Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1451
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1448

Følg bodybuilding.dk på

Wannabe-BB Billedlog

Udskriv emne

Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder

Hej alle! Nu tænkte jeg, at det snart var tid til at tage nogle billeder, og sammen med en ven fik jeg endelig klaret det! Det skete i den smukke Lollandske natur, foran en knapt så smuk Toyota. Dette skyldes at jeg er en idiot, og ikke tænkte nærmere over hvad fanden jeg stillede mig foran :lol:

Jeg har vel efterhånden befundet mig i det lokale gym i 4 år. Dog fattede jeg ikke en skid før jeg blev 16, og de to første år skete der ikke en pind. Dette skyltes ikke manglende vilje, men manglende indsigt i kroppens fysiologi - jeg bildte mig selv ind, at jeg var en såkaldt "hardgainer". Sikke en idiot jeg var. :D Jeg fik taget billederne så "tidligt" på sæsonen, fordi jeg bliver student her til sommer, og skal drikke mig vissen sådan cirka hele tiden :D

Her er et billede af mig, fra dengang jeg var 14, og måske havde keglet rundt i centeret i nogle måneder.
177 høj, og 52 kg i dagsvægt. Flotfyrsagtig, hvis jeg selv skal sige det :8

Billede

Nu er jeg sørme blevet 18, og har fattet en smule af det der "BÅÅÅDYBUILDING". Således ser jeg ud, poserende halvnøgen foran en bil :lol: Jeg poser nogenlunde, men mit ansigtsudtryk er meget.. Unikt? :lol:

Billede

Her ses min ryg og mine hammies. Jeg vejer desuden i omegnen af 20 kg mere nu til dags, end jeg gjorde dengang - jeg er bygget af letvægtsrør, så jeg snyder med looket! Derudover er jeg ikke blevet højere siden min konfirmation, så jeg er stadig 177 cm.

Billede

FAQ

Med henhold til træningsprogrammer, har jeg stort set altid benyttet mig af 2 eller 3-split. Sidste vinter prøvede jeg dog PHAT, og jeg må indrømme, at det var rigtig fedt! Det er jo reelt også et 2/3-split, så det passer mig rigtig fint!

Mad dét spiser jeg! 2 gram protein dagligt, og det er sådan set det eneste jeg er rigtig opmærksom på. Resten tager jeg lidt på gefühl.

Så sover jeg - oftest om natten - og det er sådan set det. Benytter mig af proteinpulver, kreatin, multivitamin og fiskeolie. Ikke alt mulig mystisk "Anabolic Pump 3000 Monsta" crap. Sund mad og enkle sups. Og massere af tålmodighed :)

Weakpoints er helt sikkert skuldrene. Dette skyldes mine evindelige skader i området. Jeg havde endelig fået smidt lidt masse på de forbandede delts, da jeg blev sat helt ud af spillet i de seneste 8 uger - jeg kan først presse nogenlunde igen nu :(
Derudover har jeg absolut ingen traps. Dette skyldes manglende fokus, fordi jeg synes de er nogle grimme prollemuskler :hihi:
Mine abs måtte også godt være dybere, men med tanke på at de kun er blevet trænet siden januar, er jeg egentlig godt tilfreds.

Af idoler må jeg nævne Steve Reeves og Frank Zane. Jeg synes vitterligt, at de havde nogle af de smukkeste fysikke nogensinde! Dette er også årsagen til min manglende træning af traps - de passer bare ikke ind i min drømmefysik!

Af fremtidsplaner gik jeg og tænkte på AF. Så tog jeg til Loaded Cup her for et par måneder siden. Og så ændrede de reglerne. Nu overvejer jeg ikke AF mere :lol: Nu træner jeg vidst bare fordi det er fedt!

Kom endelig med ris/ros til min form eller indstilling, hvis i har noget konstruktivt at bidrage med! Mvh Wannabe-BB :)
Sidst rettet af Wannabe-BB 4. okt 2013, 20:54, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Synes du har en rigtig flot form. Meget misundelsesværdig på 2års "god" træning.
Af kritik synes jeg skinkerne er for langt foran. De overdominere fuldstændigt læggen og synes de for din overkrop til at se lille ud. Hvilket ikke er tilfældet. Dette er du kun min mening. :D
overall muy muy fantastico. GOOD LUCK!!
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Kostplan: Vis kostplan

Du er en flot mand (no homo). Især gode quadzz - im mirin :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Tusind tak for jeres svar, det er super godt med både ros og ris! :)

@KennyGunz: Du har helt ret, mine quads er ret dominerende. Jeg lider under det samme "problem" som Tom Platz - Mine ben vil ikke stoppe med at vokse :hihi: Ikke at dét er et decideret "problem", men det er ikke nødvendigvis lutter lagkage.
Mine lægge er små, så det er ikke noget synsbedrag! :lol:

@Mads: Tak for din ros, det varmer indeni :gay2:

Vil i vide en hemmelighed? Jeg har kun squattet de sidste fire uger - mine quads er bygget af maskiner, lunges og diverse gøglerier :mrgreen:
Brugeravatar

Det er rigtig godt klaret, imponerende!
Hvad måler ben, arme, bryst, osv? Kunne være en reel information, da billedet godt kan snyde, dine bene ser freak ud i forhold til resten! :P

Well done! :bodyman:
It's not how you start, but how you finish!
Smut et kig forbi loggen, smiled-s-log-t56838.html

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Smiled skrev:Det er rigtig godt klaret, imponerende!
Hvad måler ben, arme, bryst, osv? Kunne være en reel information, da billedet godt kan snyde, dine bene ser freak ud i forhold til resten! :P

Well done! :bodyman:

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig har nogle mål på noget som helst - jeg freestyler den lidt :D Men ja, mine ben er ganske dominerende. Synes dog, at min overkrop ikke helt kommer til sin ret på billederne, så det kan være jeg lige smider et nyt op på et tidspunkt :)
Brugeravatar

God dagsform, imponerende fremgang og fornuftig indstilling til at træne traps :)
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

Lærling skrev:God dagsform, imponerende fremgang og fornuftig indstilling til at træne traps :)

Tusind mange tak, og i lige måde! Du har selv en meget Zane'ish form (jeg læser din log fast) :)
Brugeravatar

Du er sådan en flot fyr Mars (No Homo) :D
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Logbog: Ingen logbog

Tak - jeg har også øvet mig længe! :hihi:
Brugeravatar

Hvordan så dit PHAT-program ud? Som hr. Norton foreskriver det eller et hjemmebrygget oder was?? :D

Lækker form bortset fra det =D>
Brugeravatar

Reputation point: 2

@Pallen: Det var holdt så tæt på det Layne foreskriver, som det kunne lade sig gøre der hvor jeg træner. Og det er klart noget jeg vil anbefale til bulk season. Man bygger både styrke, og træner mere "klassisk" bodybuilding. Jeg skal helt sikkert træne efter PHAT igen til vinter :)

Og tusind tak!
Brugeravatar

Kunne du måske give en dybere indsigt i din kost? Evt. En typisk kost på træningsdage?

Fed form :)
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar

ck92 skrev:Kunne du måske give en dybere indsigt i din kost? Evt. En typisk kost på træningsdage?

Fed form :)

Jeg må indrømme, at der ikke er ret meget spændende angående min kost.

2 gram protein dagligt, sunde kulhydrater og formentlig for lidt sundt fedt. Jeg er glad for kylling, oksekød, rugbrød, havregryn og peanutbutter uden tilsætningsstoffer og salt :) Derudover spiser jeg mange grøntsager (især om sommeren når jeg skal være tynd). Og kaffe før træning!

Og tak!
Brugeravatar

Flot form, og dejlige stænger :D!

Men hvorfor dog ikke stille op i AF alligevel?
Du kommer ind som en af de laveste i din klasse.
Er det pull up's eller længere roning du ikke bryder dig om?
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

toto_G4M3R skrev:Flot form, og dejlige stænger :D!

Men hvorfor dog ikke stille op i AF alligevel?
Du kommer ind som en af de laveste i din klasse.
Er det pull up's eller længere roning du ikke bryder dig om?

Tusind tak, jeg har også øvet mig :lol: Jeg har det ganske godt med dips, der har jeg før fyret 35+ af. Pullups er også okay, men skal de være strict, eller om man kan kippe og jeg ved ikke hvad.. 1000 meter roning kommer til at tage omkring 4 minutter. Dét tror jeg slet ikke er fysisk muligt for mig! Så hvis man skulle stille op, så blev det måske i en af de mindre bodybuildingklasser.
Eller WBFF, så kan man få sig et "Pro Card".

Edit: Jeg skal se, om jeg kan få taget et bedre billede af overkroppen, så vent i spænding! :´)
Brugeravatar

Ser rigtig godt ud. :)

P.s.: Hvad måler dine arme?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Sportshøjskolen

@Jens: Tak! I omegnen af 40 cm, men som sagt så måler jeg meget sjældent:-)
Brugeravatar

Wannabe-BB skrev:@Jens: Tak! I omegnen af 40 cm, men som sagt så måler jeg meget sjældent:-)

Det jo løgn! Du måler måske ikke dine arme, men der er nok andre dele af din krop du har målt en gang eller to før :wink: :´) :D
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

^Kender ikke engang ham der Jonathanson aka Fnuggi aka "The Guy Who Uploads Pictures of Himself Naked on Facebook". Det gør jeg altså ikke! :lol:

Her er et billede af min kolde og usædvanligt blege gun. Måler cirka 40 cm. Blev nødt til at gemme den som en .gif, da billedet ellers ikke gad, så der er selvfølgelig gået en del detaljer tabt.
Men synes billedet giver en okay ide om størrelsen på mine arme - de tog sig ikke videre godt ud på de andre billeder! :)

Billede

Jeg har et naturligt godt peak, fordi mine muskler er så korte som de nu engang er. Det ser godt ud når jeg flexer, og elendigt når jeg bare slapper af :hihi:
Brugeravatar

Ganske fornuftig form. Som du selv påpeger, mangler delts lidt peak. Store delts bidrager virkelig til den æstetiske fysik.

Gode Tom Platz quads for øvrigt.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Mine delts er generelt lort. Jeg vil så gerne træne dem ordentligt, men hver gang der kommer noget masse på, går jeg hen og bliver skadet. Må have fat i en fys. Og tak! betyder en del når det kommer fra en som er samme alder, men pakker langt mere masse :)
Brugeravatar

Fed form og vanvittige stænger :twisted:

Din overkrop er også rigtig fint med i mine øjne, specielt dine lats giver en hel del værdi på fronten.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

@Aso: Tusind tak. Jeg må have taget et billede af overkroppen isoleret, så man ikke kun fokuserer på benene:-)
Brugeravatar

Hej igen! Synes det kunne være sjovt at tage det her emne op igen, da der er sket en del siden sidste sommer.
Der er faktisk sket det, at jeg stoppede med at træne, stort set efter jeg fik taget billederne i ser her. Så jeg har drukket en masse øl, og spist en masse pizza de sidste fjorten måneders tid.
Nu har jeg efterhånden fået blod på tanden igen, og lyst til at løfte vægte. Så her for et uger siden, begyndte jeg igen.
Det har været rigtig sjovt at se hvor stor en effekt muscle memory egentlig har!
Jeg vejer et sted omkring 75 kg lige p.t. Det er 5-7 kg mere end jeg vejede på billederne fra sidste sommer. Jeg er selvfølgelig både væsentligt slappere og tykkere end jeg var på billederne, men der er virkelig sket meget over de sidste par uger med træning og en nogenlunde kontrolleret kost.
Jeg har tænkt mig at smide nogle billeder op her en af dagene, så i kan se hvilken effekt et helt år uden træning har haft på min fysik, og eventuelt stille spørgsmål. Andreas :-)
Brugeravatar

Exciting.
Har du billeder undervejs siden sidste opdatering, for lang tid siden? Det ville være meget interessant at se din fremgang nu, og hvor hurtigt du kommer "tilbage" til den gamle form.
When in doubt, remove shirt, flex, repeat.
Brugeravatar

Reputation point: 130

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 180.00

Merodium skrev:Exciting.
Har du billeder undervejs siden sidste opdatering, for lang tid siden? Det ville være meget interessant at se din fremgang nu, og hvor hurtigt du kommer "tilbage" til den gamle form.

Synes også det kunne være spændende for især unge knægte, som ikke tør tage på ferie i en uge, fordi de tror deres arme falder af hvis de misser en træning. Sådan har jeg nemlig selv været!

Jeg har desværre ikke rigtig nogle billeder gennem det seneste år - men jeg har konsekvent ligget på 70 kg hele året - og har altså allerede taget en del på, samtidig med jeg har smidt noget fedt over de sidste par uger. I får formentlig billeder om et par dage :-)
Brugeravatar

Så er jeg tilbage med lidt billeder. De er alle taget helt flade og af mig selv, så det var svært at lave de samme poseringer som på billederne fra sidste år. De giver dog en ide om, hvor jeg befinder mig, synes jeg i hvert fald selv.

Det eneste mål jeg har fra da jeg startede for cirka fire uger siden er (obviously) mine arme. :lol:

Arme: 34 cm --> 38,5 cm (+4,5 cm)

Dette chokerede mig virkelig. Utroligt hvad muskler er i stand til. Min vægt ligger desuden mellem 73-74 kg i morgenvægt lige p.t., så jeg har taget et kilo på om ugen (cirka), og samtidig blevet lidt mere shredded. Det er jeg også ret imponeret over!

Jeg har desuden ikke gået så hårdt til bentræningen. De var tidligere lidt af en styrke, og reelt var de nok også for dominerende. Derfor er træningen af ben det mindst vigtige i øjeblikket.

Men nok trivia, her er nogle billeder.

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar

Wannabe-BB skrev:Så er jeg tilbage med lidt billeder. De er alle taget helt flade og af mig selv, så det var svært at lave de samme poseringer som på billederne fra sidste år. De giver dog en ide om, hvor jeg befinder mig, synes jeg i hvert fald selv.

Det eneste mål jeg har fra da jeg startede for cirka fire uger siden er (obviously) mine arme. :lol:

Arme: 34 cm --> 38,5 cm (+4,5 cm)

Dette chokerede mig virkelig. Utroligt hvad muskler er i stand til. Min vægt ligger desuden mellem 73-74 kg i morgenvægt lige p.t., så jeg har taget et kilo på om ugen (cirka), og samtidig blevet lidt mere shredded. Det er jeg også ret imponeret over!

Jeg har desuden ikke gået så hårdt til bentræningen. De var tidligere lidt af en styrke, og reelt var de nok også for dominerende. Derfor er træningen af ben det mindst vigtige i øjeblikket.

Men nok trivia, her er nogle billeder.

Du har nogle gode arme, men det kunne godt ligne at ryggen og brystet skulle have nogle flere tæsk? :)

Reputation point: 5

RippedInFourWeeks skrev:

Du har nogle gode arme, men det kunne godt ligne at ryggen og brystet skulle have nogle flere tæsk? :)[/quote]

Jo helt sikkert. Men tidligere har bryst og ryg været fint med, så jeg er ret overbevist om, at de nok skal komme med igen :)
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Personbilleder

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster