Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bds1 skrev:hej, er der nogle herinde som bruger barbell curl?:) hvor meget kan i tage? og hvor llang tid har i trænet?:)

Bork skrev:bds1 skrev:hej, er der nogle herinde som bruger barbell curl?:) hvor meget kan i tage? og hvor llang tid har i trænet?:)
20 reps med 30 kg.. Jeg plejer at curle inden jeg går i seng også når jeg står op. Så vokser biceps heletiden nemlig... Også spiser jeg kreatin og proteinpulver.. Protein skulle være ret nice til at få flere muskler og kreatin er godt til at få flere muskler på.
Jeg har trænet i 9 år, men de første år curlede jeg ikke seriøst. Kun 2 gange om ugen.. Nu curler jeg 16 gange om ugen, morgen og aften... jeg plejer at lave ca. 200 mavebøjninger bagefter...

bds1 skrev:Bork skrev:bds1 skrev:hej, er der nogle herinde som bruger barbell curl?:) hvor meget kan i tage? og hvor llang tid har i trænet?:)
20 reps med 30 kg.. Jeg plejer at curle inden jeg går i seng også når jeg står op. Så vokser biceps heletiden nemlig... Også spiser jeg kreatin og proteinpulver.. Protein skulle være ret nice til at få flere muskler og kreatin er godt til at få flere muskler på.
Jeg har trænet i 9 år, men de første år curlede jeg ikke seriøst. Kun 2 gange om ugen.. Nu curler jeg 16 gange om ugen, morgen og aften... jeg plejer at lave ca. 200 mavebøjninger bagefter...
okay, så må du sku have en ordenlig arm?;)
er har kun trænet i 1 månede nu, og curlter to gange om ugen, med 37 kg, i 5*5 reps

bds1 skrev:Bork skrev:bds1 skrev:hej, er der nogle herinde som bruger barbell curl?:) hvor meget kan i tage? og hvor llang tid har i trænet?:)
er har kun trænet i 1 månede nu, og curlter to gange om ugen, med 37 kg, i 5*5 reps

Gaxe skrev:bds1 skrev:Bork skrev:bds1 skrev:hej, er der nogle herinde som bruger barbell curl?:) hvor meget kan i tage? og hvor llang tid har i trænet?:)
Tror ikke du har fanget ironien

Gaxe skrev:bds1 skrev:Bork skrev:bds1 skrev:hej, er der nogle herinde som bruger barbell curl?:) hvor meget kan i tage? og hvor llang tid har i trænet?:)
Tror ikke du har fanget ironien

SørenDP skrev:Jeg kører sjældent BB curls, grundet en mere eller mindre kronish seneskedehindebetændelse. Jeg kører den nogle gange i en periode hvorefter den plejer at vende tilbage. Aner ikke hvor meget jeg taget, men kører gerne 10-12 reps i øvelsen og så måske 3 sæt. Men det er en sjældenhed.

Karl Æg skrev:Uden at vide det, vil jeg tro, jeg kan barbellcurle 60 kg for et par reps - selvfølgelig afhængig af hvor meget cheat der må involveres. Seneskedehindebetændelse betyder dog, at jeg kun kan lave hammercurls. Curls er i øvrigt stærkt overvurderet som massebygger for BSPS. Men det skal jeg vel sige.

Hvordan har du nogensinde planlagt, at dette sindssyge mål skal gå i opfyldelse..? Vil du ikke være sød at poste dit, sikkert vanvittige program?SandyFrink skrev:Mit mål er at curle stangen og en 5er på hver side en 5 gange.

TheFatboy skrev:Ej. Curls er mange ting, men overvurderet for gun growth er de altså ikke. Jo, det kommer naturligvis an på hvad overvurderet er i den enkeltes øjne. Personligt synes jeg at curls har sin berettigelse.
Bnaz skrev:Hvilke øvelser bør man så se på?
Pullups og en form for rows er næsten obligatorisk, men med disse og evt. lidt curls er man da fint med?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster