Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

4100 skrev:Er der nogle der ved hvordan kan kan få sine armhule deller væk? altså det fedt der sidder og hender mellem armhulen og brystet?

RippedInFourWeeks skrev:4100 skrev:Er der nogle der ved hvordan kan kan få sine armhule deller væk? altså det fedt der sidder og hender mellem armhulen og brystet?
Ved at tabe sig

Vindruen skrev:Bliv til et bæst og få muskler til at strække dine dæller ud. Sådan gjorde jeg![]()

4100 skrev:Er der nogle der ved hvordan kan kan få sine armhule deller væk? altså det fedt der sidder og hender mellem armhulen og brystet?

4100 skrev:Vindruen skrev:Bliv til et bæst og få muskler til at strække dine dæller ud. Sådan gjorde jeg![]()
Hvordan bliver jeg til et bæst?![]()

Vindruen skrev:4100 skrev:Vindruen skrev:Bliv til et bæst og få muskler til at strække dine dæller ud. Sådan gjorde jeg![]()
Du starter med at blive udsat for radioaktiv stråling, som en vis Bruce Banner gjorde og så er det egentlig bare, at finde dit "trigger" point!

tobidk80 skrev:4100 skrev:Er der nogle der ved hvordan kan kan få sine armhule deller væk? altså det fedt der sidder og hender mellem armhulen og brystet?
Et billede til bedre forståelse kunne give flere råd fra andre.

andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.

Vindruen skrev:andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.
Ja, jeg sender det videre til elevrådet. Tak for dit forslag Andreas, vi kan have minimælk i mælkeordningen tidligst onsdag.

Vindruen skrev:andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.
Ja, jeg sender det videre til elevrådet. Tak for dit forslag Andreas, vi kan have minimælk i mælkeordningen tidligst onsdag.

andreas7074 skrev:Vindruen skrev:andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.
Flabede Vindrue.....HROMYGAD

andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.

Chelsea2013 skrev:andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.
Slap dog af. Det er en 14 årig pige som søger noget hjælp. Hjælp hende eller bland dig uden om. Hun kan absolut ikke bruge din kommentar til noget fornuftigt.

4100 skrev:Vindruen skrev:4100 skrev:Vindruen skrev:Bliv til et bæst og få muskler til at strække dine dæller ud. Sådan gjorde jeg![]()
Du starter med at blive udsat for radioaktiv stråling, som en vis Bruce Banner gjorde og så er det egentlig bare, at finde dit "trigger" point!
Vil du forklare det så jeg forstår det?

andreas7074 skrev:Chelsea2013 skrev:andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.
Slap dog af. Det er en 14 årig pige som søger noget hjælp. Hjælp hende eller bland dig uden om. Hun kan absolut ikke bruge din kommentar til noget fornuftigt.
Hun udviser ingen engagement for at finde oplysninger om disse ting selv. Hun gider intet. Jeg tvivler kraftigt, at hun overhovedet har læst Newbie's helpfile, for hvis hun havde, havde hun fået svar på samtlige spørgsmål allerede dér.

Chelsea2013 skrev:andreas7074 skrev:Chelsea2013 skrev:andreas7074 skrev:Ban nu 'den' her for guds skyld. Det her er komplet latterligt.
Hun udviser ingen engagement for at finde oplysninger om disse ting selv. Hun gider intet. Jeg tvivler kraftigt, at hun overhovedet har læst Newbie's helpfile, for hvis hun havde, havde hun fået svar på samtlige spørgsmål allerede dér.
Jeg ved det, hehe ;) Men det er synd for hende jo!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster