Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lystfiskeren skrev:
Men jeg søger ihvertfald bøger omkring Træning og Anatomi dvs. Hvilke muskler man bruger, hvordan øvelser udføres

Crozzo skrev:Jeg har en bog der hedder "Muskel- og Styrketræning". Det er en bog der både virker som opslagsværk over øvelser, men også forklarer lidt om skader og sådan.

Bay skrev:Finn Bojsen-Møller: Bevægeapparatets anatomi
Fin anatomi bog som bruges på fys. studiet.

Dingo skrev:Lystfiskeren skrev:
Men jeg søger ihvertfald bøger omkring Træning og Anatomi dvs. Hvilke muskler man bruger, hvordan øvelser udføres
Denne bog er et glimrende opslagsværk og med detaljerede illustrationer af anatomien. Derudover nogle små afsnit om skader og f.eks. forklaring på hvad der decideret sker ved overrivning af brystmusklen
http://www.saxo.com/dk/item/frederic-de ... eftet.aspx

tewic skrev:Rigtig god bog - dog vil jeg anbefale trådstarter at få fat i 2. udgave fra 2008 i stedet for 1. udgave fra 2003 som der linkes til der.
2. udgave af Muskel- og styrketræning - En Anatomisk Guide Til Mere End 100 Træningsøvelser

Træbenet skrev:tewic skrev:Rigtig god bog - dog vil jeg anbefale trådstarter at få fat i 2. udgave fra 2008 i stedet for 1. udgave fra 2003 som der linkes til der.
2. udgave af Muskel- og styrketræning - En Anatomisk Guide Til Mere End 100 Træningsøvelser
Ihhh!!! -Nu lod jeg mig rive med og fik bestilt den hersens bog.... Aner dog ikk hvad jeg skal med den... Håber der står en masse om skader....

Skull and bones skrev:Dingo skrev:Træbenet skrev:tewic skrev:Rigtig god bog - dog vil jeg anbefale trådstarter at få fat i 2. udgave fra 2008 i stedet for 1. udgave fra 2003 som der linkes til der.
Ihhh!!! -Nu lod jeg mig rive med og fik bestilt den hersens bog.... Aner dog ikk hvad jeg skal med den... Håber der står en masse om skader....
Ring da til dem, de må da for pokker kunne ændre den ordre
det er også 2. udgave jeg har, jeg havde ikke lige lagt mærke til at der var forskel. Selvom jeg da godt kan se nu at det er coveret med front DB biceps posen og ikke den græske gut jeg har
Har også 2. udgave. Købte den på Bodyman. Den er god, men af naturlige årsager ikke detaljeret nok i sine beskrivelser af disciplinerne i styrkeløft.

Dingo skrev:alligevel, det er altid godt at have den bedst opdaterede udgave
ellers så smid en mail hvor du skriver at du ønsker at ændre bestillingen.. kan da ikke tage mange sekunder ;)

Skull and bones skrev:Skull and bones skrev:Lystfiskeren skrev:Tak, bare fortsæt med alle mulige bøger. Men også gerne artikler.
Læser du Ironman Magazine?

samsk skrev:Bay skrev:Finn Bojsen-Møller: Bevægeapparatets anatomi
Synes du virkelig at den er noget værd? Vores anatomilærer bliver ved med at finde fejl eller upræcisheder i den..

Hippokrates skrev:samsk skrev:Bay skrev:Finn Bojsen-Møller: Bevægeapparatets anatomi
Synes du virkelig at den er noget værd? Vores anatomilærer bliver ved med at finde fejl eller upræcisheder i den..
Ehm, nu ved jeg godt emnet er gammelt, men er bogen virkelig så dårlig? Den bliver brugt på både idræt og medicinstudiet på Århus universitet, hvis jeg ellers er orienteret rigtigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster