Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Solosesso skrev:hvorfor er det man skal have så mange øvelser på et program ????, fatter det ikke altid er det fordi jeg er blank
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Solosesso skrev:hvorfor er det man skal have så mange øvelser på et program ????, fatter det ikke altid er det fordi jeg er blank

Alex789 skrev:Solosesso skrev:hvorfor er det man skal have så mange øvelser på et program ????, fatter det ikke altid er det fordi jeg er blank
Helt enig (: Jeg kører et 2 split med en 5x5 variation og derefter 6-7 hjælpe øvelser af 2 sæt (: Og det vokser jeg fint på

Solosesso skrev:Alex789 skrev:Solosesso skrev:hvorfor er det man skal have så mange øvelser på et program ????, fatter det ikke altid er det fordi jeg er blank
Helt enig (: Jeg kører et 2 split med en 5x5 variation og derefter 6-7 hjælpe øvelser af 2 sæt (: Og det vokser jeg fint på
jeg køre selv ala 5 split med en Gunz dag og køre max 6 øvelser pr gang .... der er da ingen grund til at skulle maraton træne i øvelser ...det er da sku da bare at få sat noget sammen der virker der kommer ikke mere masse ud af det fordi man træner flere ting.
Det handler om Kvalitet ikke Kvantitet

Moody skrev:Der findes så mange gode 5-split programtemplates derude, men det her er bare ikke en af dem. Læs incognitos split: hit eller shit og byg et program op efter det. Kører selv et 5-split bryst, ryg, ben, guns, bagkæde i øjeblikket.

Boris Eleiko skrev:Moody skrev:Der findes så mange gode 5-split programtemplates derude, men det her er bare ikke en af dem. Læs incognitos split: hit eller shit og byg et program op efter det. Kører selv et 5-split bryst, ryg, ben, guns, bagkæde i øjeblikket.
Ingen skulder?

Fejer skrev:Prøv med:
bryst / ryg
Ben
Skulder
Ben / ryg
Guns

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster