Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Så la da væ'er! Det ser jo tosset ud!
Prøv og forestil dig hvordan det ville se ud hvis man udelukkende trænede enten, læg, underarm, skulder eller nakke.
Så la da væ'er!

Daviid0z skrev:Prøv at hjælp til det jeg spørg om istedet for at komme med alt muligt lort, og ligegyldigt !! er træt af folk herinde skal spille så kloge på alting..
Når jeg spørg om hvordan indretningen af et 3 split kunne være med 3 bryst dage, så prøv at hjælp med det og ikke andet! ellers lad vær skriv noget, for kan ikke bruge det!!
-
Er ligeglad med resten af kroppen ligenu, det ser fint ud med resten det halter ikke som brystet gør, derfor behøver jeg ikke vokse i resten er kroppen nu! <fokus er bryst ikke andet, da det irritere mig som det ser ud nu!

Blå Time skrev:dag 1.
Incline bænk (rammer den øvre brystmuskel)
dag 2.
Decline bænk (rammer den nedre brystmuskel)
dag 3.
Almindelig bænk (rammer den almindelige/brede brystmuskel)
Suppler med andre varianter af bænk (closegrib, dumbells osv). Husk også at lave flyers til det virkelig brænder og armbøjninger med bred armstand.
Fed idé...

SienZ skrev:Daviid0z skrev:Prøv at hjælp til det jeg spørg om istedet for at komme med alt muligt lort, og ligegyldigt !! er træt af folk herinde skal spille så kloge på alting..
Når jeg spørg om hvordan indretningen af et 3 split kunne være med 3 bryst dage, så prøv at hjælp med det og ikke andet! ellers lad vær skriv noget, for kan ikke bruge det!!
-
Er ligeglad med resten af kroppen ligenu, det ser fint ud med resten det halter ikke som brystet gør, derfor behøver jeg ikke vokse i resten er kroppen nu! <fokus er bryst ikke andet, da det irritere mig som det ser ud nu!
Har du store ben?

Daviid0z skrev:Ja jeg har store ben, kan dårligt passe nogle bukser mere.. så de skal ikk vokse da det gør det mere besværligt end at hvad jeg kan bruge det til..

Daviid0z skrev:SienZ skrev:Daviid0z skrev:Prøv at hjælp til det jeg spørg om istedet for at komme med alt muligt lort, og ligegyldigt !! er træt af folk herinde skal spille så kloge på alting..
-
Har du store ben?
HVad har det med sagen af gøre??
Ja jeg har store ben, kan dårligt passe nogle bukser mere.. så de skal ikk vokse da det gør det mere besværligt end at hvad jeg kan bruge det til..

Garik skrev:Blå Time skrev:dag 1.
Incline bænk (rammer den øvre brystmuskel)
dag 2.
Decline bænk (rammer den nedre brystmuskel)
dag 3.
Almindelig bænk (rammer den almindelige/brede brystmuskel)
Suppler med andre varianter af bænk (closegrib, dumbells osv). Husk også at lave flyers til det virkelig brænder og armbøjninger med bred armstand.
Fed idé...
Er du mutant eller blot troll? Brystet er én stor muskel. Derfor findes der ikke en øvre/nedre/almindelig brystmuskel.

Daviid0z skrev:Prøv at hjælp til det jeg spørg om istedet for at komme med alt muligt lort, og ligegyldigt !! er træt af folk herinde skal spille så kloge på alting..

-

marc0911 skrev:47-48 cm gunz er jævnt meget....
prøv at om formuler dit spørgsmål.
"Mit bryst halter, har i ideer til at hvordan jeg kan priotere mit bryst højere end resten af kroppen"
mit forslag er at du kan " uppe " volumen på bryst og skrue ned for volumen på ben/ryg og arme. Det hedder at sætte fokus på enkelte krops dele
du får det til at lyde som om at du vil træne bryst hver dag når du siger et 3 split med 3 gange bryst i, og så er det folk stejler når du går i baglås.
held og lykke med det

Daviid0z skrev:PRØV AT HØR DIG OGSÅ!
Jeg har bedt om at folk ikke skal kommentere hvis det ikke har noget med mit spørgsmål af gøre.
OG de bliver ved, og beskylder mig for at tage krudt???
Fucking hunde, de har bare ondt i røven.
Så giv mig en advarsel, er sku ligeglad hvad er det for noget?
KOm og skriv ordenlig når jeg spørg eller fuck af. i så seje over pc.
Selvf bliver jeg sur over sådan noget, når folk åbner deres mund for meget.
, hvis de ikke har noget konkret at skrive, eller kender dig for at joke. Synes de spørgsmål var udemærket formuleret til jeg godt vil svare seriøst 

Daviid0z skrev:hver dag?
så må det være ekstremt lidt, de blev trænet dagligt..
Men du må godt spørge ad.
her er et billed, ikke det nyeste men har ikk andre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster