Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Critter skrev:Helt enig med Bork.
Du skal dog se det som et langsigtet projekt.
Hvis du aldrig har trænet før, kan du nok regne med en krop som du beskriver, når du fylder de 35.

Træbenet skrev:Jeg håber ikk folk siger man er for gammel som 31 årig, for jeg kæmper da ufortrødent videre og jeg er 32...![]()
Please alle derude!!! -Ødelæg ikk mit spinkle håb!!!!

ToOld skrev:- Da jeg gerne vil i gang med at styrke-træne og gerne vil have en ok stor og trimmet krop, vil jeg høre om 31 år er for gammel til at komme igang?
Pt. vejer jeg 82 kilo og er alm af bygning.

MM! skrev:ToOld skrev:- Da jeg gerne vil i gang med at styrke-træne og gerne vil have en ok stor og trimmet krop, vil jeg høre om 31 år er for gammel til at komme igang?
You're not alone. Jeg er selv 31, og gik for 3 måneder i gang med at træne seriøst. Jeg tror ikke du skal være nervøs for, at du ikke kan opbygge en flot krop - på 3 måneder med seriøs træning kan jeg allerede se væsentlige forbedringer på min egen. Nej - jeg ligner ikke en atlet, eller en 22 årig veltrimmet bokser - men jeg kan se, at der sker ting og sager.
Vi kan jo prøve at huske på denne post, og så vende tilbage om et års tid eller to. Jeg er ret sikker på, at vi begge er blevet væsentligt pænere

ToOld skrev:MM! skrev:ToOld skrev:- Da jeg gerne vil i gang med at styrke-træne og gerne vil have en ok stor og trimmet krop, vil jeg høre om 31 år er for gammel til at komme igang?
You're not alone. Jeg er selv 31, og gik for 3 måneder i gang med at træne seriøst. Jeg tror ikke du skal være nervøs for, at du ikke kan opbygge en flot krop - på 3 måneder med seriøs træning kan jeg allerede se væsentlige forbedringer på min egen. Nej - jeg ligner ikke en atlet, eller en 22 årig veltrimmet bokser - men jeg kan se, at der sker ting og sager.
Vi kan jo prøve at huske på denne post, og så vende tilbage om et års tid eller to. Jeg er ret sikker på, at vi begge er blevet væsentligt pænere
Rart at se at jeg ikke er den eneste der lige er begyndt så, og ja lad os endelig huske posten her og så tager vi den igen om et års tid.

Ja, men kun indtil videre.ibib skrev:og i denne tråd ser det ud til at jeg er alderspræsidenten, indtil videre ihvertfald - 47 år...

henning skrev:Ja, men kun indtil videre.ibib skrev:og i denne tråd ser det ud til at jeg er alderspræsidenten, indtil videre ihvertfald - 47 år...
Jeg er 58 og startede med at træne da jeg var 35.
Læs evt. min artikel om at træne hele livet.
Henning

ToOld skrev:Critter skrev:Helt enig med Bork.
Du skal dog se det som et langsigtet projekt.
Hvis du aldrig har trænet før, kan du nok regne med en krop som du beskriver, når du fylder de 35.
Er helt indstillet på at projektet er langsigtet. Ville bare vide om det var for sent rent "kropsmæssigt", altså om der måske var noget med at man var for gammel, hvis man ville bruge det i forbindelse med noget konkurrence.
Træbenet skrev:ToOld skrev:MM! skrev:ToOld skrev:- Da jeg gerne vil i gang med at styrke-træne og gerne vil have en ok stor og trimmet krop, vil jeg høre om 31 år er for gammel til at komme igang?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster