Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bone-14 skrev:AngerMangement er et fint center. Det er ikke medlem af ADD og er sikkert derfor din onkel straks råber krudt og rockere. Jeg ved ikke om der er rockere dernede da jeg ikke har spurgt "Hey, er du rocker?" Men vær dog ligeglad og pas din egen butik, så kan jeg ikke se hvorfor det skulle være noget problem.

DonKahle skrev:. Folk burde selv have lov til, at bestemme hvad de kommer i kroppen, hvis de bare kender risiciene.

Dingo skrev:DonKahle skrev:. Folk burde selv have lov til, at bestemme hvad de kommer i kroppen, hvis de bare kender risiciene.
Det burde jo være rationalet jf. lovgivningen om alkohol og rygning og de kraftige meninger om at 'det er folks eget valg', når man spørger sofadanskerne. Men når snakken falder på roids, hash mv. så er det ikke længere folks eget valg.

DonKahle skrev:Dingo skrev:DonKahle skrev:. Folk burde selv have lov til, at bestemme hvad de kommer i kroppen, hvis de bare kender risiciene.
Det burde jo være rationalet jf. lovgivningen om alkohol og rygning og de kraftige meninger om at 'det er folks eget valg', når man spørger sofadanskerne. Men når snakken falder på roids, hash mv. så er det ikke længere folks eget valg.
Lige præcis... Ved ikke lige hvad man kalder den tankegang / synspunkt, men det kan sommetider irriterer mig grænseløst.

DonKahle skrev:Dingo skrev:DonKahle skrev:. Folk burde selv have lov til, at bestemme hvad de kommer i kroppen, hvis de bare kender risiciene.
Lige præcis... Ved ikke lige hvad man kalder den tankegang / synspunkt, men det kan sommetider irriterer mig grænseløst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster