Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det er da meget muligt at man ikke ender op med at leve sammen for evigt, men man får da noget erfaring med fra det hele - og måske lidt mere 

Nej du er ikke gammeldags.iboy skrev:...Jeg har det bare sådan, jeg tror hverken jeg er klart eller gider, at have en kæreste. jeg er 16 år gammel, og har altid sagt til om mine bekendtes, forhold at jeg ikke tror på de holder særlig langtid. Da de er unge og har så lidt erfaring om livet, ( ikke at det ikke kan holde men...) Det jeg vil er da at gå i byen, og scorer nogle damer uden alt det der kærester fnidder. Også ellers fokusere på skole og træning.
ER DET MIG SOM EN GAMMELDAGS?

Mikkelmaj skrev:Som de fleste sorte mænd i film (no racist)
"Fuck 'dem bitchezzzzz In da aaaarz!"

essensen skrev:Mikkelmaj skrev:Som de fleste sorte mænd i film (no racist)
Siger mange sorte mænd det i film?

Moose skrev:essensen skrev:Mikkelmaj skrev:Som de fleste sorte mænd i film (no racist)
viste du ikke det? det er da en sætning de fleste sorte mænd i film siger?

Moose skrev:essensen skrev:Mikkelmaj skrev:Som de fleste sorte mænd i film (no racist)
viste du ikke det? det er da en sætning de fleste sorte mænd i film siger?

iboy skrev:Self skal man eksperimenter og hygge sig, og tror ikke det er mit ego som jeg ligger under, men min frygt har aldrig været god til piger, har aldrig kunne finde ud af og snakke med dem, uden at få ondt i maven osv. Og har altid taget det som tegn på, at jeg ikke var parat til alt det halløj.

The Juice skrev:iboy skrev:Self skal man eksperimenter og hygge sig, og tror ikke det er mit ego som jeg ligger under, men min frygt har aldrig været god til piger, har aldrig kunne finde ud af og snakke med dem, uden at få ondt i maven osv. Og har altid taget det som tegn på, at jeg ikke var parat til alt det halløj.
Nu er det at have en kæreste og at score en pige heldigvis to temmelig modsatrettede ting. Jeg tror det ville være enormt sundt for dig at få en kæreste. Man bliver god til at bolle af at have en kæreste.

What! skrev:I de fleste tilfælde bliver man god til at bolle sin kæreste, ikke til at bolle generelt.

What! skrev:I de fleste tilfælde bliver man god til at bolle sin kæreste, ikke til at bolle generelt.

Flames skrev:Jeg kan ikke forstå behovet for at være at være så negativ på andres vegne. Personligt ville jeg nok ikke selv sidde og skrive lange romantiske beskeder på facebook til alles skue, og jeg forstår heller ikke personligt behovet for det. Omvendt så lad dog dem om det, og lad vær at tage dig af det. Uanset om man går og råber det højt eller ej, så hører det jo med til de flestes forelskelse, at man virkelig tror at den anden er den eneste ene. Det kan da godt være at det ikke holder, men hvorfor fra starten indtage en position om det sikkert ikke holder fordi man er ung og ikke kender så meget til livet. Sådan vil det jo være igennem hele dit liv hver gang man møder en kvinde, og så kan man jo aldrig comitte sig før man sidder i en rullestol. Jeg vil personlig hellere virkelig tro på at mit forhold holder indtil det modsatte viser sig, end at være i et forhold, hvor jeg fra starten af går og tænker at det kun er et midlertidig projekt.
Og det med at du ikke vil have en kæreste, men blot træne og kneppe piger = bullshit;) Hvis du møder den rigtige du virkelig forelsker dig i, skal du nok få ryddet plads i kalenderen til hende. Også i forhold til træning. Dine følelser er sgu ikke nok du selv styre, og blot kan sige ja og nej til. Dermed ikke sagt, at du så skal have en kæreste, for singlelivet er bestemt også godt, men livet behøver ikke at være så sorthvid, enten eller.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster