Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1303
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1300

Følg bodybuilding.dk på

21 årig stukket ned i nat...

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Så det sket igen, endnu et knivdrab i nattelivet. 21-årig ung studerende blev i nat stukket ned på diskotek Bakken i Kødbyen, København.

Synes fandme det er så sørgeligt og især at disse knivoverfald er ved at blusse op igen. Ikke frygtelig mange uger siden en mand også blev stukket ned på en bar på Nørrebro.

Synes det er så sørgeligt og forstår virkelig ikke hvad folk tænker når de gemmer en kniv i jakken før de træder ud af døren om aften. Det skræmmer en og får en til at tænke, især når situationerne sker steder man selv er så vant til at være når man er i byen.

Hvad er jeres tanker?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er fuldstændig enig! Det er absurd. Jeg er selv fra en lille i det centrale og mørke Jylland, hvor der tit høres historier om
knivstikkerier og meget andet utøj på de steder med selv kommer af og til.

Jeg afskyr alt vold, selv om der af og til er nogle der fortjener et par på kassen - men at gå med kniv og andre våben er da direkte sygt.....
Nu med en log - mine soleus er små
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg kunne ikke være mere enig, vi lever i et samfund hvor man burde kunne færdes frit uden frygten for overfald. Jeg er blevet overfaldet gentagne gange og truet med kniv, jeg håber bare vi kan stramme op.

Strenge forbrydelser skal straffes hårdere såsom mord, voldtægt, mordforsøg, dødskørsel etc.

Jeg håber også at de marginaliserede indvandrere som begår forbrydelser, endelig smides ud!
- Og alle de øst-europæere der fylder vores fængsler skal udliciteres.

Træner her: Fresh Fitness Amager

Det er voldsomt uhyggeligt. Det gør det endnu mere uhyggeligt, at det kan ske inde på beværtningen. Håber på, at der er noget videoovervågning så gerningsmanden kan blive fanget og straffet hurtigst muligt.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Syg verden vi lever i..
Brugeravatar

Træner her: Fitness World
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Det er da totalt langt ude og et virkeligt lavt træk kun en kujon ville tage !

Engang imellem sker det at folk kommer op at toppes og ord rækker ikke længere. Det er ok set i mine øjne, så længe det ikke ryger ud i overdrevet som her. Mænd skal have lov at bokse engang imellem :)

Det der er sket er tragisk, men jeg syntes det er vigtigt ikke og pege finger af nogen anden end gerningsmanden. Mere overvågning og en hårdere strafferamme er ikke en løsning !

Nogen gange er man bare nødt til at accepterer at lort sker.

Det er forfærdeligt. Straffen for knive i nattelivet burde sættes endnu højere op.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

KongDavid skrev: Mænd skal have lov at bokse engang imellem :)

Mere overvågning og en hårdere strafferamme er ikke en løsning !

Uenig. At der bliver trukket kniv sker som regel under en slåskamp.

Og hvis overvågning og hårdere strafferammer ikke er løsningen hvordan skal man så bekæmpe det?

At sige man bare er nødt til at accepterer at lort sker, er tyndt. En ung mand der havde hele livet foran sig, fyldt med muligheder og eventyr, er blevet drabt. Hvordan skal man kunne acceptere det?
Brugeravatar

Det er jo til at brække sig over! Forstår ikke at folk overreagerer på den måde!

Kunne ikke sige det bedre end AndTheBB;
AndTheBB skrev:Jeg afskyr alt vold, selv om der af og til er nogle der fortjener et par på kassen - men at gå med kniv og andre våben er da direkte sygt.....
Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Oslo

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Et godt gammeldags par på kassen, en hjælpende hånd til taberen, og så en øl rækker åbenbart ikke længere.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Lucas17 skrev:Jeg håber også at de marginaliserede indvandrere som begår forbrydelser, endelig smides ud!
- Og alle de øst-europæere der fylder vores fængsler skal udliciteres.

Lad nu være med at dreje emnet den vej. Ingen grund til at fylde tråden med DF-propaganda.
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

narvs skrev:

Og hvis overvågning og hårdere strafferammer ikke er løsningen hvordan skal man så bekæmpe det?

At sige man bare er nødt til at accepterer at lort sker, er tyndt. En ung mand der havde hele livet foran sig, fyldt med muligheder og eventyr, er blevet drabt. Hvordan skal man kunne acceptere det?

Ja det kan godt være, men jeg mener at problemet ligger i at der kommer knive med i byen. Når jeg kommer op at slås i byen kan jeg ikke trække en kniv frem for den har jeg ikke med. Det er umuligt at få mænd til at lade være med at slås, det ligger til os fra naturens side.
Brugeravatar

Træner her: Fjerritslev Motioncenter
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.00
- Squat: 157.00
- Dødløft: 202.00

Billede

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Jeg spår at racist kortet bliver trukket lige om straks.

Jeg er træt af man ikke kan gå i byen uden at skulle liste på tæer for ikke at komme til at støde ind i den forkerte person med en kniv på sig.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Den unge mand, der er blevet knivdræbt har åbenbart tidligere skrevet dette gribende debatindlæg:

http://politiken.dk/debat/ECE1323284/je ... model-alt/

So fucking sad.

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Farmer skrev:
narvs skrev:

Ja det kan godt være, men jeg mener at problemet ligger i at der kommer knive med i byen. Når jeg kommer op at slås i byen kan jeg ikke trække en kniv frem for den har jeg ikke med. Det er umuligt at få mænd til at lade være med at slås, det ligger til os fra naturens side.

ligger det ligefrem fra naturens side? jeg har da aldrig i mit liv været oppe og slås, har ingen ønsker om det og hmm, lad mig lige mærke efter, nej der er heller ikke nogen trang efter at slå på et andet menneske. Er jeg så ikke en mand?

Du kan have ret i at hvis kniven ikke er med så kan den ikke blive brugt - ret så simpel logik. Men hva så med glasflasker? hva med når den ene ryger i gulvet og den anden begynder at sparke og trampe på ham? hva hvis sagen ikke blev afsluttet og der skal gøres hævn en anden gang?
Brugeravatar

Farmer skrev:
narvs skrev:

LOL kommer du også i slagsmål med andre mænd når du møder dem i gågaden?

Kommentaren bliver lige det mere sjov/sørgelig når man kan se du bor i Fjerritslev.

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Jeg kan forholde mig til, at folk bliver stukket ned på steder som Celcius og Cafe Louises, som er notiriske for at tiltrække suspekte typer. Men når det sker på Bakken, hvor jeg personligt har været i byen ræddi' mange gange, så får jeg sgu en klump i halsen. For pokker det er uhyggeligt, når overlagt drab kommer så tæt på. Hvem tager dog en kniv med på Bakken? Hvorfor tage på Bakken for at stikke folk ned? Bakken var hipster central for blot et års tid siden. Nu bliver folk så stukket ned derude. Hvad foregår der?

Inden nogen tager Pzyrex' grafer for gode varer og køber hans retorik, skal man lige huske at tage højde for forskelle i socioøkonomiske vilkår. Problemet med voldelige indvandrere er lidt mere nuanceret end som så.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:Jeg kan forholde mig til, at folk bliver stukket ned på steder som Celcius og Cafe Louises, som er notiriske for at tiltrække suspekte typer. Men når det sker på Bakken, hvor jeg personligt har været i byen ræddi' mange gange, så får jeg sgu en klump i halsen. For pokker det er uhyggeligt, når overlagt drab kommer så tæt på. Hvem tager dog en kniv med på Bakken? Hvorfor tage på Bakken for at stikke folk ned? Bakken var hipster central for blot et års tid siden. Nu bliver folk så stukket ned derude. Hvad foregår der?

Inden nogen tager Pzyrex' grafer for gode varer og køber hans retorik, skal man lige huske at tage højde for forskelle i socioøkonomiske vilkår. Problemet med voldelige indvandrere er lidt mere nuanceret end som så.

kke-vestlige efterkommere, som alle er født i Danmark, har en klart højere kriminalitet end ikke-vestlige indvandrere. Kriminaliteten er således 33 pct. højere for mandlige ikke-vestlige indvandrere end for hele den mandlige befolkning, mens den er hele 117 pct. højere for ikke-vestlige efterkommere (begge tal er korrigeret for forskelle i alder og socioøkonomisk status)

http://www.dst.dk/pukora/epub/upload/13467/indv.pdf

Jeg er ikke statistiker så skal ikke kunne sige, hvordan man korrigerer det i praksis.

Der er flere publikationer om indvandring i Danmark her:

http://www.dst.dk/da/Statistik/Publikat ... cid=014846

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Dette er grunden til, at indførelse af dødsstraf burde tages op til overvejelse i Danmark - Såfremt gerningsmanden pågribes og med 110% sikkerhed kan knyttes til mordet, og der derfor slet ikke hersker tvivl om, at manden (yeah.. generalisering) er morderen.

Den afdøde var 21 år og studerede jura. I fremtiden ville han komme til at bidrage langt mere til det danske samfund end så mange andre. Morderen får fængselsstraf, hvilket koster ka$$en for staten årligt, specielt i denne tid, da vi pt. ikke har mere plads i de nuværende fængsler. Jeg mener, at man godt kan argumentere for, at morderen i denne sag bør straffes med døden.
Nogle mener, at han med dødsstraf ikke kommer til at lide nok. Men hvorfor skal han lide og angre det han har gjort? Hvorfor ikke bare udrydde ham? En henrettelse ville gøre en verden til forskel i Danmark. Forestil jer, hvordan nattelivet, bumserne og banderne ville agere efterfølgende...

Forresten så er jeg ikke fortaler for dødsstraf. Jeg er faktisk ret meget i mod det, i de fleste tilfælde, men det her, det gør mig sgu hidsig.
"Failure is not an option. Everyone has to succeed"
- Arnold

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 70.00
- Dødløft: 60.00

LasJ skrev: En henrettelse ville gøre en verden til forskel i Danmark. Forestil jer, hvordan nattelivet, bumserne og banderne ville agere efterfølgende...

Hvordan tror du de vil agere da? Erfaringerne fra andre lande taler jo ikke ligefrem for dødsstraffen. Jeg forstår dog til fulde din frustration. Ud fra mit personlige synspunkt er ingen straf hård nok til gerningsmanden.

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

1 minuts stilhed i hele kødbyen ved midnat, som respekt for de pårørende:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... %A6bt.html
Brugeravatar

8800 skrev:
LasJ skrev: En henrettelse ville gøre en verden til forskel i Danmark. Forestil jer, hvordan nattelivet, bumserne og banderne ville agere efterfølgende...

Hvordan tror du de vil agere da? Erfaringerne fra andre lande taler jo ikke ligefrem for dødsstraffen. Jeg forstår dog til fulde din frustration. Ud fra mit personlige synspunkt er ingen straf hård nok til gerningsmanden.

Jeg forestiller mig, at henrettelsen af en sådan mand, samt en eller flere medlemmer fra bandemiljøerne ville få dem, eller i hvert fald kommende generationer, der overvejer disse miljøer, til at tænke sig om en ekstra gang, før de begiver sig ud i noget så groft som dette, når tanken om, at de straffes med døden, ligger i baghovedet.

.. Eller også gi'r de ikk en fuck

Forestiller mig scenario #2, meen man har vel lov at håbe :)
- Arnold

Styrkeliste

LasJ skrev:
Jeg forestiller mig, at henrettelsen af en sådan mand, samt en eller flere medlemmer fra bandemiljøerne ville få dem, eller i hvert fald kommende generationer, der overvejer disse miljøer, til at tænke sig om en ekstra gang, før de begiver sig ud i noget så groft som dette, når tanken om, at de straffes med døden, ligger i baghovedet.

Kriminaliteten i lande med dødsstraf kan næppe siges at være lavere end lande uden dødsstraf. Så der er ikke så meget, der tyder på at det ville hjælpe.

Reputation point: 65

Lucas17 skrev:- Og alle de øst-europæere der fylder vores fængsler skal udliciteres.

Jeg tror ikke folk er udtalt interesserede i at hyre østeuropæiske fanger som arbejdskraft.

Hvor stor en idiot skal man i det hele taget være for at tage en kniv med i nattelivet. Overvej hvor utilstrækkelig og ynkeligt frustreret man er i sin hverdag hvis det er det der er behov for. Overvej tilmed hvor store idioter og tabere vedkommendes venner er for ikke at sige til vedkommende "du er en idiot". Det skræmmende er man kender sikkert en (og man kender helt sikkert en der kender mange) som gør netop den slags. De må føle sig pænt badass og hardcore når de pakker deres kniv for at skulle "i byen". Der er sikkert rigeligt med sådanne idioter på det her forum. Man kunne passende spørge dem?

You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Stenalt skrev:
LasJ skrev:

Kriminaliteten i lande med dødsstraf kan næppe siges at være lavere end lande uden dødsstraf. Så der er ikke så meget, der tyder på at det ville hjælpe.

Hvorfor ikke - tror du? :)
- Arnold

Styrkeliste

SandyFrink skrev:
Lucas17 skrev:- Og alle de øst-europæere der fylder vores fængsler skal udliciteres.

Jeg tror ikke folk er udtalt interesserede i at hyre østeuropæiske fanger som arbejdskraft.

Hvor stor en idiot skal man i det hele taget være for at tage en kniv med i nattelivet. Overvej hvor utilstrækkelig og ynkeligt frustreret man er i sin hverdag hvis det er det der er behov for. Overvej tilmed hvor store idioter og tabere vedkommendes venner er for ikke at sige til vedkommende "du er en idiot". Det skræmmende er man kender sikkert en (og man kender helt sikkert en der kender mange) som gør netop den slags. De må føle sig pænt badass og hardcore når de pakker deres kniv for at skulle "i byen". Der er sikkert rigeligt med sådanne idioter på det her forum. Man kunne passende spørge dem?

Du kan vel vende den om, og se på det lige som de gode amerikaner gør det. Hver myndig person har retten til at forsvare sig selv og sin familie. Mange af idioterne i bylivet med knive, lever formentlig "the thug life", hvor de jo skal kunne forsvare sig selv om nødvendigt. Desværre ofte den tankegang der er afgørende
Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: VK49

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00

8800 skrev:

Så dit personlige synspunkt er at der i dette tilfælde ville være passende straf til forseelsen med dødsstraf?
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Mågens skrev:
8800 skrev:

Så dit personlige synspunkt er at der i dette tilfælde ville være passende straf til forseelsen med dødsstraf?

Måske. Hvad synes du der er en passende straf?

Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

8800 skrev:
Mågens skrev:
8800 skrev:

Måske. Hvad synes du der er en passende straf?

Jeg har ingen interesse i at indgå i debatten - var blot nysgerrig efter at høre din mening da du plejer at være meget anti-vold :)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster