Meget spændende dokumentar om unge bodybuildere!
http://www.megavideo.com/?d=IK6ASKR2
Beklager hvis det er en re-post.
God fornøjelse.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

The Dane skrev:Argh, Megavideo, kan først se den imorgen..

kaspeeer skrev:skal man oprette bruger på siden før man kan se filmen? - Der kommer bare så noget pokerreklame frem når jeg åbner linket?

Chayen skrev:kaspeeer skrev:skal man oprette bruger på siden før man kan se filmen? - Der kommer bare så noget pokerreklame frem når jeg åbner linket?
Der kommer en reklame når du trykker på play med rød baggrundsfarve, men efter du har gjort det kommer der et play symbol med grøn baggrundsfarve, som du så trykker på for at afspille filmen.

M.R.J. skrev:Godaften
Meget spændende dokumentar om unge bodybuildere!![]()
http://www.megavideo.com/?d=IK6ASKR2
Beklager hvis det er en re-post.
God fornøjelse.

The Juice skrev:Hvis ham omkring 23-24 minutter inde er clean, hedder jeg Per.

JannikJ skrev:The Juice skrev:Hvis ham omkring 23-24 minutter inde er clean, hedder jeg Per.
+1

Moqensen skrev:Hej Per

The Juice skrev:Moqensen skrev:Hej Per
You're kidding. Please tell me you're kidding.

Wannabe-BB skrev:Den ene har en fedtprocent et godt stykke over 10. Den anden er on the juice. De skulle have lavet filmen om AF'ere i stedet

Moqensen skrev:Har ikke set filmen endnu - tell me if I'm kidding

katouler skrev:Jeg kan ikke tage ham der har sin mor med til konkurrence seriøst, han har kun været på diæt i 5 dage, og har hverken synlige abs eller noget.
Han var i hvert fald langt fra sceneklar..

SWEET skrev:Er lige gået igang med at se den.
omg hvorfor skal folk altid få det til at lyde som om at det er hårdt at holde en bodybuilding livsstil?
f.eks. klippet hvor han står og spiser torsk mens familien spiser pizza, siger han noget med at de ikke forstår hvad det er han går igennem.
For mig er træning i centeret da psykisk afslappende, samt det at spise korrekt, er blevet et logisk og nemt valg, ikke noget jeg skal overveje eller presse mig selv til at gøre fyldt med selvmedlidenhed.
Og sikke en overraskelse at han snakker om at blive en "superstar" som han så flot formulere det, man kan vel næsten ikke gætte hvem han er inspireret af på dette punkt, som tusindvis af andre kødhoveder.

Lystfiskeren skrev:SWEET skrev:Er lige gået igang med at se den.
omg hvorfor skal folk altid få det til at lyde som om at det er hårdt at holde en bodybuilding livsstil?
f.eks. klippet hvor han står og spiser torsk mens familien spiser pizza, siger han noget med at de ikke forstår hvad det er han går igennem.
For mig er træning i centeret da psykisk afslappende, samt det at spise korrekt, er blevet et logisk og nemt valg, ikke noget jeg skal overveje eller presse mig selv til at gøre fyldt med selvmedlidenhed.
Og sikke en overraskelse at han snakker om at blive en "superstar" som han så flot formulere det, man kan vel næsten ikke gætte hvem han er inspireret af på dette punkt, som tusindvis af andre kødhoveder.
Selvfølgelig er bodybuilding hårdt.

Lystfiskeren skrev:SWEET skrev:Er lige gået igang med at se den.
Selvfølgelig er bodybuilding hårdt.

BodyBlom skrev:Ved du noget om hvad man går igennem på sådan en diæt? Har du prøvet at udøve bodybuilding på det plan? Det er sku ikke dans på roser..
Siger du det samme om marathon løbere? Jamen bare nogle ordentlig løbe sko og så er det bare afsted.. Sværre er det sku ikke da.....

SWEET skrev:BodyBlom skrev:Ved du noget om hvad man går igennem på sådan en diæt? Har du prøvet at udøve bodybuilding på det plan? Det er sku ikke dans på roser..
Siger du det samme om marathon løbere? Jamen bare nogle ordentlig løbe sko og så er det bare afsted.. Sværre er det sku ikke da.....
Hvis man gerne vil opnå noget, og man har en realistisk forventning om at opnå det, så kan jeg virkeligt ikke se hvorfor det skulle være så svært?.
Nu er jeg selv ligeglad med tanken om at skulle stå på en scene, men jeg spiser da stadig stort set 100% clean kost, 6-8 måltider om dagen, fornuftig søvnrytme og 6 dage med træning om ugen, hvilket jeg alt sammen finder ganske simpelt og afslappende.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster