Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1423
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Arbejd selvstændigt i Herbalife?!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey, nogen af jer der kender til dette firmas salgstrategi? - Faldt nemlig over en hjemmeside hvor man kunne arbejde hjemme fra og tjene en masse penge. Så sendte jeg bare en ansøgning for sjov, nu er jeg blevet ringet op. - De siger at jeg kan tjene 10-15.000 kr om måneden på at sælge helseprodukter. Jeg skal blot starte med at invistere i deres startpakke på 1.095kr eller sådan noget.

Det virker som noget fusk? Nogen erfaringer anything? - har søgt lidt på nettet, men alle der skriver der er selv sælgere og siger selvfølgelig god for det.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

De arbejder udfra MLM, multilevel marketing, princippet, dvs for at tjene mange penge skal du få andre til at sælge produkter også. Hvis du ikke skaffer andre sælgere og kun sælger produkterne tjener du næsten intet...
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Friche skrev:De arbejder udfra MLM, multilevel marketing, princippet, dvs for at tjene mange penge skal du få andre til at sælge produkter også. Hvis du ikke skaffer andre sælgere og kun sælger produkterne tjener du næsten intet...

De er store og de ligger i Egypten :D
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Friche skrev:De arbejder udfra MLM, multilevel marketing, princippet, dvs for at tjene mange penge skal du få andre til at sælge produkter også. Hvis du ikke skaffer andre sælgere og kun sælger produkterne tjener du næsten intet...

- og dette er vel ulovligt (pyramideprincippet)?

ham jeg snakkede med virkede heller ikke som den helt store sælger. - I hvert fald ikke en der havde styr på tingene.

Styrkeliste

8800 skrev:

Og i mexico :mrgreen: Men synes bare det er så fordomsfuldt at kalde det det :wink:
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

8800 skrev:

Ja de tjener nogle milliarder kr, siger de i hvert fald. Men er det dumt at gå på banen som sælger?!

er sgu ikk helt tryg ved det. virker lidt som noget hustler halløj.

Styrkeliste

Det er ikke ulovligt, men du skal gøre dig helt klart hvor svært det er at tjene penge! Det er ikke nemt og for at sælge skal du sætte dig ind i mange produkter og sørge for at dine sælgere også gør det!
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Friche skrev:Det er ikke ulovligt, men du skal gøre dig helt klart hvor svært det er at tjene penge! Det er ikke nemt og for at sælge skal du sætte dig ind i mange produkter og sørge for at dine sælgere også gør det!

Ja det kan der være noget om. Men han sagde dog at der var 30-50% fortjeneste på alt jeg sælger?

Styrkeliste

MesterRune skrev:
Friche skrev:Det er ikke ulovligt, men du skal gøre dig helt klart hvor svært det er at tjene penge! Det er ikke nemt og for at sælge skal du sætte dig ind i mange produkter og sørge for at dine sælgere også gør det!

Ja det kan der være noget om. Men han sagde dog at der var 30-50% fortjeneste på alt jeg sælger?

Selvfølgelig siger han det :lol:
Brugeravatar

Træner her: Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 165.00

Lad vær' med at sluge alt det han siger.
Jeg ville droppe det, klippe mit hår, og få mig et ordentligt arbejde istedet.
Synnejye!
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 125.00

vQlse skrev:Lad vær' med at sluge alt det han siger.
Jeg ville droppe det, klippe mit hår, og få mig et ordentligt arbejde istedet.

haha jaja, men det virker bare så fristende at arbejde derhjemme, mens man ser tv og dovner. Men ja tror sgu også lidt det er noget møg.

Styrkeliste

MesterRune skrev:

Ja, men hvis du sælger to tuber hårbalsam på en måned til 30 kr. stykket så er det jo ingen penge alligevel. Misforstå mig ikke, du kan tjene penge på det, men det kræver at du får andre til at sælge.

Hvis du tager ned til præsentationen vil han sikkert sige noget i stil med at du bare skal finde 4 der finder 4 der finder 4, og så kan du leve af det. Derefter skal du sætte dig ned og tænke over hvor mange mennesker du kender og hvor let det er at finde 4. I første omgang tænker du selvfølgelig på din familie og venner. Men ligeså snart at din økonomi kommer til at afhænge af hvad din familie og venner laver så får du et mærkeligt forhold til dem, og du kan hurtigt miste venner på det ved at love dem guld og grønne skove hvis bare de gør sådan og sådan, for det er ikke så nemt som det lyder.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Husker jeg ret, så har der været en dokumentarudsendelse med dette produkt i medierne.
Her blev bl.a. nogle forbrugere interviewet - og ingen tvivl om at man drev plat på kunderne.
De betalte en formue for stort set ingenting, men i god tro på sælgerne, så var de i "gode hænder" og betalte alt for meget for disse produkter.

Deres proteinpulver "Formula 3" koster over 280,- kr for 240gram!
Værst er så, at de 75% af dette pulver er sojaprotein og resten valleproteinkoncentrat!!

Hvis det ikke er at drive plat på uvidende kunder, så står verden ikke længere . . .

Hører jeg ordet Herbalife, gror der helt umotiveret to horn frem i panden på mig. :evil:

Sidst men ikke mindst:
Får jeg en rigtig god idé til hvorledes jeg kan tjene godt, så vil det være en idé jeg ikke delte med hele Danmarks befolkning, men holdt den for mig selv.
Ovenstående skulle gerne give stof til eftertanke . . .
"Ydmyghed består ikke i at fornægte sig selv, men i at vedkende sig sin handling "
Antoine de Saint-Exupéry
Brugeravatar

Geografisk sted: Sorø

Min kusine er sælger af deres produkter. Det har hun været i tre-fire år nu, tror jeg, og har så vidt jeg ved altid været meget glad for jobbet. (Produkterne ville jeg dog aldrig selv købe, da de imo er alt for dyre.)
Løft m. udstyr (stævne/træning):
Squat: 172.5 kg/200 kg
Bænk: 107.5/120 kg
Dødløft: 222 kg (DK-rekord + all-time Wilks-rekord i DK)/225 kg (til liga)

https://titansupport.com/
https://www.2xu.dk/
http://www.klinikken-gammeltorv.dk/
Brugeravatar
EliteTeam

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kbh S

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 97.50
- Dødløft: 157.50

Der er nogle mennesker der har haft heldet til at skabe en god indtjening via MLM, men der er også RIGTIG MANGE som ikke tjener på det.
Min anbefaling må være at droppe MLM-tankerne og finde på noget andet..
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Jeg synes MLM sucks monkeyballs - specielt fordi man, som mange her i tråden nævner, skal ud og hverve en hel masse sælgere under sig. Og hvem går man først til - familie og venner - og så skal de belemres med ens miserable forsøg at at skabe nogle lettjente penge.

Jeg kender adskillige der er faldt i med begge ben, og er man ikke villig til at forstyrre alt og alle med det lort er det meget svært at tjene penge på det. Det er faktisk uhyre meget arbejde i det i forhold til hvad de proklamerer.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

alt sammen fantastiske svar, og jeg er ikke i tvivl om at jeg dropper det. Der er vist enorm enighed om at det er noget værre noget. Desuden vil jeg have det enormt dårligt med at prakke noget dyrt møg på uvidende folk, for egen vindings skyld.

Styrkeliste

Ved den slags er der 1 grundregel, man ALTID bør følge: hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det for godt til at være sandt.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Karl Æg skrev:Ved den slags er der 1 grundregel, man ALTID bør følge: hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det for godt til at være sandt.

You got it, han havde jo også travlt med at jeg skulle bestille alt muligt med det samme. Men jeg synes nemlig også at det hele lød lidt så godt, til at det kunne hænge sammen.

Styrkeliste

Karl Æg skrev:Ved den slags er der 1 grundregel, man ALTID bør følge: hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det for godt til at være sandt.

Sagt på en anden måde

If it smells like shit, looks like shit and tastes like shit - it probably is shit! :lol:
Synnejye!
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 125.00

Det er altid godt med holdninger på alle områder. Network Marketing & MLM er virkelig noget der kan få os danskers sind lidt i kog.

Hvad mange ikke ved, er at Network Marketing lige som alle andre selvstændig type forretning kræver MEGET arbejde hvis man vil opleve succes. Desværre er det sådan at rigtig mange forveksler lovlige forretninger med ulovlige og skærer alle over én kam.

Der findes kun én vej til succes og der er troen og vedholdenheden, samt at lære "hvordan"

Mange starter op i mlm med den tro at de bare lige skal ha' et par mennesker i gang og så kører det, men det kræver mange mennesker i ens forretning for bare at tjene 50.000,- hver måned. Gennemsnitte for samtlige (seriøse) network marketing forretninger ligger på over 2600 mennesker i ens team, så bare her handler det om at se sig for.

Mvh, Søren
http://mentoringforfree.dk/

Logbog: Ingen logbog

Enig Søren.
Men grunden til at al MLM er noget skidt, er at det kræver at man tager røven på nogen! Der er lighedspunkter mellem lovlig erhverv og så de mere lyssky - f.eks. så bryder jeg mig ikke om at fora som dette skal spammes med Silent Lead indlæg :wink:

Af frygt for at folk overser min sarkasme så siger jeg det ligeud:
Jeg hader at trangen til at tjene penge, gør at nettet skal spammes til med reklamer.
Som når du prøver at promovere din side, ved at puste liv i en over et år gammel tråd, for at komme lidt højere oppe på googles søgeindeks - føj !
"Man, there is nothing like working out and lifting weights, building your muscles around some other men, who are not gay." -Pastor Jody Trautwein (Gay converter) From the movie Brüno

http://www.bodyman.dk :: http://www.bodylab.dk :: http://www.streetman.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 115.00
- Dødløft: 115.00