Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SÅ har du vist ikke læst det ordentligt?BodyBlom skrev:Forstår ikk lige helt hvad problemet er?

R0mme1 skrev:Jeg har selv været ude for samme problem, jeg truede bare også den samme forhandler, om at returnere pengene eller sende tingene med det samme. Ellers ville jeg gå i banken og få dem til at hæve pengene tilbage![]()
Det kan jeg godt, det siger købeloven

Koustrup skrev:Ja jeg er bestemt ikke helt tilfreds!
Kan se at linket er slettede, tænkte ikke lige over at man ikke måtte indsætte link - sorry!! Må jeg godt skrive navnet herinde, selvom det er en konkurrent? (kan ikke lige finde noget i reglerne.)

Tror da godt du må sige navnet på dem, bare ikke linke direkte? Ellers er der vel ingen idé med at brokke sig ;)Koustrup skrev:Ja jeg er bestemt ikke helt tilfreds!
Kan se at linket er slettede, tænkte ikke lige over at man ikke måtte indsætte link - sorry!! Må jeg godt skrive navnet herinde, selvom det er en konkurrent? (kan ikke lige finde noget i reglerne.)

så det bestemmer jeg jo ikke.

Dingo skrev:Altså jeg mener godt man må nævne navnene, bare man ikke linker direkte. Ellers måtte jeg jo heller ikke tale om de par træningsbukser jeg evt. havde købt i Intersport.. :S
Men det er nok derfor jeg ikke er adminså det bestemmer jeg jo ikke.
Nå nok om det.. Du er blevet taget i røven, ærgeligt ærgeligt ærgeligt, men op på hesten igen

Gozo skrev:Så længe vi taler dårligt om dem, må vi gerne

Taz#5 skrev:Jeg har ellers lige bestilt fra dem uden problemer i søndags og min vare ligger på posthuset nu og bliver levert imorgen ( Torsdag )

Bay skrev:Jeg har bestilt en del derfra før jeg kendte til bodyman - synes næsten altid tid det var forsinket

Koustrup skrev:Bay skrev:Jeg har bestilt en del derfra før jeg kendte til bodyman - synes næsten altid tid det var forsinket
Ja Bodyman ved man da hvad er!
Det er da kun en ting som har første priotet når man har en web-shop, og det er SERVICE!
Om varen så var en måned forsinket, kan man "tilgive" butikken hvis de fks. holder en orinteret min. hver 2 dag, og smider fks. 2 gratis shaker med (koster måske butikken en 5 kr., men betyder meget for kunder husker den gode service)!
Og så skal man lade vær med at love 2-3 dage i levering når man ikke kan holde det!

Har haft præcis det samme problem med dem. Frem og tilbage frem og tilbage i en måned.Dingo skrev:Forstår jeg udemærket godt. Jeg ligger selv og roder med cdon.com fordi jeg har bestilt Pumping Iron for 2 uger siden.. Fik så fat i dem i dag og fi kat vide at den også er på restordre.. ARH jamen så skriv dog en fucking mail til mig, det kan da ikke være så svært.. Utroligt at man selv skal ringe ind efter så lang tid og brokke sig før der sker noget..

Har også haft forudbestilt GTA san andreas og NFSU dengang de kom og der var ingen problemer overhovedet..Rommy skrev:Har haft præcis det samme problem med dem. Frem og tilbage frem og tilbage i en måned.Dingo skrev:Forstår jeg udemærket godt. Jeg ligger selv og roder med cdon.com fordi jeg har bestilt Pumping Iron for 2 uger siden.. Fik så fat i dem i dag og fi kat vide at den også er på restordre.. ARH jamen så skriv dog en fucking mail til mig, det kan da ikke være så svært.. Utroligt at man selv skal ringe ind efter så lang tid og brokke sig før der sker noget..
Cdon er super. Godt sortiment, og generelt billige priser. Men hvis der et eller andet sted går noget galt (har ikke varen hjemme o.l.) så går det bare op i hat og briller fra CDON's side. De er meget ufleksible.
Men man kan jo heller ikke regne med mere, når priserne er så billige.
Føler med dig Koustrup. Har selv stået i sager hvor det var mig mod forhandler, og synes det er tit man er utrolig dårligt stillet i sådanne sager

SimonJ skrev:Hvilken forhandler var det? For det lyder godt nok som elendig service!

kuglen skrev:SimonJ skrev:Hvilken forhandler var det? For det lyder godt nok som elendig service!
jeg ved godt hvilken forhandler der er tale om.. man kan ikke skirive navnet herinde da det er en konkurent til vores sponsore her på siden.
jeg vil også gerne komme med en forklaring på den lange leveringstid da topic strate ikke er den eneste der har oplevet dette.
efter den pågællende virksomhed var i tv med deres slankepiller kladet TP vidergav de slaget af disse i dk ulovlige piller til et andet site som de har et samarbejde med. dog kan disse stadig bestilles på deres side, men bestillingen går videre til den nye forhanlder, de pakker så den bestile odre og sender det hele samlet til kunden.
efter tv udsendesen steg salget af deres ulovlige produkt med langt over 100% hvilket har betydet at deres levarndør ikke har kunnet følge med. jeg bestilte selv nogen protein fra dem på dette tidspunkt, og fik det 2 dage efter. 98% af de mder oplever forsinket fragt er dem der har bestilt de ulovlige tabs.
hvor jeg ved dette fra? jeg snakker meget med ejeren af den pågællende webshop og en der er ansat hos ham.
jeg kan envidere informere om at der ikke længere er foskinkelser på leveringerne.
men bestil dog hos bodyman eller bodylab istedet for.. så undgår du forsinkelser da deres produkter allerede er i landet og blot skal sendes

WannaBeBig skrev:Hvad endnu mere utroligt er at folk tør købe kosttilskud (fødevarer de skal spise!) fra et firma som ikke tåler fødevaremyndighedernes gennemgang. Hvem checker at deres protein indeholder hvad de lover? Hvem checker at deres kreatin ikke er kinesisk kreatin fyldt med tungmetaller? Hvem checker at tingene bliver opbevaret korrekt? Osv osv.
Velbekomme

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster