Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.

Bone-14 skrev:Det der billed hvor han er fed og ulækker er fake.

Niels1 skrev:Bone-14 skrev:Det der billed hvor han er fed og ulækker er fake.
True. Sandy beviste det i en anden tråd

chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
Fed, klam og ulækker![]()
-Hans hud hænger i laser

Monkeyjuice skrev:Niels1 skrev:Bone-14 skrev:Det der billed hvor han er fed og ulækker er fake.
True. Sandy beviste det i en anden tråd
Link til den tråd, takz

SandyFrink skrev:chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
-Hans hud hænger i laser
Og alligevel har han mere muskelmasse i "Now" billedet end du har nu, i en ung, hormonelt-generøs alder, "chill".

chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
-Hans hud hænger i laser
Og alligevel har han mere muskelmasse i "Now" billedet end du har nu, i en ung, hormonelt-generøs alder, "chill".
Haha, ja det har han sikkert.. Man kan så efterfølgende diskutere hvilken form som er bedst. Selvfølgelig ser største parten af mænd 50-60+ ud ligesom Arnorld og mine ord var måske også lige grove nok. Han skal da have lov til at nyde livet, som en anden herinde pointerede, men det ændrer stadig ikke den faktor, at hans form er lort (hvilket er forståeligt) ..

ALV skrev:chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
-Hans hud hænger i laser
Haha, ja det har han sikkert.. Man kan så efterfølgende diskutere hvilken form som er bedst. Selvfølgelig ser største parten af mænd 50-60+ ud ligesom Arnorld og mine ord var måske også lige grove nok. Han skal da have lov til at nyde livet, som en anden herinde pointerede, men det ændrer stadig ikke den faktor, at hans form er lort (hvilket er forståeligt) ..
det du siger er noget værre sludder.

chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
-Hans hud hænger i laser

SandyFrink skrev:chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
-Hans hud hænger i laser
Hvordan er hans form lort? Hvad er referencerammen? Er almindelige menneskers form så "lort"? Arnold havde gennemgået en hjerteoperation ikke længe før "Now" billedet. Er det noget der indgår i din bedømmelse? Det er i øvrigt flot, du poster et billede der er i omegnen af 10 år gammelt i en tråd om hvordan hans nuværende form er. Du må være the resident Arnold expert på bb.dk.
Jeg kender kvinder - med beskeden træningserfaring - der er væsentligt stærkere end du er. Samt folk der dyrker mild idræt der besidder større muskler og mere styrke end du du gør, og som aldrig har rørt en vægt.
Hvordan vil du karakterisere din egen form?

SandyFrink skrev:chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
-Hans hud hænger i laser
Hvordan er hans form lort? Hvad er referencerammen? Er almindelige menneskers form så "lort"? Arnold havde gennemgået en hjerteoperation ikke længe før "Now" billedet. Er det noget der indgår i din bedømmelse? Det er i øvrigt flot, du poster et billede der er i omegnen af 10 år gammelt i en tråd om hvordan hans nuværende form er. Du må være the resident Arnold expert på bb.dk.
Jeg kender kvinder - med beskeden træningserfaring - der er væsentligt stærkere end du er. Samt folk der dyrker mild idræt der besidder større muskler og mere styrke end du du gør, og som aldrig har rørt en vægt.

chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:SandyFrink skrev:chill skrev:Nikke87 skrev:Nogen der kender til arnolds form nu til dags? ... træner han stadig?, eller er han holdt helt op... kunne være spændende lige og se... har kun set hans træning osv fra dengang.
-Hans hud hænger i laser
Jeg vurderer Arnorlds form udfra billederne, som jeg så ikke vidste var fake eller 10 år gamle. Disse kvinder må så også være stærkere end dig, hvis dine 82,5 kg i Bænkpres passer. Jeg opdaterer ikke længere mine løft, men jeg kan da oplyse om, at jeg ligger et godt stykke over dine stats.

Sørensen0 skrev:Chill, sandy curler måske det samme som du dødløfter

chill skrev:Sørensen0 skrev:Chill, sandy curler måske det samme som du dødløfter
Argh mon dog, men 85 kg er ganske imponerende

chill skrev:Sørensen0 skrev:Chill, sandy curler måske det samme som du dødløfter

rallen skrev:chill skrev:Sørensen0 skrev:Chill, sandy curler måske det samme som du dødløfter
Men Sandy curler jo 95 kg.
Men 95kg i curl, værsgo Sandy 

chill skrev:rallen skrev:chill skrev:Sørensen0 skrev:Chill, sandy curler måske det samme som du dødløfter
Men Sandy curler jo 95 kg.
Så 95, det ændrer ikke så meget i fht. min dødløftMen 95kg i curl, værsgo Sandy

Moody skrev:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster