Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men er der ikke nogen som har noget til min mave (siderne)?

kvaaen skrev:Så ville høre om der var nogen af jer der havde et godt alternativ til denne øvelse?

kvaaen skrev:Jeg lavede i dag seated calf ext. på benpres maskinen. Dette fungerede fortrinligt.

mic skrev:kvaaen skrev:Så ville høre om der var nogen af jer der havde et godt alternativ til denne øvelse?
Prøv at bruge et dips bælte, og hæng skiverne derfra.
toto_G4M3R skrev:kvaaen skrev:Jeg lavede i dag seated calf ext. på benpres maskinen. Dette fungerede fortrinligt.
Det skal lige siges, at seated calf raise, og standing calf raise ikke træner den samme muskel

kvaaen skrev:Men er der ikke nogen som har noget til min mave (siderne)?

alexanderd skrev:kvaaen skrev:Men er der ikke nogen som har noget til min mave (siderne)?
Oblique Twist aka. "Wood chopper".
En af mine favoritter til obliques, hvis ikke det ér favoritten.

Jep! Så er du ude over problemet med at skulle køre den i smith.kvaaen skrev:Til min læg eller hvordan?

kvaaen skrev:alexanderd skrev:kvaaen skrev:Men er der ikke nogen som har noget til min mave (siderne)?
Oblique Twist aka. "Wood chopper".
En af mine favoritter til obliques, hvis ikke det ér favoritten.
Den ser rigtig god ud. Og der er mulighed for at køre dejlig tungt. Den tror jeg, at jeg vil prøve i morgen.

voimakas skrev:ondt i ryggen, kan du beskrive det lidt nærmere? Hvis du ikke laver den med barbell hvad gør du så?

kvaaen skrev:voimakas skrev:ondt i ryggen, kan du beskrive det lidt nærmere? Hvis du ikke laver den med barbell hvad gør du så?
Tror det er fordi jeg svejer for meget i bagover med ryggen. Så får ondt i rygraden lige ovenover lænden.
Ved ikke hvorfor dette pludselig er kommet.
Laver den med barbell?

kvaaen skrev:voimakas skrev:ondt i ryggen, kan du beskrive det lidt nærmere? Hvis du ikke laver den med barbell hvad gør du så?
Tror det er fordi jeg svejer for meget i bagover med ryggen. Så får ondt i rygraden lige ovenover lænden.
Laver den med barbell?

Rasmuskrogh skrev:kvaaen skrev:voimakas skrev:ondt i ryggen, kan du beskrive det lidt nærmere? Hvis du ikke laver den med barbell hvad gør du så?
Laver den med barbell?
Så er det pga dårlig teknik du får ondt. Få styr på teknikken og gå lidt ned i kg. Du vil nok ikke opleve smerten. hvis du får noget støtte til ryggen, men det løser jo ikke rigtig dit problem.

kvaaen skrev:Jeg endte med at lave en siddende military press istedet da mit center har et stativ til dette.
Dette fungere rigtig godt med støtte i ryggen og kunne af den grund koncentrere mig meget mere om øvelsen.

Backbone skrev:kvaaen skrev:Jeg endte med at lave en siddende military press istedet da mit center har et stativ til dette.
Dette fungere rigtig godt med støtte i ryggen og kunne af den grund koncentrere mig meget mere om øvelsen.
Military press er stående, det du har lavet er seated bb press

Backbone skrev:kvaaen skrev:Jeg endte med at lave en siddende military press istedet da mit center har et stativ til dette.

kvaaen skrev:Backbone skrev:kvaaen skrev:Jeg endte med at lave en siddende military press istedet da mit center har et stativ til dette.
Det giver det samme right? :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster