Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Zlatan Ibrahimovic spillede i går mod England og skrev fodboldhistorie. Det var den første kamp på Sveriges nye nationalstadion, der afløser det legendariske Råsunda, hvor Englands kaptajn Steven Gerrard desuden spillede sin kamp nummer 100 som den kun 6. spiller i Englands historie. Zlatan stjæler dog totalt billedet og det sidste mål er helt ulækkert godt.
http://tv2sport.dk/partner/jp/player/110538

Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

lucas1995 skrev:[vid here]
Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

Desler skrev:Verdens bedste fodboldspiller..

Antonder skrev:lucas1995 skrev:[vid here]
Godt mål, men Zlatans igår var bedre.

Desler skrev:Verdens bedste fodboldspiller..

Magic-MJ-Music skrev:Fantastisk præstation.
Afskyr Zlatan, usympatisk etc.
How come?

Barro skrev:Desler skrev:Verdens bedste fodboldspiller..
Det er diskutabelt.

kiiilden skrev:Det syntes jeg bestemt ikke det er ! det er en direkte løgn og mangel på kendskab til fodbold og kalde ham verdens bedste fodbold spiller !

Træningsgnu skrev:4 verdensklasse mål synes jeg, det sidste dog langt det flotteste.
Tænk sig at Zlatan Ibrahimovic kunne være en dansk angriber, hvis hans forældre havde valgt at slå sig ned i det yndige land, landet der accepterer forskelligheder og hylder ideen om et flerkulturelt samfund,så havde vi lige pludselig en der kunne score mål, og det er som jeg ser det, vores eneste store mangel!

kiiilden skrev:Barro skrev:Desler skrev:Verdens bedste fodboldspiller..
Det er diskutabelt.
Det syntes jeg bestemt ikke det er ! det er en direkte løgn og mangel på kendskab til fodbold og kalde ham verdens bedste fodbold spiller !

Barro skrev:kiiilden skrev:Barro skrev:Desler skrev:Verdens bedste fodboldspiller..
Det er diskutabelt.
Det syntes jeg bestemt ikke det er ! det er en direkte løgn og mangel på kendskab til fodbold og kalde ham verdens bedste fodbold spiller !
Du mener altså ikke, at man kan diskutere hvorvidt Zlatan er verdens bedste? Jeg er enig med dig, det er derfor, at jeg skrev, at det var diskutabelt hvorvidt han er den bedste. Personligt mener jeg som angribere, at Messi, CR, Falcao og RVP er bedre...
Igen, det er diskutabelt. Men når Messi gang på gang vinder titlen, er der vist ikke andet belæg end dette.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster