Jeg har vel efterhånden befundet mig i det lokale gym i 4 år. Dog fattede jeg ikke en skid før jeg blev 16, og de to første år skete der ikke en pind. Dette skyltes ikke manglende vilje, men manglende indsigt i kroppens fysiologi - jeg bildte mig selv ind, at jeg var en såkaldt "hardgainer". Sikke en idiot jeg var.
Jeg fik taget billederne så "tidligt" på sæsonen, fordi jeg bliver student her til sommer, og skal drikke mig vissen sådan cirka hele tiden
Her er et billede af mig, fra dengang jeg var 14, og måske havde keglet rundt i centeret i nogle måneder.
177 høj, og 52 kg i dagsvægt. Flotfyrsagtig, hvis jeg selv skal sige det

Nu er jeg sørme blevet 18, og har fattet en smule af det der "BÅÅÅDYBUILDING". Således ser jeg ud, poserende halvnøgen foran en bil

Her ses min ryg og mine hammies. Jeg vejer desuden i omegnen af 20 kg mere nu til dags, end jeg gjorde dengang - jeg er bygget af letvægtsrør, så jeg snyder med looket! Derudover er jeg ikke blevet højere siden min konfirmation, så jeg er stadig 177 cm.

FAQ
Med henhold til træningsprogrammer, har jeg stort set altid benyttet mig af 2 eller 3-split. Sidste vinter prøvede jeg dog PHAT, og jeg må indrømme, at det var rigtig fedt! Det er jo reelt også et 2/3-split, så det passer mig rigtig fint!
Mad dét spiser jeg! 2 gram protein dagligt, og det er sådan set det eneste jeg er rigtig opmærksom på. Resten tager jeg lidt på gefühl.
Så sover jeg - oftest om natten - og det er sådan set det. Benytter mig af proteinpulver, kreatin, multivitamin og fiskeolie. Ikke alt mulig mystisk "Anabolic Pump 3000 Monsta" crap. Sund mad og enkle sups. Og massere af tålmodighed
Weakpoints er helt sikkert skuldrene. Dette skyldes mine evindelige skader i området. Jeg havde endelig fået smidt lidt masse på de forbandede delts, da jeg blev sat helt ud af spillet i de seneste 8 uger - jeg kan først presse nogenlunde igen nu
Derudover har jeg absolut ingen traps. Dette skyldes manglende fokus, fordi jeg synes de er nogle grimme prollemuskler
Mine abs måtte også godt være dybere, men med tanke på at de kun er blevet trænet siden januar, er jeg egentlig godt tilfreds.
Af idoler må jeg nævne Steve Reeves og Frank Zane. Jeg synes vitterligt, at de havde nogle af de smukkeste fysikke nogensinde! Dette er også årsagen til min manglende træning af traps - de passer bare ikke ind i min drømmefysik!
Af fremtidsplaner gik jeg og tænkte på AF. Så tog jeg til Loaded Cup her for et par måneder siden. Og så ændrede de reglerne. Nu overvejer jeg ikke AF mere
Kom endelig med ris/ros til min form eller indstilling, hvis i har noget konstruktivt at bidrage med! Mvh Wannabe-BB