugen, og de resterende dage ren cardio..
Men det kommer an på om hun har noget erfaring indenfor styrketræning, ellers er et fb nok lidt voldsomt? :S

Så du mener ikke en nybegynder, kvinde som mand, skal starte ud med at træne fullbody?Uniqe skrev:Men det kommer an på om hun har noget erfaring indenfor styrketræning, ellers er et fb nok lidt voldsomt? :S

Uniqe skrev:Hvis du søger på nettet over kalorieberegner i fødevarer, kan hun selv indsætte de fødevarer som hun har derhjemme, og på den måde stadig indtage det rette kalorieindtag! Husk at ved kalorieunderskud, skal du altid trække 500 kcal fra ;-)

Tvivler på nogen vil modsige vigtigheden af korrekt teknik og udførelse.. Men du svarer jo stadig ikke på hvilket program du så vil anbefale nu når du mener fb er for hårdt!Uniqe skrev:Selvfølelig! Men kender man ikke til styrketræningens verden, som hunikke gør, ville jeg mene at det er for hårdt at kaste sig ud i sådan et program! Lær teknikkerne først, og den rette måde de skal udføres på inden ihvertfald..Var det svar nok?

Uniqe skrev:Hmm måske BS programmet, men det kan jeg på ingen måde svare på! Kender ikke hendes mål, eller erfaring så måske kloge åge, skulle svarer hvis du mener at kunne komme på noget bedre?

micker skrev:Hendes mål er at tabe sig og få strammet op. Ikk rigtig nogen vild erfaring indenfor styrketræning, og udgangspunkt? Mener i

Uniqe skrev:Selvfølelig! Men kender man ikke til styrketræningens verden, som hunikke gør, ville jeg mene at det er for hårdt at kaste sig ud i sådan et program! Lær teknikkerne først, og den rette måde de skal udføres på inden ihvertfald..

Uniqe skrev:Hun kan selvfølgelig godt vælge et fb program, når hun føler sig tryg nok ved teknikkerne..
Ellers kan hun kører Bill star programmet, det er et rigtigt godt begynder program, dog kan det blive ret ensformet og kedeligt ret hurtigt, men når hun dertil, kan hun jo altid skifte til. f.eks. Fb![]()

PeterFDK skrev:Jeg har et glimrende forslag: Din kæreste skal besøge iforms hjemmeside. Det er nok det bedste sted at starte, ikke her på bb.dk (den står helt for egen regning) Men iform har allerede artikler liggende, som både omhandler kostplaner og træning for kvinder. Hvis hun/du nu bruger et par timer på iform, så kan det ikke gå helt galt. Det er jo trods alt en hjemmeside rettet mod kvinder.
Der er jo ikke nogen grund til at opfinde den dybe tallerken igen...
Samtidig vil jeg også mene, at hun kommer længst med at erhverve sig noget viden om kost og ernæring samt træning. Viden er vejen til succes, ikke bare en eller anden tilfældig kostplan og et tilhørende træningsprogram.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster