Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1313
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1310

Følg bodybuilding.dk på

Alkohol og træning

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB.

Jeg har trænet i omkring 2 måneder og ca. ½ måned intensiv styrketræning, i de 2 måneder har jeg trænet cardio hver eller hver anden dag kun med få undtagelser og tænker MEGET over hvad jeg spiser dvs, intet sodavand, ingen junkfood meget protein rig kost med lav fedt procent osv.
Det eneste sted hvor jeg falder af på den er at jeg godt lige kan få en øl eller 10 i weekenden, dog uden pizza bagefter, jeg holder skam kosten. Alligevel synes jeg slet ikke jeg ser resultater på maven, jeg synes det er lidt svært med vægt da det går lidt op og ned og jeg slet ikke er tyk, men bare gerne ville have flad mave.

Gør alkohol virkelig så stor forskel, der er jo alligevel "kun" 110 kcal i en genstand ca. :verysad:

Reputation point: 0

Geografisk sted: Danmark

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg kan kun snakke af egen erfaring. Jeg ser mange som siger du kan drikke dig stiv i weekenden uden at det gør det store. I mit tilfælde er det meget anderledes.

Først og fremmeste kan min krop bare ikke holde til det. Jeg har ondt i alle muskler om mandagen når jeg skal træne. Min styrke falder (dog minimalt) og jeg har meget nemt ved at lave små skader som jeg så skal døje med i et par uger. Udover det kan jeg generalt også bare se en kæmpe forskel på min progression når jeg har gået i byen hver weekend i en måned og når jeg ikke har rørt alkohol i en måned.

Reputation point: 10

I dont get it !!! Efter en bytur har min krop gerne valgt at tabe sig med 2-3 kg og mine arme er skrumpet ind, hvis jeg tog på af druk ville jeg drikke hver weekend :-)
Before you ask!! how much does it look like im benchpressing ???
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: midtjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg synes virkelig det er dumt at afskære alkohol fuldstændig. Du er ung og skal over den "fase" hvor man drikker sig fuld og knepper random bitches.

Hvis du ikke kommer over den fase i dine teenage år, begynder du på det senere i livet hvor du er kommet meget længere med din træning og her vil det kunne komme til at gøre en indflydelse.

Dermed siger jeg ikke at du frit kan kværne 10 guldbajere fredag og lørdag, men at du sagtenes kan tage ud og drikke en gang imellem.

Alt med måde. Lad nu være med at blive alt for fanatisk, tag nu ud med vennerne og få drukket lidt, kværn en liter mælk på vej hjem fra byen i toget. Start dagen som plejer med dine havregryn og tag ned og træn. Folk der siger at de skrumper efter en druk tur er semi-lols.

@Haak, de 2-3kg er formentlig et væsketab fordi du har tabt meget væske, og ikke mindst er din salt og væske balance ude af takt efter druk. Prøv at få en god sjat salt inden du går i seng for at få bundet væske i kroppen igen.

Personligt er jeg lidt over det med at drikke med helt i hegnet, men jeg kan rigtig godt lide at tage ud og more mig en aften men hvor jeg blot holder lidt igen og drikker 3-6 genstande over aftenen.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Min styrke i bænkpres stiger altid på selve tømmermænddagen, men dødløft og squat er det samme.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Min egen erfaring er at man ikke for trænet som man plejer og slet ikke nok. Og får ikke det samme ud af det, og jeg så fortsat er smaddert Lørdag, Søndag fordi jeg ikke har lavet andet end at slappe af. hvis jeg drikker fredag. Men det er stadig fra person til person.

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 102.00

Bone-14 skrev:Jeg synes virkelig det er dumt at afskære alkohol fuldstændig. Du er ung og skal over den "fase" hvor man drikker sig fuld og knepper random bitches.

Nu er det jo primært i visse dele af Europa, og især i Danmark, at denne tåbelige fase eksisterer. Skal man nu have på munden fordi at man formår at melde sig ud af noget så åndsvagt? #-o

Tank skrev:
Bone-14 skrev:Jeg synes virkelig det er dumt at afskære alkohol fuldstændig. Du er ung og skal over den "fase" hvor man drikker sig fuld og knepper random bitches.

Nu er det jo primært i visse dele af Europa, og især i Danmark, at denne tåbelige fase eksisterer. Skal man nu have på munden fordi at man formår at melde sig ud af noget så åndsvagt? #-o

Så er det jo noget andet hvis man ikke har lyst til det? Trådstarter HAR LYST til at drikke alkohol, men holder igen fordi han er bange for at han fucker sin træning op.

Hvis du ikke har lyst, så lader du da bare være og fint med mig. Jeg er også træt af at folk ligner store spørgsmålstegn fordi jeg melder ud jeg ikke drikker mig fuld (Igen!) i weekendens strabasser.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Vneo skrev:Min egen erfaring er at man ikke for trænet som man plejer og slet ikke nok. Og får ikke det samme ud af det, og jeg så fortsat er smaddert Lørdag, Søndag fordi jeg ikke har lavet andet end at slappe af. hvis jeg drikker fredag. Men det er stadig fra person til person.

Som sagt er min træning rimelig intens og jeg er ret dedikeret, så jeg kommer sgu nok op og får mig noget æg og havregryn inden jeg tager ned og træner, tømmermænd eller ej, jeg behøver ikke slappe af :D

Men jeg kan da heldigvis se at folk ikke er helt negative over for alkohol og træning, så det er vel okay.

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Jeg kan personligt svare at jeg har drukket som et svin de sidste 6 lørdage, og jeg får stadig rigtig gode resultater med min træning. Kan ikke se hvorfor det er et problem at drikke? Jo hvis du skal til konkurrence og er professionel, så er det måske et problem, ellers ikke!

Jeg plejer at spise lidt mindre den dag jeg skal drikke, sparer på kcal og kulhydrat og får massere af proteiner igennem fast føde. Dvs. jeg vold fråder tun og kylling inden jeg skal drikke. Gerne 500g kylling og 2-3 dåser tun. Det er nice :D

Sørg for at spise godt om søndagen og så Klø på i centeret igen mandag. Kan ikke se hvorfor alkohol skulle ødelægge noget overhovedet :)
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

method skrev:Sørg for at spise godt om søndagen og så Klø på i centeret igen mandag. Kan ikke se hvorfor alkohol skulle ødelægge noget overhovedet :)

Hvis man cutter, kan alkohol godt blive et problem kcal-mæssigt :)
"It ain’t about how hard you hit; it’s about how hard you can get hit, and keep moving forward. How much you can take, and keep moving forward. That’s how winning is done!"
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 118.00
- Dødløft: 141.00

J. Tyler skrev:
method skrev:Sørg for at spise godt om søndagen og så Klø på i centeret igen mandag. Kan ikke se hvorfor alkohol skulle ødelægge noget overhovedet :)

Ja ja det kan det da - men så handler det jo bare om planlægning :)
Jeg er selv på cut pt. og må ligge på de 2000-2500 kcal om dagen. I lørdags spiste jeg kun kylling og tun hele dagen og drak så ca. 0.7L vodka med danskvand og limefrugter. Det var altså ikke ret mange kcal jeg drak der i forhold til hvad jeg kunne. Nu er jeg ikke den store drikker, så 0.7L vodka er for mig en del, og jeg bliver altså fuld af det :) hehe..
It's a man's obligation to stick his boneration in a women's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation.
Brugeravatar

Flyttet
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Folk der går meget ud at drikke, kan ikke få gode resultater.

Bare se Doctor Jacked (aka NikolajMO). Lorte form

Billede
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

method skrev: Nu er jeg ikke den store drikker, så 0.7L vodka er for mig en del, og jeg bliver altså fuld af det :) hehe..

Tror de fleste vil blive godt hamret i gulvet af 1 hel falske vodka :lol:
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

method skrev:
J. Tyler skrev:

Jeg er selv på cut pt. og må ligge på de 2000-2500 kcal om dagen. I lørdags spiste jeg kun kylling og tun hele dagen og drak så ca. 0.7L vodka med danskvand og limefrugter. Det var altså ikke ret mange kcal jeg drak der i forhold til hvad jeg kunne. Nu er jeg ikke den store drikker, så 0.7L vodka er for mig en del, og jeg bliver altså fuld af det :) hehe..

0.7 L vodka :drink: wuuuuut, det næsten 26 cl ren sprit håber godt nok du sejlede ellers har du den sygeste jernlever :D

ominator skrev:
method skrev:
J. Tyler skrev:

0.7 L vodka :drink: wuuuuut, det næsten 26 cl ren sprit håber godt nok du sejlede ellers har du den sygeste jernlever :D

Ja tak skæbne. De fleste er mere hærdede end de tror fordi at de drikker jævnligt. Når man ikke har drukket overhovedet i nogle år finder man ud af hvor giftigt alkohol er. Hvis jeg tager én tår af et glas vin er jeg allerede beruset. Men det gør jeg heldigvis ikke :x

Tank skrev: Ja tak skæbne. De fleste er mere hærdede end de tror fordi at de drikker jævnligt. Når man ikke har drukket overhovedet i nogle år finder man ud af hvor giftigt alkohol er. Hvis jeg tager én tår af et glas vin er jeg allerede beruset. Men det gør jeg heldigvis ikke :x

Tror nu ikke en smule alkohol er farligt, i følge den artikel der blev postet tidligere er det faktisk sundt "However, alcohol also contributes to a healthier and disease-free life by protecting against Alzheimer's disease, metabolic syndrome, rheumatoid arthritis, the common cold, different types of cancers, depression and many other Western diseases. The list goes on and on."

ominator skrev:
Tank skrev: Ja tak skæbne. De fleste er mere hærdede end de tror fordi at de drikker jævnligt. Når man ikke har drukket overhovedet i nogle år finder man ud af hvor giftigt alkohol er. Hvis jeg tager én tår af et glas vin er jeg allerede beruset. Men det gør jeg heldigvis ikke :x

Tror nu ikke en smule alkohol er farligt, i følge den artikel der blev postet tidligere er det faktisk sundt "However, alcohol also contributes to a healthier and disease-free life by protecting against Alzheimer's disease, metabolic syndrome, rheumatoid arthritis, the common cold, different types of cancers, depression and many other Western diseases. The list goes on and on."

Ja mere og mere tyder faktisk på alkohol er sundt samt præstationsfremmende indenfor vægttræning.

Billede
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster