Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Poliquin skrev:Forstår overhovedet ikke folks facination af Kai. Han er underholdende, men god BBér er han sku ikke (på det niveau). Bred bred talje og underlig symmetri...
DE 2 andre er klasser over Kai og det samme gælder en del andre efter min mening

DBP skrev:Poliquin skrev:Forstår overhovedet ikke folks facination af Kai. Han er underholdende, men god BBér er han sku ikke (på det niveau). Bred bred talje og underlig symmetri...
DE 2 andre er klasser over Kai og det samme gælder en del andre efter min mening
Hverken Kai eller Victor har vel en synderligt pæn symmetri? Ihvertfald ikke efter min mening.
Men synes alligevel Kai vinder en smule på ben og midt/øvre ryg. Synes egentlig også at han hans side chest er pænere end Victors.

Odysseus skrev:DBP skrev:Poliquin skrev:Forstår overhovedet ikke folks facination af Kai. Han er underholdende, men god BBér er han sku ikke (på det niveau). Bred bred talje og underlig symmetri...
Hverken Kai eller Victor har vel en synderligt pæn symmetri? Ihvertfald ikke efter min mening.
Men synes alligevel Kai vinder en smule på ben og midt/øvre ryg. Synes egentlig også at han hans side chest er pænere end Victors.
Hvad er det at Victors symmetri fejler? Den er da bedre end både Phil & Kai's
Og som så mange andre så forstår jeg ikke fascinationen af Kai, der er mange langt bedre bb'ere!

DBP skrev:Odysseus skrev:DBP skrev:Poliquin skrev:Forstår overhovedet ikke folks facination af Kai. Han er underholdende, men god BBér er han sku ikke (på det niveau). Bred bred talje og underlig symmetri...
Og som så mange andre så forstår jeg ikke fascinationen af Kai, der er mange langt bedre bb'ere!
Fandt lige et andet pic af ham, og der kunne man se hans symmetri faktisk er virkelig imponerende. Så big mistake herfra![]()
Måske er det bare stillingen og lyset der gør det, men syntes bare der var visse asymmetriske dele på ham.

DBP skrev:DBP skrev:Odysseus skrev:DBP skrev:Poliquin skrev:Forstår overhovedet ikke folks facination af Kai. Han er underholdende, men god BBér er han sku ikke (på det niveau). Bred bred talje og underlig symmetri...
Fandt lige et andet pic af ham, og der kunne man se hans symmetri faktisk er virkelig imponerende. Så big mistake herfra![]()
Måske er det bare stillingen og lyset der gør det, men syntes bare der var visse asymmetriske dele på ham.
Fandt lige et andet pic af Victor, og der er hans symmetri faktisk meget imponerende. Big mistake herfra![]()

Odysseus skrev:DBP skrev:DBP skrev:Odysseus skrev:DBP skrev:Poliquin skrev:Forstår overhovedet ikke folks facination af Kai. Han er underholdende, men god BBér er han sku ikke (på det niveau). Bred bred talje og underlig symmetri...
Fandt lige et andet pic af Victor, og der er hans symmetri faktisk meget imponerende. Big mistake herfra![]()
Du er tilgivet, men fra nu af fratages du rettigheden til at udtale dig negativt om Vic

DBP skrev:Odysseus skrev:DBP skrev:DBP skrev:Odysseus skrev:DBP skrev:Poliquin skrev:Forstår overhovedet ikke folks facination af Kai. Han er underholdende, men god BBér er han sku ikke (på det niveau). Bred bred talje og underlig symmetri...
DE 2 andre er klasser over Kai og det samme gælder en del andre efter min mening :)
Fandt lige et andet pic af ham, og der kunne man se hans symmetri faktisk er virkelig imponerende. Så big mistake herfra #-o
Fandt lige et andet pic af Victor, og der er hans symmetri faktisk meget imponerende. Big mistake herfra #-o :P
Du er tilgivet, men fra nu af fratages du rettigheden til at udtale dig negativt om Vic :wink:
Jeg har fejlet og må derfor acceptere din straf :D

sjonas skrev:Jeg ville mene Phil.. KÆMPE KØLLER BOOOOM..

schulz skrev:sjonas skrev:Jeg ville mene Phil.. KÆMPE KØLLER BOOOOM..
But so small deltoids!

Moqensen skrev:schulz skrev:sjonas skrev:Jeg ville mene Phil.. KÆMPE KØLLER BOOOOM..
But so small deltoids!
Ahah små og små er vidst så meget sagt

schulz skrev:Moqensen skrev:schulz skrev:sjonas skrev:Jeg ville mene Phil.. KÆMPE KØLLER BOOOOM..
But so small deltoids!
Ahah små og små er vidst så meget sagt
DE ER HELT VÆK!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster