http://www.fourhourworkweek.com/blog/2013/05/11/how-to-gain-20-pounds-in-28-days-the-extreme-muscle-building-secrets-of-ufc-fighters/
Fra ovenstående link:
I recently decided to try and gain 20 pounds of quality mass in 28 days.
Why?
For starters, a lot of people in the fitness world don’t think this is possible without taking steroids. Fortunately, this isn’t true. With the right program and world-class advice, it’s attainable. I wanted to prove this beyond the shadow of a doubt.
Dr. John Berardi wanted a guinea pig to show exactly how someone like GSP could–if he wanted to–gain enough muscle to move up an entire weight class and take on a fighter like Anderson Silva.
I started the official experiment at 169 pounds and 28 days later, weighed in at 190.
Kender I til lignende forsøg? Jeg er selv interesseret i at prøve noget lignende i Juli måned (hvilket selvfølgelig vil blive dokumenteret i en blog herinde hvis jeg fører det ud i livet), MEN jeg er i tvivl om validiteten af deres forsøg. Testpersonen har haft en ernæringsekspert ved sin side, hvilket jeg desværre ikke har råd til på SU. Jeg er ret imponeret over resultaterne, og er en smule skeptisk. Kommentarerne til forsøget stiller også spøgrsmålstegn ved hvor meget af vægten er væske som følge af indtagelse af kreatin.
Hvad siger I?