Kan det overhovedet betale sig fremfor bare at købe almindelie æg.
Håber nogle med erfaring gad svarer lidt i trådeng,

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

c_thrane skrev:Hvor køber du det og spiser eller drikker du det bare rå??

Bavian skrev:c_thrane skrev:Hvor køber du det og spiser eller drikker du det bare rå??
Mig?
Køber det hos ved bager. Det er noget billigere end at købe de der små bægre med hvider i et supermarked. Kunne aldrig finde på at drikke det råt.. alt for klamt imo.
Jeg bruger det mest til omeletter og protein pandekager.

Xiva skrev:Bavian skrev:c_thrane skrev:Hvor køber du det og spiser eller drikker du det bare rå??
Mig?
Køber det hos ved bager. Det er noget billigere end at købe de der små bægre med hvider i et supermarked. Kunne aldrig finde på at drikke det råt.. alt for klamt imo.
At drikke det ville heller ikke være smart, da æggehviden skal opvarmes før at man kan optage proteinen ordentligt.

Bavian skrev:Xiva skrev:Bavian skrev:c_thrane skrev:Hvor køber du det og spiser eller drikker du det bare rå??
Mig?
At drikke det ville heller ikke være smart, da æggehviden skal opvarmes før at man kan optage proteinen ordentligt.
Jeg har lært noget nyt idag. Tak![]()
Men hvem kunne os finde på at drikke det råt?

c_thrane skrev:Er der ikke nogen steder man kan købe proteinpulver som er æggeprotein?

DGR skrev:Har tænkt mig at købe sådan en spand så jeg har til morgenmad og natmad. Ville bare hører om der er andre der har erfarigner med æggehvider ? hvor længe kan sådan en spand holde sig og er der ikke noget med at man skal sørge for at købe æggehviderne uden citronsyre osv ?
Kan det overhovedet betale sig fremfor bare at købe almindelie æg.
Håber nogle med erfaring gad svarer lidt i trådeng,

DGR skrev:Er det seriøst at man ikke kan optage proteinet hvis det ikke har været opvarmet først ?
ideen med at købe det var at jeg så ku få en nemmere og hurtigere morgenmad/natmad ved at drikke det

Mener det koster 95kr cirka i Metro for 5 liter æggehvider. Eller scrambled eggs, hvis man er mere til detMan kan også købe en stor spand med kogte æg... Tror de er nasty!
Ves skrev:Koster skam ikke mere end 100 kr i metro og holder alligevel et stykke tid. Spiser 500 g til havregrynene om morgenen, så små 10 dage.. Synes dette er et super tilskud, der findes nærmest ikke en bedre proteinkilde + den er billig;)

8800 skrev:Åh nej skrev jeg noget, der allerede var nævnt i tråden. Åh hvilken gru . Går straks ud i køkkenet og begår hara-kiri.

8800 skrev:Åh nej skrev jeg noget, der allerede var nævnt i tråden. Åh hvilken gru . Går straks ud i køkkenet og begår hara-kiri.

Lyngbeck skrev:8800 skrev:Åh nej skrev jeg noget, der allerede var nævnt i tråden. Åh hvilken gru . Går straks ud i køkkenet og begår hara-kiri.
Hvorfor i køkkenet?

Lyngbeck skrev:8800 skrev:Åh nej skrev jeg noget, der allerede var nævnt i tråden. Åh hvilken gru . Går straks ud i køkkenet og begår hara-kiri.
Hvorfor i køkkenet?
Desuden vil det være dumt at svine sofaen og det ægte tæppe til 

essensen skrev:
DGR>> Du kan jo bare købe mælk hvis du vil have nogle hurtigt prots at hælde ned om morgenen? Eller proteinpulver. Sidstnævnte er nok det bedste alternativ til noget flydende proteinrigt der skal hurtigt ned.

The Little Kid skrev:Grunden til mange bruger æggehvider er at det stort set kun er protein og det har så vidt jeg husker en protein/fedt ratio på 60:1 (ikke for sjov at protein hedder eisweis på tysk) men hvis du tager blommen med får du en del mættet fedt sammen med ægget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster