Hvilke vitamintilskud bruger I og hvorfor det?
Jeg bruger selv Omnimin og synes det fungere fint. Men det kunne være fedt at høre hvad I bruger

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkelmaj skrev:Der er lavet en undersøgelse at danskerne, i gennemsnit ikke mangler vitaminer og andre kosttilskud fordi vi spiser så varieret.
Smuttede til lægen så jeg ikke brugte mange penge på vitaminer, havde dog et lidt for lavt D vitamin. Så jeg tager Fiske oile og D + E vitamin.

Mufaza skrev:Hejsa!
Hvilke vitamintilskud bruger I og hvorfor det?
Jeg bruger selv Omnimin og synes det fungere fint. Men det kunne være fedt at høre hvad I bruger

Pre Big Bang skrev:Jeg tager 1 Omnimin multivitamin til morgen og aftensmaden ellers hvidløgspiller, omega 3 og kalk m. d vitamin. Det er sikkert overkill for jeg spiser både æbler, banan, appelsin og grønsager i løbet af en uge men tror tit for os at det psykologiske spiller ind når vi snakker om kosttilskud og følelsen af at man føler sig dækket ind når man tager f.eks multivitamin.

Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg tager 1 Omnimin multivitamin til morgen og aftensmaden ellers hvidløgspiller, omega 3 og kalk m. d vitamin. Det er sikkert overkill for jeg spiser både æbler, banan, appelsin og grønsager i løbet af en uge men tror tit for os at det psykologiske spiller ind når vi snakker om kosttilskud og følelsen af at man føler sig dækket ind når man tager f.eks multivitamin.
Ja det giver jeg dig ret i !! selvom man spiser frugter og grøntsager i løbet af dagen, så tager man også lige nogle piller, for at føle sig FULDSTÆNDIG dækket ind. det psykisk

Pre Big Bang skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg tager 1 Omnimin multivitamin til morgen og aftensmaden ellers hvidløgspiller, omega 3 og kalk m. d vitamin. Det er sikkert overkill for jeg spiser både æbler, banan, appelsin og grønsager i løbet af en uge men tror tit for os at det psykologiske spiller ind når vi snakker om kosttilskud og følelsen af at man føler sig dækket ind når man tager f.eks multivitamin.
Ja det giver jeg dig ret i !! selvom man spiser frugter og grøntsager i løbet af dagen, så tager man også lige nogle piller, for at føle sig FULDSTÆNDIG dækket ind. det psykisk
Ja nemlig
Udover vitaminer så indholder frugter andre gode ting som f.eks frugt fibre og a shit load of andre ting så husk de gode frugter også.
Hvis interesseret findes der en bog der hedder Superfood af Helena Nyblom der beskriver hvad de forskellige frugter/grønsager/nødder med mere gør for kroppen og den er baseret på videnskabelig forskning i en pæn grad. Kan sikkert lånes på biblioteket hvor du bor.

Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg tager 1 Omnimin multivitamin til morgen og aftensmaden ellers hvidløgspiller, omega 3 og kalk m. d vitamin. Det er sikkert overkill for jeg spiser både æbler, banan, appelsin og grønsager i løbet af en uge men tror tit for os at det psykologiske spiller ind når vi snakker om kosttilskud og følelsen af at man føler sig dækket ind når man tager f.eks multivitamin.
Ja nemlig
Udover vitaminer så indholder frugter andre gode ting som f.eks frugt fibre og a shit load of andre ting så husk de gode frugter også.
Hvis interesseret findes der en bog der hedder Superfood af Helena Nyblom der beskriver hvad de forskellige frugter/grønsager/nødder med mere gør for kroppen og den er baseret på videnskabelig forskning i en pæn grad. Kan sikkert lånes på biblioteket hvor du bor.
Okay, den bog må jeg lige lige låne, tror sku den vil hjælpe på mere viden

Soldier skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg tager 1 Omnimin multivitamin til morgen og aftensmaden ellers hvidløgspiller, omega 3 og kalk m. d vitamin. Det er sikkert overkill for jeg spiser både æbler, banan, appelsin og grønsager i løbet af en uge men tror tit for os at det psykologiske spiller ind når vi snakker om kosttilskud og følelsen af at man føler sig dækket ind når man tager f.eks multivitamin.
Ja nemlig
http://www.youtube.com/watch?v=5gZJ-T7ajrw
hvad går det her så ud på`?

Pre Big Bang skrev:Soldier skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg tager 1 Omnimin multivitamin til morgen og aftensmaden ellers hvidløgspiller, omega 3 og kalk m. d vitamin. Det er sikkert overkill for jeg spiser både æbler, banan, appelsin og grønsager i løbet af en uge men tror tit for os at det psykologiske spiller ind når vi snakker om kosttilskud og følelsen af at man føler sig dækket ind når man tager f.eks multivitamin.
Ja nemlig
Alt ved Ronnie Coleman er ekstremt han har også sagt at hans fedt procent ligger på 6% hele året rundt så han må være en ubber gut og ha en sand mirakel krop![]()
Forskning inden for kosttilskud inden for pro BB er ret begrænset og ville absolut ikke appellere til en gennemsnitlig trænet person desuden er sporten besudlet af reklamer der påstår det ene og det andet.
Ikke distro mere har han opnået meget med sin sport.

Soldier skrev:6% !!!?![]()
Det jo windsygt!! passer det?

Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Soldier skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Soldier skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg tager 1 Omnimin multivitamin til morgen og aftensmaden ellers hvidløgspiller, omega 3 og kalk m. d vitamin. Det er sikkert overkill for jeg spiser både æbler, banan, appelsin og grønsager i løbet af en uge men tror tit for os at det psykologiske spiller ind når vi snakker om kosttilskud og følelsen af at man føler sig dækket ind når man tager f.eks multivitamin.
Ja nemlig
Alt ved Ronnie Coleman er ekstremt han har også sagt at hans fedt procent ligger på 6% hele året rundt så han må være en ubber gut og ha en sand mirakel krop![]()
Forskning inden for kosttilskud inden for pro BB er ret begrænset og ville absolut ikke appellere til en gennemsnitlig trænet person desuden er sporten besudlet af reklamer der påstår det ene og det andet.
Ikke distro mere har han opnået meget med sin sport.
Ja prøv lige og se alle de piller han tager, det er jo EKSTREMT
6% !!!?![]()
Det jo windsygt!! passer det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster