så kom med jeres mening. Er det endnu noget vrøvl som har med tv2 at gøre, tænker tilbage på diverse go morgen danmark programmer som der også har været stor diskussion om her på sitet

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

wager skrev:faldt over denne her artikel på tv2.dk: http://go.tv2.dk/articledag/id-42269719 ... ml?forside og må sgu indrømme at jeg synes den lyder lidt underligt!
så kom med jeres mening. Er det endnu noget vrøvl som har med tv2 at gøre, tænker tilbage på diverse go morgen danmark programmer som der også har været stor diskussion om her på sitet

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Maveøvelser er derfor også en vigtig del af opskriften på at komme af med mavefedtet - den slags fedt, som vi kvinder ofte bliver ramt af, når vi oplever stress, mangel på søvn eller spiser forkert.
Myte 1: Maveøvelser får mavefedtet væk
Det kunne være fantastisk - men virkeligheden ser lidt anderledes ud.
Man øger sin risiko for at blive tykkere på maven, hvis man fx er stresset, sover for lidt eller drikker for mange øl. Men det omvendte gælder ikke; selv ikke 100 mavebøjninger om dagen kan få mavefedtet til at skrubbe af.

,

Lentz skrev:Damn... Hende Marie Kaufholtz bør aldrig nogensinde skrive en artikel angående krop & sundhed IGEN !!
Kan man ikke sagsøge folk for at vidergive så stupide artikler til offentligheden??
Derudover synes jeg det er utroligt komisk:Maveøvelser er derfor også en vigtig del af opskriften på at komme af med mavefedtet - den slags fedt, som vi kvinder ofte bliver ramt af, når vi oplever stress, mangel på søvn eller spiser forkert.
Ved siden står der så "Se også"
"4 myter om mavetræning"Myte 1: Maveøvelser får mavefedtet væk
Man øger sin risiko for at blive tykkere på maven, hvis man fx er stresset, sover for lidt eller drikker for mange øl. Men det omvendte gælder ikke; selv ikke 100 mavebøjninger om dagen kan få mavefedtet til at skrubbe af.
Utroligt at der er så lidt styr på noget som helst. 2 artikler fra samme hjemmeside der 100% modsiger hinanden.

Dingo skrev:Lentz skrev:Damn... Hende Marie Kaufholtz bør aldrig nogensinde skrive en artikel angående krop & sundhed IGEN !!
Kan man ikke sagsøge folk for at vidergive så stupide artikler til offentligheden??
Derudover synes jeg det er utroligt komisk:Maveøvelser er derfor også en vigtig del af opskriften på at komme af med mavefedtet - den slags fedt, som vi kvinder ofte bliver ramt af, når vi oplever stress, mangel på søvn eller spiser forkert.
Ved siden står der så "Se også"
"4 myter om mavetræning"Myte 1: Maveøvelser får mavefedtet væk
Utroligt at der er så lidt styr på noget som helst. 2 artikler fra samme hjemmeside der 100% modsiger hinanden.
Haha jeg sad og tænkte på præcis det samme! Det er fun. Men den artikel der hedder '4 myter om mavetræning' er faktisk ganske fint skrevet med gode pointer, feks med energiunderskud, drop 100 mavebøjninger og lav også andet end mavebøjninger

Casper.S skrev:TV2 er IKKE en hjemmeside hvorfra du skal finde din træningsviden.
for så havde jeg sgu nok ikke skrevet jeg synes det lød underligt 

alllstar skrev:Som vi tidligere har diskuteret her på forumet, er mange af disse såkaldte "eksperter" og deres udtagelser blevet hverdag på Tv2 - både udsendelser som Go' Morgen Danmark, Go' Aften Danmark, Go' Nat Danmark, artiler, etc whatever. Har sendt en mail til dem, hvori jeg skriver, at der efterhåden ingen validitet eller belæg er, for det der bliver postuleret af de såkaldte eksperter, som udtaler sig i Øst og Vest om emner de ikke burde udtale sig om, hvilket Hr. og Fru. Danmark tager for gode varer. Har bl.a. nævnt den seneste artikel i rækken, som også er postet her. Vil poste deres svar her i topic, hvis sådan en kommer - må man næsten formode.
mesomorf skrev:Det værste er jo næsten den måde, hvorpå den slags artikler undergraver hele stationens troværdighed.
.

alllstar skrev:Som vi tidligere har diskuteret her på forumet, er mange af disse såkaldte "eksperter" og deres udtagelser blevet hverdag på Tv2 - både udsendelser som Go' Morgen Danmark, Go' Aften Danmark, Go' Nat Danmark, artiler, etc whatever. Har sendt en mail til dem, hvori jeg skriver, at der efterhåden ingen validitet eller belæg er, for det der bliver postuleret af de såkaldte eksperter, som udtaler sig i Øst og Vest om emner de ikke burde udtale sig om, hvilket Hr. og Fru. Danmark tager for gode varer. Har bl.a. nævnt den seneste artikel i rækken, som også er postet her. Vil poste deres svar her i topic, hvis sådan en kommer - må man næsten formode.

Solosesso skrev:Så ruller det igen med ham trænings fidusen igen med hans six pack på
6 uger bla bla han lukker bare ævl ud når han står på tv'et igen til morgen her den 18.aug
Måske er det bare mig som er ude for pæd rækkevidte

ntp9 skrev:alllstar skrev:Som vi tidligere har diskuteret her på forumet, er mange af disse såkaldte "eksperter" og deres udtagelser blevet hverdag på Tv2 - både udsendelser som Go' Morgen Danmark, Go' Aften Danmark, Go' Nat Danmark, artiler, etc whatever. Har sendt en mail til dem, hvori jeg skriver, at der efterhåden ingen validitet eller belæg er, for det der bliver postuleret af de såkaldte eksperter, som udtaler sig i Øst og Vest om emner de ikke burde udtale sig om, hvilket Hr. og Fru. Danmark tager for gode varer. Har bl.a. nævnt den seneste artikel i rækken, som også er postet her. Vil poste deres svar her i topic, hvis sådan en kommer - må man næsten formode.
Godt initiativ, allstar. Jo flere der henvender sig med den slags klager jo bedre!mesomorf skrev:Det værste er jo næsten den måde, hvorpå den slags artikler undergraver hele stationens troværdighed.
.
Dette ræsonnement synes at forudsætte, de havde nogen til at begynde med

Jezzer skrev:Solosesso skrev:Så ruller det igen med ham trænings fidusen igen med hans six pack på
6 uger bla bla han lukker bare ævl ud når han står på tv'et igen til morgen her den 18.aug
Måske er det bare mig som er ude for pæd rækkevidte
Hvad for noget var ævl? Jeg synes i øvrigt resultaterne var ret fine for de to deltagere
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Steve90210 skrev:Du synes ikke, det lyder forkert, når han siger, at forsøgpersonerne har tabt 4kg fedt og taget 3kg muskelmasse på i løbet af de 6 uger?
Mikkel Bech - værten - sagde såvidt jeg husker, at "de havde OMDANNET 4kg fedt til 3kg muskelmasse", hvilket "eksperten" ikke modsagde ham i.
Men det var da fine resultater de havde fået på 6 uger..

hansi hinterseer skrev:Steve90210 skrev:Du synes ikke, det lyder forkert, når han siger, at forsøgpersonerne har tabt 4kg fedt og taget 3kg muskelmasse på i løbet af de 6 uger?
Mikkel Bech - værten - sagde såvidt jeg husker, at "de havde OMDANNET 4kg fedt til 3kg muskelmasse", hvilket "eksperten" ikke modsagde ham i.
Men det var da fine resultater de havde fået på 6 uger..
Nu spiller der jo mange andre faktorer, som eksempelvis væske, ind. At de skal have gainet 3 fedtfrie kg, anser jeg ikke for værende umuligt.
Hvert indslag får et par minutter tildelt. Jeg kan ikke se noget smart i at eksperten skulle bruge 2 minutter på at forklare Mikkel Bech, hvordan tingene hænger sammen. I øvrigt er tavshed ikke lig samtykke.

Steve90210 skrev:Når man er på sådan en low carb kur, som forsøgspersonerne var i de 6 uger, hvor de angiveligt kun fik kød og grøntsager, kan jeg ikke rigtig se, hvor væsken skulle komme fra. Normalvis plejer vægttab vel at medføre mindre væske i kroppen?
Overordnet set synes jeg bare det er ærgeligt, at der bliver givet, hvad må anses for at være misvisende informationer - altså at man kan tabe fedt og gaine muskelmasse samtidigt. Hvis man ser bort fra begyndergains, strider det jo imod al fornuft og virkelighedens realiteter.
Mht. de 4kg fedt og 3kg masse, bundede Mikkel Bechs udtalelser selvfølgelig i de oplysninger, eksperten havde givet..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster