Jeres chars, servers, gear, spec og andre nørdede insider-ting
Hvis i altså tør

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sloth skrev:2 level 60 i sin tid! 2 med tier fuld tier 2,5 og ca. ½ tier 3.
Spillede i Definition på Chromaggus - havde en warlock, og en rogue!
Spiller nu på Trollbane hvor jeg har en Blood Elf lvl 70 paladin! ;D

Anker skrev:I 2005 var der 7 mennesker, som døde af det spil og over 1 million er indlagt pga afhængighed. Og det er bare i Kina/Japan

Anker skrev:I 2005 var der 7 mennesker, som døde af det spil og over 1 million er indlagt pga afhængighed. Og det er bare i Kina/Japan

S.K skrev:Solgte min account lige inden TBC, for jeg vidste det ville ende galt hvis jeg kom igang med TBC. Har ikke rørt det nu i mange måneder og er ikke afhængig mere. Overvejede endda at droppe ud af gym midt i 2g pga. det.
Men det er/var sq et godt spil, ingen tvivl om det.

SimonJ skrev:Anker skrev:I 2005 var der 7 mennesker, som døde af det spil og over 1 million er indlagt pga afhængighed. Og det er bare i Kina/Japan
Hvordan dør man lige af et online spil?

Rambo-Ringsted skrev:har prøvet spillet en gang, og der fandt jeg en brynje på en tiger, synes jeg sku var for plat... så droppede spillet
For x-antal $, kan du få en knægt over fra asien til at spille din char op til lvl 60-70 på ca 20 dage. Så sidder han bare og gamer indtil den er max lvl, og så får du den tilbage igen. Der er selvfølgelig nogle rige kapitalister der styre det hele. Det er fandme sygt, men vel bedre end at sidde og sy fodbolde til 30 øre i timen...Biiver skrev:Chinese farmers

jamand skrev:Rambo-Ringsted skrev:har prøvet spillet en gang, og der fandt jeg en brynje på en tiger, synes jeg sku var for plat... så droppede spillet
Hehe det var ligesom i gode gamle D2, hvor en sværm af insekter kunne slæbe rundt på et 2håndssværd og andre godter - det er ikke helt realistisk kan vi godt blive enige om!For x-antal $, kan du få en knægt over fra asien til at spille din char op til lvl 60-70 på ca 20 dage. Så sidder han bare og gamer indtil den er max lvl, og så får du den tilbage igen. Der er selvfølgelig nogle rige kapitalister der styre det hele. Det er fandme sygt, men vel bedre end at sidde og sy fodbolde til 30 øre i timen...Biiver skrev:Chinese farmers

S.K skrev:... + har købt ca. 2000g samlet gennem wow-tiden

pixelsvinet skrev:Ak, så faldt jeg sku i igen...
Alle mine buddies har startet en ny horde character på outland, så nu er jeg også begyndt igen.
Jeg har dog ikke planer om at det skal tage over for træningen, jeg skal jo være en bøf.

Den er meget sjovere end hunter, synes jeg.

pixelsvinet skrev:Ak, så faldt jeg sku i igen...
Alle mine buddies har startet en ny horde character på outland, så nu er jeg også begyndt igen.
Jeg har dog ikke planer om at det skal tage over for træningen, jeg skal jo være en bøf.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster