Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1328
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1326

Følg bodybuilding.dk på

2 måneders rejse

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle

Jeg skal snart på en 2-måndeders rejse i østen :D Det blir superfedt, men det kommer jo desværre nok til at gå ud over formen.

På turen vil jeg lave pushups (flere varianter), pistols-squats, lunges, situps og pullups (når jeg kan komme til det).

Men jeg ville høre om der er nogle af jer kloge hoveder, der sidder inde med nogle tips til hvad man kan ellers kan gøre for at holde på formen mens man holder så lang en pause fra træningsokalet..? Alle bud er velkomne! :)
Venlig hilsen Thomas

Reputation point: 0

Træner her: AK Thor

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Mcfeast skrev:Hej alle

Jeg skal snart på en 2-måndeders rejse i østen :D Det blir superfedt, men det kommer jo desværre nok til at gå ud over formen.

På turen vil jeg lave pushups (flere varianter), pistols-squats, lunges, situps og pullups (når jeg kan komme til det).

Men jeg ville høre om der er nogle af jer kloge hoveder, der sidder inde med nogle tips til hvad man kan ellers kan gøre for at holde på formen mens man holder så lang en pause fra træningsokalet..? Alle bud er velkomne! :)

Skal selv afsted til næste år (dog til USA), og her vil jeg forsøge at få en 3-4 træningspas ind hver uge - as always. Ellers er der vel ikke andet for end at spise godt med ordentlig føde, så du i det mindste giver "musklerne lidt at leve af". Så kan du være heldig, at du mister minimalt med masse (når du samtidig forsøger at lave lidt bodyweight øvelser).

Ellers smid nogle kg i din rejsetaske og squat med den etc.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Bare tag nogle drugs - du er alligevel i østen. Så holder du snildt på massen.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog

Mcfeast skrev:Hej alle

Medmindre du rejser helt vildt rundt, vil jeg da bare råde dig til at købe et medlemskab hos et lokalt center. Det regner selv med at gøre, når jeg skal til USA i tre måneder næste år. Men det kan jo kun fungere, hvis du er i samme by/område.

Men god tur!

Og må jeg spørge om, hvorhen du skal i østen? :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Jyllinge

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 280.00

Rejs og lev livet i 2 måneder. Det er muligt at du mister lidt af formen, men det kommer lynhurtigt igen når du kommer hjem med fornyet energi og en kæmpe trang til at gå til vægtene igen. Du kommer nok til at gå meget, og generelt være aktiv på din ferie. Mange taber sig på en sådan ferie, og derfor er det vigtigste nok at du sørger for at spise godt. Så kan du jo altid smide en enkelt vedligeholdelsestræning ind i ny og næ, når du alligevel har tid. Mon ikke der er lokale centre hvor du evt. kan nappe en træning, og lur mig om ikke det er pis' billigt i Østen. Rigtig god tur! :D
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Jeg skal rejse en del rundt, backpacke med kæresten på små øer i Thailand, til Vietnam, Cambodja og Laos. Så jeg tror desværre ikke der er den store mulighed for træningscentre ;)

Drugs lyder som en god ide. Så skal jeg vel bare ryge en masse fed for at få store muskler ? (ligesom Arnold)

Bundesball, jeg kan sagtens følge din pointe med bare at nyde turen, og det har jeg skam også tænkt mig. Træningen skal på ingen måde dominere eller blive til en gene - det blir den heller ikke, for der bliver masser af afslapningstid på turen, hvor 45 minutter i ny og næ sagtens lige kan blive brugt på lidt BW-træning.

Jeg nyder jo at træne, og bliver rastløs hvis jeg ikke træner.
Venlig hilsen Thomas

Styrkeliste

Bundesball skrev:Rejs og lev livet i 2 måneder. Det er muligt at du mister lidt af formen, men det kommer lynhurtigt igen når du kommer hjem med fornyet energi og en kæmpe trang til at gå til vægtene igen. Du kommer nok til at gå meget, og generelt være aktiv på din ferie. Mange taber sig på en sådan ferie, og derfor er det vigtigste nok at du sørger for at spise godt. Så kan du jo altid smide en enkelt vedligeholdelsestræning ind i ny og næ, når du alligevel har tid. Mon ikke der er lokale centre hvor du evt. kan nappe en træning, og lur mig om ikke det er pis' billigt i Østen. Rigtig god tur! :D

+1
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Ingen kostplan

Bundesball skrev:Rejs og lev livet i 2 måneder. Det er muligt at du mister lidt af formen, men det kommer lynhurtigt igen når du kommer hjem med fornyet energi og en kæmpe trang til at gå til vægtene igen. Du kommer nok til at gå meget, og generelt være aktiv på din ferie. Mange taber sig på en sådan ferie, og derfor er det vigtigste nok at du sørger for at spise godt. Så kan du jo altid smide en enkelt vedligeholdelsestræning ind i ny og næ, når du alligevel har tid. Mon ikke der er lokale centre hvor du evt. kan nappe en træning, og lur mig om ikke det er pis' billigt i Østen. Rigtig god tur! :D

Elsker denne kommentar. Vil det sige, at man ikke kan leve livet, hvis man træner regelmæssigt? Det ville mange herinde sikkert blive ked af at høre.
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Mcfeast skrev:Drugs lyder som en god ide. Så skal jeg vel bare ryge en masse fed for at få store muskler ? (ligesom Arnold)

Det er meget stærkt tænkt. Kombineret med en netundertrøje bliver du så swole at du ikke kan passe ned i flysædet på turen hjem.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

Der er en glimrende artikel omkring kropsvægtstræning her:

artikler/bodybuilding/bodybuilding/kropsvgts-trning.html

Derudover kan du evt investere i nogle elastikker for at øge modstanden og så tage en tur i centeret når du kan finde et.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00

Galleri: Vis galleri (3)

Garik skrev:

Elsker denne kommentar. Vil det sige, at man ikke kan leve livet, hvis man træner regelmæssigt? Det ville mange herinde sikkert blive ked af at høre.

Jeg tror du misforstår mig. Hvis man bekymrer sig om hvorvidt man kan få trænet regelmæssigt på en 2 måneders ferie i østen, så mener jeg at ens fokus ligger en smule forkert. En ting er at træne regelmæssigt herhjemme, hvor man er medlem i et center, og kan passe det ind i forhold til arbejde/skole mv. En helt anden ting er at træne regelmæssigt på en ferie i østen i 2 måneder. Jeg ville koncentrere mig om at få oplevet så meget som muligt på de 2 måneder, da de færreste kommer til østen i tide og utide. Så ville jeg måske klemme en træning ind i ny og næ, hvis der er tid og lejlighed til det, og forholdene er dertil.

Dermed har jeg på intet tidspunkt påstået at man ikke lever livet hvis man træner regelmæssigt. Men jeg mener at man som "fritids" bodybuilding entusiast måske hurtigt lader træningen indtage en lidt for hellig plads i ens liv. Måske er det også derfor at mange går og sprøjter sig med diverse medikamenter i håbet om hurtige resultater. Målet helliger midlet mentaliteten. A damn shame. Men det var et sidespor.
Brugeravatar

Styrkeliste

Friche skrev:
Derudover kan du evt investere i nogle elastikker for at øge modstanden og så tage en tur i centeret når du kan finde et.

Det lyder som en god ide at lave elastikøvelser, har du evt. nogle øvelser du vil foreslå? Pt. bruger jeg elastikøvelser til træning af rotator-cuff, så altså kun til lette øvelser. Men det kunne være fedt med nogle tungere øvelser.
Venlig hilsen Thomas

Styrkeliste

Nu er elastikkerne måske lige små nok her, men noget i den her stil:

http://exercise.about.com/cs/exercisewo ... orkout.htm

Det var det bedste jeg lige kunne finde hurtigt. Derudover kan armstrækkere og andre kropsvægtøvelser jo nemt gøres tungere ved at bruge bandsne mod træk/presretningen.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Bundesball skrev:
Garik skrev:

Jeg tror du misforstår mig. Hvis man bekymrer sig om hvorvidt man kan få trænet regelmæssigt på en 2 måneders ferie i østen, så mener jeg at ens fokus ligger en smule forkert. En ting er at træne regelmæssigt herhjemme, hvor man er medlem i et center, og kan passe det ind i forhold til arbejde/skole mv. En helt anden ting er at træne regelmæssigt på en ferie i østen i 2 måneder. Jeg ville koncentrere mig om at få oplevet så meget som muligt på de 2 måneder, da de færreste kommer til østen i tide og utide. Så ville jeg måske klemme en træning ind i ny og næ, hvis der er tid og lejlighed til det, og forholdene er dertil.

Dermed har jeg på intet tidspunkt påstået at man ikke lever livet hvis man træner regelmæssigt. Men jeg mener at man som "fritids" bodybuilding entusiast måske hurtigt lader træningen indtage en lidt for hellig plads i ens liv. Måske er det også derfor at mange går og sprøjter sig med diverse medikamenter i håbet om hurtige resultater. Målet helliger midlet mentaliteten. A damn shame. Men det var et sidespor.

Jeg forstår godt, hvor du vil hen. Dog er jeg stadig ikke enig :) Selvom det er "hobby bodybuilding", mener jeg ikke, der er noget forkert i at planlægge at træne på sådan en tur. Gutten kan vel stå op i en time før de dage, hvor han vil træne. Dermed går han glip af... [trommehvirvel]... Nada. Der er jo ingen grund til at sætte sit normale liv fuldstændig på standby, hvis det giver livsglæde at træne.

Men sådan ser jeg bare på det :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Garik skrev:
Bundesball skrev:
Garik skrev:

Jeg forstår godt, hvor du vil hen. Dog er jeg stadig ikke enig :) Selvom det er "hobby bodybuilding", mener jeg ikke, der er noget forkert i at planlægge at træne på sådan en tur. Gutten kan vel stå op i en time før de dage, hvor han vil træne. Dermed går han glip af... [trommehvirvel]... Nada. Der er jo ingen grund til at sætte sit normale liv fuldstændig på standby, hvis det giver livsglæde at træne.

Men sådan ser jeg bare på det :wink:

Det kan være meget besværligt at planlægge træningen på en sådan rejse. I hvert fald hvis han skal se en masse forskellige steder og prøve en masse forskellige ting. Det er fint at du ser sådan på det, men så kunne du jo skrive dit råd til topic starter, fremfor at pointere at du er uenig med mig. For det er ...[trommehvirvel]... ligegyldigt :D

Det handler selvfølgelig om hvad topic starter er mest interesseret i, og nu har jeg forsøgt at få ham til at overveje en ekstra gang hvor nødvendigt det egentlig er at bekymre sig om formen og træningen på en sådan tur. Så kan du jo blot passende skrive hvorledes du ville sørge for at holde træningen ved lige. :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Bundesball skrev:Det kan være meget besværligt at planlægge træningen på en sådan rejse. I hvert fald hvis han skal se en masse forskellige steder og prøve en masse forskellige ting. Det er fint at du ser sådan på det, men så kunne du jo skrive dit råd til topic starter, fremfor at pointere at du er uenig med mig. For det er ...[trommehvirvel]... ligegyldigt :D

Det handler selvfølgelig om hvad topic starter er mest interesseret i, og nu har jeg forsøgt at få ham til at overveje en ekstra gang hvor nødvendigt det egentlig er at bekymre sig om formen og træningen på en sådan tur. Så kan du jo blot passende skrive hvorledes du ville sørge for at holde træningen ved lige. :wink:

Se min første post i tråden :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator

Styrkeliste

Garik skrev:
Bundesball skrev:Det kan være meget besværligt at planlægge træningen på en sådan rejse. I hvert fald hvis han skal se en masse forskellige steder og prøve en masse forskellige ting. Det er fint at du ser sådan på det, men så kunne du jo skrive dit råd til topic starter, fremfor at pointere at du er uenig med mig. For det er ...[trommehvirvel]... ligegyldigt :D

Se min første post i tråden :wink:

Fair nok, du har givet dit råd videre :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Var jeg dig ville jeg nok bare nyde de 2 måneder fuldt ud, uden at tænke så meget på kosten og træning.Tag en løbetur langs stranden tidligmorgen, selvfølgelig lav kropsvægttræning osv. et par gange om ugen. God ferie ;)

Reputation point: 5

I 2008 var jeg 3 måneder i Vietnam på rundrejse.

I Nha Trang hvor vi var i 7 uger, var der et lokalt gym, som egentlig var ok til formålet. Jeg kunne, med lidt fantasi, få lavet nogle dips, pullups osv.

Det gik fint i ca. 3 uger, men så gad jeg ærlig talt ikke mere. En sådan rundrejse kommer jeg næppe på igen, og der var sgu så mange ting at lave og se, at træning ikke ligefrem havde stor prioritet. Jeg valgte så at tage en chill pill i 2 måneder og så tage træningen op igen da jeg kom hjem. Jeg tabte mig også 5-6 kg, både fedt og muskel, men 2 måneder efter hjemkomst og genoptaget træning så havde jeg gainet det meste igen.

Hvis jeg skulle afsted igen, og skulle sætte mig lidt mere mentalt op til at holde træningen, så ville jeg nok tage noget cirkeltræning/crosstfit bodyweight inspireret, der kunne nappes forholdsvis hurtigt og f.eks. lave morgentræning... :)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg synes det er lidt pudsigt at der tilsyneladende er så mange der lyder til at de ser træningen som en pligt herinde. Jeg ville elske at kunne lave noget træning med elastikker, kropsvægt, få pulsen lidt op, presse mig selv osv, ligesom jeg gør herhjemme. Hvorfor er det så forskelligt fra når i er på ferie? Træner i kun for at få resultater, for at få tiden til at gå eller hvorfor er det i bruger så meget tid på det herhjemme? Synes i slet ikke det er dejligt bare at træne for træningens skyld?
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Friche skrev:Jeg synes det er lidt pudsigt at der tilsyneladende er så mange der lyder til at de ser træningen som en pligt herinde. Jeg ville elske at kunne lave noget træning med elastikker, kropsvægt, få pulsen lidt op, presse mig selv osv, ligesom jeg gør herhjemme. Hvorfor er det så forskelligt fra når i er på ferie? Træner i kun for at få resultater, for at få tiden til at gå eller hvorfor er det i bruger så meget tid på det herhjemme? Synes i slet ikke det er dejligt bare at træne for træningens skyld?

De fleste elsker (forhåbentlig) også deres arbejde, men derfor synes folk stadig det er dejligt at komme på ferie? :)
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Var selv i Thailand, Indonesien og Singapore i 3 måneder for et halv år siden :D det var fantastisk. nyd turen !!!!!!! :D savner det selv!!!
meningen var at jeg ville træne lidt, men endte med slet ikke at træne så tabte mig en del :^o men det hele kom tilbage igen ret hurtigt.

Geografisk sted: Nyborg

Styrkeliste
- Dødløft: 150.00

Dingo skrev:
Friche skrev:Jeg synes det er lidt pudsigt at der tilsyneladende er så mange der lyder til at de ser træningen som en pligt herinde. Jeg ville elske at kunne lave noget træning med elastikker, kropsvægt, få pulsen lidt op, presse mig selv osv, ligesom jeg gør herhjemme. Hvorfor er det så forskelligt fra når i er på ferie? Træner i kun for at få resultater, for at få tiden til at gå eller hvorfor er det i bruger så meget tid på det herhjemme? Synes i slet ikke det er dejligt bare at træne for træningens skyld?

De fleste elsker (forhåbentlig) også deres arbejde, men derfor synes folk stadig det er dejligt at komme på ferie? :)

Jaa, tjo, men altså, jeg tror nu ikke det er de færreste der elsker deres arbejde ligeså meget som træning. Personligt ville jeg have svært ved at nyde 3 måneder uden træning tror jeg. 3 måneder uden arbejde ville dog ikke være noget problem hvis vi ser bort fra det økonomiske, men det kan da godt være jeg er mærkelig så :mrgreen:
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Friche skrev:Jaa, tjo, men altså, jeg tror nu ikke det er de færreste der elsker deres arbejde ligeså meget som træning. Personligt ville jeg have svært ved at nyde 3 måneder uden træning tror jeg. 3 måneder uden arbejde ville dog ikke være noget problem hvis vi ser bort fra det økonomiske, men det kan da godt være jeg er mærkelig så :mrgreen:

Selvom du tager folk der har fundet deres absolutte yndlingsjob, så synes jeg altid man hører at folk er glade for at få ferie :D De glæder sig også til at komme tilbage til jobbet igen, ligesom vi (som regel :P ) glæder os til at komme tilbage til træningen igen :)
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Dingo skrev:
Friche skrev:Jaa, tjo, men altså, jeg tror nu ikke det er de færreste der elsker deres arbejde ligeså meget som træning. Personligt ville jeg have svært ved at nyde 3 måneder uden træning tror jeg. 3 måneder uden arbejde ville dog ikke være noget problem hvis vi ser bort fra det økonomiske, men det kan da godt være jeg er mærkelig så :mrgreen:

Selvom du tager folk der har fundet deres absolutte yndlingsjob, så synes jeg altid man hører at folk er glade for at få ferie :D De glæder sig også til at komme tilbage til jobbet igen, ligesom vi (som regel :P ) glæder os til at komme tilbage til træningen igen :)

Det er slet ikke det jeg siger :) Jeg er helt enig i at de fleste gerne vil have ferie fra deres job. Dog mener jeg slet ikke du kan sammenligne job (som rigigt mange i stor grad gør på grund af lønnen) med træning (som jeg i høj grad troede folk gjorde fordi de havde lyst). Der er mig bekendt ingen af dem der har kommenteret i tråden der har nogle økonomiske fordele var at træne, nok nærmere tværtimod. Alligevel vil folk gerne "nyde" ferien, uden at tænke på træning.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Friche skrev:Det er slet ikke det jeg siger :) Jeg er helt enig i at de fleste gerne vil have ferie fra deres job. Dog mener jeg slet ikke du kan sammenligne job (som rigigt mange i stor grad gør på grund af lønnen) med træning (som jeg i høj grad troede folk gjorde fordi de havde lyst). Der er mig bekendt ingen af dem der har kommenteret i tråden der har nogle økonomiske fordele var at træne, nok nærmere tværtimod. Alligevel vil folk gerne "nyde" ferien, uden at tænke på træning.

Jeg ser det som at det også er rart at kunne lægge alt fra sig, inkl. træningen, og bare lave noget helt andet, f.eks. hvis man er på rundrejse på den anden side af Jorden. :)

Ikke fordi træningen er en byrde eller en pligt.. Sådan synes jeg man kan stille det op med mange ting.
Selvom jeg elsker min kæreste og kan lide at være sammen med hende, så er en sommerhustur med gutterne i en weekend hvor jeg ikke skal "tænke" på hende altså stadig rar :) Ikke fordi jeg føler at jeg hele tiden skal please hende, ikke fordi hun er en byrde eller NOGET som helst i den retning, men simpelthen bare for at få tankerne et andet sted hen end de normalt er :)
(nu lyder det som om jeg hader min kæreste :lol: :lol: :lol: )
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Tag da damen op og brug hende til OHP og squat vægt ! :D

Men tag da bare og bank nogle kropsvægt øvelser ind hvor du kan. Vær aktive når i kan, gå en masse, svømme. Og bare husk at æde din egen kropsvægt i ris, så går du nok ikke helt galt i byen!

God tur, jeg ville selv rigtigt gerne til østen og se mig omkring!

Friche skrev:Nu er elastikkerne måske lige små nok her, men noget i den her stil:

http://exercise.about.com/cs/exercisewo ... orkout.htm

Det var det bedste jeg lige kunne finde hurtigt. Derudover kan armstrækkere og andre kropsvægtøvelser jo nemt gøres tungere ved at bruge bandsne mod træk/presretningen.

Skidegodt, tak! :)
Venlig hilsen Thomas

Styrkeliste

Dingo skrev:I 2008 var jeg 3 måneder i Vietnam på rundrejse.

I Nha Trang hvor vi var i 7 uger, var der et lokalt gym, som egentlig var ok til formålet. Jeg kunne, med lidt fantasi, få lavet nogle dips, pullups osv.

Det gik fint i ca. 3 uger, men så gad jeg ærlig talt ikke mere. En sådan rundrejse kommer jeg næppe på igen, og der var sgu så mange ting at lave og se, at træning ikke ligefrem havde stor prioritet. Jeg valgte så at tage en chill pill i 2 måneder og så tage træningen op igen da jeg kom hjem. Jeg tabte mig også 5-6 kg, både fedt og muskel, men 2 måneder efter hjemkomst og genoptaget træning så havde jeg gainet det meste igen.

Hvis jeg skulle afsted igen, og skulle sætte mig lidt mere mentalt op til at holde træningen, så ville jeg nok tage noget cirkeltræning/crosstfit bodyweight inspireret, der kunne nappes forholdsvis hurtigt og f.eks. lave morgentræning... :)

Jeg har netop tænkt mig lave noget træning i stil med crossfit, bare 30-45 min hver eller hver anden dag. Jeg har selv et program hvor man 'on the minute' laver 10 pushup og 10 lumges i 30 minutter, altså 300 pushups og 300 lunges på en halv time, og det er så dagens træning.

Hvis der er nogen der ligger inde med lignende programmer er jeg også mget interesseret.
Venlig hilsen Thomas

Styrkeliste

markuscbh skrev:Tag da damen op og brug hende til OHP og squat vægt ! :D

Men tag da bare og bank nogle kropsvægt øvelser ind hvor du kan. Vær aktive når i kan, gå en masse, svømme. Og bare husk at æde din egen kropsvægt i ris, så går du nok ikke helt galt i byen!

God tur, jeg ville selv rigtigt gerne til østen og se mig omkring!

Havde faktisk overvejet at bruge hende til squat, men kom frem til at det er lige crazy nok ;)

Hvs du gerne vil til østen, så gør det! Det er pissebilligt at være, så hvis du kan sætte tiden af er det bare med at komme afsted!
Venlig hilsen Thomas

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding