Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Hvad er der så specielt ved det program?
Hvorfor delen starte med flies i din bryst rutine?
Skadespotentailet er stort ved alle pres og træk bag nakke.
Ømhed er ikke nogen indikator for hypertrofi.
Man kan sagtens gå på kompromi med form og derved overloade musklerne og fremme hypertrofi - det behøver ikke være 100% stict hver gang.
Man kan rolig træner over en time hver gang.
Du kan rolig gå længere end 6 uden dekon - deload ville måske endda være at foretrække.
Edit:
Hvorfor kører du dødløft så sent i programmet?

(og det gør det jo ikke - if you can catch my drift 
BodyByBas skrev:Er du gået i stå!? Har du brug for et nyt træningsprogram, hvor du med garanti både får større styrke, større muskler og fedttab! Alle punkter i træningsprogrammet er meget vigtige!
Læs det igennem og fortæl mig hvad du synes..
Take care.. And BeStrong!
Besart Ujkani
... Træningsprogrammet er vedhæftet!

Vupti skrev:Det er nu ikke helt rigtigt gozoI teorien kan man ikke, men man ser mange steder i praksis, at det sagtens kan lade sig gøre

Spiderman skrev:Hej bodybybas
Spar dine penge..... Følg med lidt i forummet her eller på andre sider..... De 3200 kr om året er hurtigt sparet;-)
Spiderman

Spiderman skrev:Hej bodybybas
Spar dine penge..... Følg med lidt i forummet her eller på andre sider..... De 3200 kr om året er hurtigt sparet;-)
Spiderman

Jeg vil sige de fleste af dine "regler"/statements er rigtige, hvis de bare bliver rettet lidt til.

Gozo skrev:Spiderman skrev:Hej bodybybas
Spiderman
Du lyder som om, du ved, hvor han har købt det? (sikker på at han ikke selv har lavet det?)
Noget du vil dele? Vil gerne læse reklamen

Thomas Jagd skrev:Jeg vil sige de fleste af dine "regler"/statements er rigtige, hvis de bare bliver rettet lidt til.
Det ved jeg nu ikke. Jeg kan da finde mindst 2 som er direkte fejlagtige
Det var skam ikke en hentydning til at jeg går ind for det program, eller støtter det på nogen måde.

Spiderman skrev:Gozo skrev:Spiderman skrev:Hej bodybybas
Spiderman
Du lyder som om, du ved, hvor han har købt det? (sikker på at han ikke selv har lavet det?)
Hejsa
Er der ingen "Sherlock Holmes" herinde![]()
"Take care, Bestrong"!
Vil ikke hænge nogen ud herinde og det er ikke det, dette forum er skabt til, men derimod at uddele af sine erfaringer og det er dermed gjort fra min side![]()
Spiderman

Gozo skrev:Spiderman skrev:Gozo skrev:Spiderman skrev:Hej bodybybas
Spiderman
Hejsa
"Take care, Bestrong"!
Vil ikke hænge nogen ud herinde og det er ikke det, dette forum er skabt til, men derimod at uddele af sine erfaringer og det er dermed gjort fra min side![]()
Spiderman
Ahh

Bay skrev:Gozo skrev:Spiderman skrev:Gozo skrev:Spiderman skrev:Hej bodybybas
Spiderman
Hejsa
"Take care, Bestrong"!
Spiderman
Ahh
Haha - så gennemskuede jeg den også langt om længe

nosebiter92 skrev:Nu har jeg brugt alle mine sherlock holmes evner på google på at søge efter det motto, men finder ikke noget... Giv mig så et link så jeg kan forstå det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster