Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chelsea2013 skrev:Vi er alle single fyre på 23 år. Så bare fyr løs af alle slags ture, rejser, oplevelser som kan klares på en weekend! ;-) Vi er til det hele! Med bil, med båd, med fly, drukture, fodboldtr, bjergture, sportsture, aktive ture, everything!![]()
Budget er nok de højst 1500-2000 pr person pr weekend inkl det meste, da vi planlægger at lave ture 1-2 gange om måneden.

The Juice skrev:For 1500 kr. kan I vist lige akkurat få en flybillet og et to-stjernet hotelværelse i Berlin i en weekend. Hvad havde I forestillet jer at I skulle leve af?

Chelsea2013 skrev:
Bare nedern at skulle fyre 5000 af på en weekend. Når man kan komme 1 uge til Tyrkiet, 5-stjernet hotel, All-inclusive, med fly, transport og alt for under 2000 kr

Chelsea2013 skrev:The Juice skrev:For 1500 kr. kan I vist lige akkurat få en flybillet og et to-stjernet hotelværelse i Berlin i en weekend. Hvad havde I forestillet jer at I skulle leve af?
Vi er åbne over for alle de muligheder og forslag som folk kan komme til drengeture af længden fre-søn (weekend) uanset budget. Under 3000 inkl mad/drikke tænker vi.
Bare nedern at skulle fyre 5000 af på en weekend. Når man kan komme 1 uge til Tyrkiet, 5-stjernet hotel, All-inclusive, med fly, transport og alt for under 2000 kr

Assault skrev:

DonLauge skrev:Assault skrev:
2 kammerater og jeg tager til festival i Ungarn i uge 27.
5 dages festival inkl hotel og morgenmad for 3300 pr person.

Garik skrev:Tag til Amsterdam, ryg en masse hash og tag i byen (måske adskille det). Lækker by.

Assault skrev:Det er også nogle fede navne som kommer. Jeg overvejer selv en tur Ultra i Kroatien med nogle drenge

DonLauge skrev:Assault skrev:Det er også nogle fede navne som kommer. Jeg overvejer selv en tur Ultra i Kroatien med nogle drenge
Programmet er bestemt pengene værd. Jeg er hjemme igen 13/7, hvis du skal bruge noget info.

The Juice skrev:Ultra Europe ser faktisk rigtig fedt ud. Hvilket kommer meget bag på mig, når man tager de sædvanlige lineups fra Miami i betragtning. Carl Cox, Solomun, Deadmau5, Rødhåd, Hot Since 82 etc. Der kan man sagtens fyre den af. Eneste hage er dog, at musikken sandsynligvis stopper kl. 01 (baseret på hvor få kunstnere der er booket).
Hvis man gerne vil fyyyyyre den af, så tager man til Melt! Festival. Jeg var der for en håndfuld år tilbage, og det er virkelig en fed oplevelse. Bemærk at der er musik til kl. meget sent. Fredag kan man fx få blæst hovedet af af Berghain resident Ben Klock fra 02-05. Det kunne jeg personligt godt tænke mig.
Man kunne også tage til SonneMondSterne, hvis der ikke allerede var udsolgt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 86 gæster