Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1293
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1290

Følg bodybuilding.dk på

Werewolf: The Wolf King

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Velkommen til Werewolf: The Wolf King!

Billede

Menneskene havde i flere generationer kæmpet mod de glubske varulve der holdt til oppe i de forladte skove. De forladte skove var frygtet af alle og ingen turde bevæge sig derind. Det rygtedes at dem der gjorde aldrig vendte tilbage igen.

Ulvenes konge og leder var en stor og mægtig ulv, der sjældent viste sig selv. Men mangte rygter og myter spredte sig til fjerne lande om hans væsen. Han holdte til inde i skovene og havde eftersigende en mægtig hær af store, stærke ulve.

Menneskenes store hovedstad Lupos grænsede op til de forladte skove og havde hidtil, som den sidste bastion, været i stand til at holde menneskenes land fri fra en invasion fra skoven.

Der blev med jævne mellemrum sendt ulveangreb afsted mod Lupos, men på det sidste havde angrebene på mystisk vis stoppet. Sidste angreb havde været for et halvt år siden og folket havde derfor håbet at ulvene havde givet op eller var løbet tør for ulvehanner.
Dette troede kongen af Lupos dog ikke på og han mistænkte ulvene for at pønse på noget. Noget var galt. Helt galt.

Han besluttede sig for at løslade en af de tilfangetagende varulve, menneskene havde fanget tidligere og sende ham ind i skoven som spion. Dette gik spionen kun med til i løfte om at hans familie, der også var tilfangetaget, ville blive løssluppet.

2 måneder senere vendte spionen tilbage med uhyggelige nyheder. Han havde erfaret at varulvene de sidste 8 måneder havde infiltreret Lupos, med det formål at kunne overtage bastionen indefra! Blandt infiltratorerne befandt sig ulvekongen og hans mest betroede ulve. Kongen var rasende og smed spionen ind i fangehullet igen, indtil han kunne udtænke sig en plan og vurdere situationen. Dagen efter blev spionen og hele hans familie fundet lemlæstet i fangehullet. På spionens bryst stod skåret med en dyb kniv ordet ''FORRÆDER''.

Den dag udsted kongen en ny lov i Lupos. Hver aften kl. præcis 22:00, skulle den mest mistænksomme person i bastionen hænges.
Samme nat som kongen udstedte den nye lov, mødtes ulvekongen med sine betroede ulve og aftalte at dræbe en indbygger hver nat, indtil de til sidst var istand til at overtage bastionen og dermed have fri adgang til at invadere menneskenes land, med den store ulvehær der stod kampklare i udkanten af skoven.

Host: Chayen

• I tilfælde af stemmelighed bliver den spiller, der forårsagede stemmeligheden lynchet.
  • Før første runde starter, kan ulvene vælge en spiller at angribe. Denne spiller vil ikke blive dræbt, men vil blive indlagt, og har dermed ikke mulighed for at stemme i første runde.
  • Enhver spiller, der kan peeke gives et tilfældigt peek af en helt ordinær indbygger før spillets start.
  • Dag er fra 08:00 - 22:00. Nat er fra 22:00 - 08:00. Night actions skal indsendes fra 22:00 - 24:00.
  • Citering af PMs til/fra host, redigering af indlæg, snak om spillet udenfor de relevante tråde (med undtagelse af masons) og at spille to runder uden af vote = modkill (milde tilfælde kan der nøjes med en advarsel).

Indbygger Power Roller:

King (Seer) (Kan peeke en spiller hver nat for at se om denne er indbygger eller ulv.)
Robber* (Kan begå indbrud hos en spiller hver nat. Hvis røveren begår indbrud hos en indbygger, lærer røveren om dennes rolle. Hvis den indbygger røveren begår indbrud hos dræbes af ulvene den nat, vil røveren også blive dræbt, da han befinder sig i samme hus. Hvis røveren begår indbrud hos en varulv, vil røveren blive dræbt af denne samme nat. Hvis ulvene forsøger at dræbe røveren om natten og røveren befinder sig i et andet hus, vil røveren overleve angrebet.)
Survivor (Kan overleve at dø 1 gang. Dette gælder også lynch. Survivor kender ikke sin rolle og tror derfor han er normal indbygger)
Doctor (Kan beskytte en spiller hver nat. Han kan dog ikke beskytte den samme to dage i træk. Kan godt beskytte sig selv.)
Mercenary (Kan myrde en anden spiller 1-2 gange gennem hele spillet. Antallet af gange informeres han om ved spillets start. Det er ikke muligt at myrde to spillere på samme nat.)

Dertil 9 normale indbyggere.

Modificeringer til indbygger roller:

Robber Assistant* (Modifikation tilsat til en tilfældig ordinær indbyggers rolle. Spilleren ved ikke at han er Robber Assistant.)
Robber Assistant* (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer. Spilleren ved ikke at han er Robber Assistant.)
Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)

(OBS: Man kan godt være begge af disse modifikationer på en gang, dog fx. ikke Robber Assistant to gange.)

Ulve Roller:

Wolf King (Wolf Seer) (Kan peeke en spiller hver nat for at se dennes rolle. Derudover kan rollen dræbe 1 spiller om natten ialt, gennem hele spillet.)
Wolf Prince (Overtager Wolf Kings rolle, hvis denne dør. Kan dræbe 1 spiller om natten ialt, gennem hele spillet. Dette kan dog kun lade sig gøre i tilfælde af at Wolf King dør.)
Wolf Robber* (Medlem af røverklanen.)
Alpha Wolf (Hvis denne rolle peekes af indbygger seeren, vises denne spiller som indbygger.)
Dire Wolf (Kan overleve at dø 1 gang. Dette gælder også lynch.)

Masons:

Robbers: * (Røverne indgår i et masonry, men kun Robber og Wolf Robber kender navnene på alle klanmedlemmerne. De ved dog ikke hvilke personer der har hvilke roller. De to Robber Assistants ved ikke at de indgår i dette mason. Medlemmerne af dette mason må ikke kontakte hinanden udenfor spiltråden.)

Deltagere:
1. hjælpervenner
2. Båttibilter
3. DonLauge
4. Muskelpianisten
5. Valeurvaleur
6. Francho
7. andreas7074
8. Niller_
9. darkthrone
10. Dura
11. Desler
12. Benjamin Reilly
13. TheGunShow
14. Viggoermig
15. Mharritz
16. Benjaminfilt
17. WALLE
18. PumpToAchieve
19. FreddyB

Tilmeldingen lukker kl. 12:00 d. 6 april, hvorefter PMs bliver sendt ud.

Dag 1
Dag 2
Dag 3
Sidst rettet af Chayen 8. apr 2014, 22:59, rettet i alt 29 gange.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

In

:D

Fedt med så mange PR's
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

My skin is too thick and bulletproof, to touch me!
Brugeravatar

Reputation point: 47

In ;) men vil lige melde op om mulig lav aktivitet på nogle dag, inden at vi går igang.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Klar :)

Reputation point: 115

Båttibilter skrev:In ;) men vil lige melde op om mulig lav aktivitet på nogle dag, inden at vi går igang.

DU ULV!!!! :lol:
Aiming for, "Junior Fat-Ups Master"
Brugeravatar

Reputation point: 69

Geografisk sted: København k

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er med denne gang også.
Brugeravatar

In :8
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Dejligt forvirrende at kalde ulvenes og villas roller for det samme :)
Chayen skrev:Wizard (Roleblocker) (Kan på magisk vis forsegle en indbyggers dør, således at denne ikke kan udføre sin night action. Dette kan dog ikke gøres på den samme to dage i træk.)
Hvorfor skulle en villa være interesseret i at blocke en anden villas NA?

Hvad er ideen i en røverklan? Imo deler man jo ikke noget essentielt når man ved der også er en ulv i klanen. Derved fungerer klanen bare som et ekstra ww-spil (med 3-4 spillere hvor 1 er ulv) som resten ikke har noget kendskab til - som at spille i 2 tråde men kun have adgang til den ene.

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog

Jeg vil pisse gerne, men mit skema på uni siger 8 til 20.40 hver dag - hele ugen. Aner ikke om det er forelæsning eller workshop eller hvad de forestiller sig, så vil gerne på som sub, og er frisk hvis der ikke kan fyldes ud.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

Dura skrev:Dejligt forvirrende at kalde ulvenes og villas roller for det samme :)
Chayen skrev:Wizard (Roleblocker) (Kan på magisk vis forsegle en indbyggers dør, således at denne ikke kan udføre sin night action. Dette kan dog ikke gøres på den samme to dage i træk.)
Hvorfor skulle en villa være interesseret i at blocke en anden villas NA?

Ideen er at kunne blocke Wolf Seers peek. Man har selfølgelig mulighed for ikke at bruge sin night action.

Dura skrev:Hvad er ideen i en røverklan? Imo deler man jo ikke noget essentielt når man ved der også er en ulv i klanen. Derved fungerer klanen bare som et ekstra ww-spil (med 3-4 spillere hvor 1 er ulv) som resten ikke har noget kendskab til - som at spille i 2 tråde men kun have adgang til den ene.

Ideen er at man kører et masonry ved siden af med 3 indbyggere og 1 ulv. Det er derfra op til indbyggerne at finde frem til ulven i denne sidechat. Alt hvad der skrives i chatten kan selfølgelig deles i spiltråden.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Chayen skrev:
Dura skrev:Hvad er ideen i en røverklan? Imo deler man jo ikke noget essentielt når man ved der også er en ulv i klanen. Derved fungerer klanen bare som et ekstra ww-spil (med 3-4 spillere hvor 1 er ulv) som resten ikke har noget kendskab til - som at spille i 2 tråde men kun have adgang til den ene.

Ideen er at man kører et masonry ved siden af med 3 indbyggere og 1 ulv. Det er derfra op til indbyggerne at finde frem til ulven i denne sidechat. Alt hvad der skrives i chatten kan selfølgelig deles i spiltråden.

Derudover kan det også fungere til at cleare 3 andre indbyggere, hvis ulven fra denne chat dør.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Francho skrev:Jeg vil pisse gerne, men mit skema på uni siger 8 til 20.40 hver dag - hele ugen. Aner ikke om det er forelæsning eller workshop eller hvad de forestiller sig, så vil gerne på som sub, og er frisk hvis der ikke kan fyldes ud.

Der kommer højst sandsynligt ingen subs på da jeg så hellere vil have flere deltagere, der så evt. kan modkilles pga. inaktivitet.
Hvis vi ikke rammer 19 deltagere bliver jeg nødt til at skære roller væk for at tilpasse :)

Sig til hvis du finder ud af om du har tid og jeg skal skrive dig op :)
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Chayen skrev:
Francho skrev:Jeg vil pisse gerne, men mit skema på uni siger 8 til 20.40 hver dag - hele ugen. Aner ikke om det er forelæsning eller workshop eller hvad de forestiller sig, så vil gerne på som sub, og er frisk hvis der ikke kan fyldes ud.

Der kommer højst sandsynligt ingen subs på da jeg så hellere vil have flere deltagere, der så evt. kan modkilles pga. inaktivitet.
Hvis vi ikke rammer 19 deltagere bliver jeg nødt til at skære roller væk for at tilpasse :)

Sig til hvis du finder ud af om du har tid og jeg skal skrive dig op :)

Så bare skriv mig på, jeg skal nok finde tid til det :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg er klar. Men kan alle indbyggere ikke bare claime deres roller til at starte med i spillet, og så dræber indbyggerne resten, eller en af de to der counterclaimes på? Det ville være "nemt".

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

andreas7074 skrev:Jeg er klar. Men kan alle indbyggere ikke bare claime deres roller til at starte med i spillet, og så dræber indbyggerne resten, eller en af de to der counterclaimes på? Det ville være "nemt".

Lulz
Brugeravatar

In
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 155.00

andreas7074 skrev:Jeg er klar. Men kan alle indbyggere ikke bare claime deres roller til at starte med i spillet, og så dræber indbyggerne resten, eller en af de to der counterclaimes på? Det ville være "nemt".

Ser lige på det senere og laver evt. nogle ændringer om nødvendigt.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Chayen skrev:

Ser lige på det senere og laver evt. nogle ændringer om nødvendigt.

I orden. Det var bare en tanke der lige faldt mig ind.

Styrkeliste

Jeg er in :) Ser godt ud chayen!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Er in.

Også sjovt at prøve et ubalanceret spil ind i mellem :)

Village kender i forvejen en 50% ulv og 50% seer og 2 100% vanillas.
Ulvene har ingen rb
Village har et hav af PRs og claimable roller (bla. 2,5 seers, 1 vig, 2 peeks af ikke claimable roller, angel osv.)
Village har kun 6 roller der ikke kan claimes hvoraf 2 af dem kan cleares.
Derudover en række masonry som alle er provilla.

Lad mig sige det sådan at jeg håber jeg bliver villa i dette spil :)

Reputation point: 5

Dura skrev:Er in.

Også sjovt at prøve et ubalanceret spil ind i mellem :)

Village kender i forvejen en 50% ulv og 50% seer og 2 100% vanillas.
Ulvene har ingen rb
Village har et hav af PRs og claimable roller (bla. 2,5 seers, 1 vig, 2 peeks af ikke claimable roller, angel osv.)
Village har kun 6 roller der ikke kan claimes hvoraf 2 af dem kan cleares.
Derudover en række masonry som alle er provilla.

Lad mig sige det sådan at jeg håber jeg bliver villa i dette spil :)

Men det ville være sjovt at være ulv :D

Styrkeliste

"I tilfælde af stemmelighed bliver den spiller, der forårsagede stemmeligheden lynchet."
Jeg går ud fra at det skal forstås sådan, at en den som der sidst er stemt på, af to spillere med lige mange stemmer, er den som bliver lynched. Og altså ikke, at den person som lægger stemmen selv dør.
F.eks.
Spiller x har 4 stemmer, spiller y har 3 stemmer.
Spiller a stemmer så på spillter y, så x og y begge har 4 stemmer.
Som du har formuleret det, lyder det som om at spiller a så pludseligt er den som dør.

Som setup er, for at balancere det, så ville jeg nok tage 2 af villages PR's ud, og erstatte dem med normale villagers.

Wizard og Doctor ville nok være mine valg. Wizard kan næppe bruge sin evne til meget, andet end at kunne claime sin rolle, hvilket netop er problemet, at der er for mange som kan det. Doctor kan også pilles ud, uden at det ødelægger noget af tanken med spillet. Survivor ville f.eks. være ærgerlig at tage ud, nu det giver en sjov situation i forhold til at både ulve og village har en survivor.
Brugeravatar

Båttibilter skrev:"I tilfælde af stemmelighed bliver den spiller, der forårsagede stemmeligheden lynchet."
Jeg går ud fra at det skal forstås sådan, at en den som der sidst er stemt på, af to spillere med lige mange stemmer, er den som bliver lynched. Og altså ikke, at den person som lægger stemmen selv dør.
F.eks.
Som du har formuleret det, lyder det som om at spiller a så pludseligt er den som dør.

Det er netop som formuleret :) Lidt noget nyt, men den person der er skyld i stemmelighed lynches, ligegyldigt om den spiller ingen stemmer har på sig selv.

Angående ubalancen kigger jeg på det senere :)
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Chayen skrev:
Båttibilter skrev:"I tilfælde af stemmelighed bliver den spiller, der forårsagede stemmeligheden lynchet."
F.eks.

Det er netop som formuleret :) Lidt noget nyt, men den person der er skyld i stemmelighed lynches, ligegyldigt om den spiller ingen stemmer har på sig selv.

Angående ubalancen kigger jeg på det senere :)

I see, det bliver et meget interessant element, i forhold til vogne :)
Men interessant setup i det hele taget.
Brugeravatar

Hvad nu hvis der er en med 5 stemmer på sig, en anden med 4 stemmer, vil et unvote fra en dem på personen med 5 stemmer så betyde lynch af en af de andre? For så vil det vel skabe en kædereaktion.
Brugeravatar

Styrkeliste

Francho skrev:Hvad nu hvis der er en med 5 stemmer på sig, en anden med 4 stemmer, vil et unvote fra en dem på personen med 5 stemmer så betyde lynch af en af de andre? For så vil det vel skabe en kædereaktion.

Nej, så vil den person der unvotede være grunden til at der opstår stemmelighed. Han vil derfor lynches.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Kunne godt tænke mig at være med, men har aldrig spillet det her spil før - er det fuldstændig urealistisk at jeg ville kunne følge med i hvad fanden der foregår? :D

Reputation point: 20

Desler skrev:Kunne godt tænke mig at være med, men har aldrig spillet det her spil før - er det fuldstændig urealistisk at jeg ville kunne følge med i hvad fanden der foregår? :D

Hey Desler, meld dig endelig til spillet. Det er ikke så svært som man skulle tro ved første øjekast :)
Prøv at læse introduktionen til spillet her: werewolf-pa-bodybuilding-dk-t76864.html
Og kig evt. nogle af de gamle spil igennem for at se hvordan spillet foregår i praksis: werewolf-hosting-og-host-signups-t77252.html
Hvis du har spørgsmål ud over disse kan du bare stille dem her i tråden og når spillet går i gang kan du altid skrive til mig over PM hvis der er noget du vil have svar på. Kom glad ;)
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste

Desler skrev:Kunne godt tænke mig at være med, men har aldrig spillet det her spil før - er det fuldstændig urealistisk at jeg ville kunne følge med i hvad fanden der foregår? :D

Bare rolig, jeg har spillet 5-6 spil nu, og jeg fatter heller ikke en skid af hvad der kommer til at ske i det her spil. Du skal nok klare den! :)
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Valeurvaleur skrev:

Bare rolig, jeg har spillet 5-6 spil nu, og jeg fatter heller ikke en skid af hvad der kommer til at ske i det her spil. Du skal nok klare den! :)

Jeg modificerer spillet senere så det bliver lidt mere overskueligt, skal bare lige danne mig et overblik over hvor mange spillere vi realistisk set ender op med :lol:
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Styrkeliste