Sidder lige og laver en tips&odds og sidder og tjekker diverse statistikker og hvad der nu ellers er at tjekke.
Men hvad siger i til denne kamp?
Whatcha sink, guise?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ThePhoenix skrev:Men det er fodbold - alt kan ske. Forkerte dommerkendelser, kontroversielle udvisninger, personlige fejl hos spillere, skader, you name it.

WhiteHousePotential skrev:ThePhoenix skrev:Men det er fodbold - alt kan ske. Forkerte dommerkendelser, kontroversielle udvisninger, personlige fejl hos spillere, skader, you name it.
..skuespilleri af Drogba

WhiteHousePotential skrev:ThePhoenix skrev:Men det er fodbold - alt kan ske. Forkerte dommerkendelser, kontroversielle udvisninger, personlige fejl hos spillere, skader, you name it.
..skuespilleri af Drogba

Rasmuskrogh skrev:WhiteHousePotential skrev:ThePhoenix skrev:Men det er fodbold - alt kan ske. Forkerte dommerkendelser, kontroversielle udvisninger, personlige fejl hos spillere, skader, you name it.
..skuespilleri af Drogba
og Busquets og Iniesta og Xavi og Pedro og Messi og Sanchez.............

WhiteHousePotential skrev:..skuespilleri af Drogba

WWW skrev:WhiteHousePotential skrev:..skuespilleri af Drogba
Det sidste hold i verden der skal brokke sig over skuespil er Barcalona.

8800 skrev:I guder, hvor er det trættende at høre på Barca skulle filme mere end andre. I ser vist ikke nok bold, hvis i tror de gør det mere end andre tophold såsom Real Madrid f.eks.. Busquets er dog til tider ærgelig.
Jeg håber Barca vinder og Real ryger ud på røv og albuer i morgen. Men puha det bliver spændende i aften. Håber på en tidlige scoring til Barca.

randomname123 skrev:Barca er uhyggeligt stærke på hjemmebane... Bare se på i lørdags.![]()
Forca Madrid!

Blunt skrev:8800 skrev:I guder, hvor er det trættende at høre på Barca skulle filme mere end andre. I ser vist ikke nok bold, hvis i tror de gør det mere end andre tophold såsom Real Madrid f.eks.. Busquets er dog til tider ærgelig.
Jeg håber Barca vinder og Real ryger ud på røv og albuer i morgen. Men puha det bliver spændende i aften. Håber på en tidlige scoring til Barca.
Jeg siger på ingen måde at Barca er slemmere end real madrid.. men se en weekend med engelsk fodbold og så en weekend med spansk bagefter og du vil syntes at de er nogle tøsedrenge.
og det er virkelig tit at barcelona bliver beskyldt for at påvirke dommeren.. igen jeg siger ikke real madrid er bedre...
men for os som ikke er hverken barca eller real fans så er der det ved barcelonas spil at det er død kedeligt i 85 min. når de står og triller den rundt i forsvaret. og så er det verdens sjoveste i de 5 min de leger rundt nede i de andres felt. det er bare ikke det værd at se på fordi man enten er faldet i søvn eller skiftet væk fordi deres skuespil giver for mange dødbolde som de aldrig scorer på alligevel.

Blunt skrev:8800 skrev:I guder, hvor er det trættende at høre på Barca skulle filme mere end andre. I ser vist ikke nok bold, hvis i tror de gør det mere end andre tophold såsom Real Madrid f.eks.. Busquets er dog til tider ærgelig.
Jeg siger på ingen måde at Barca er slemmere end real madrid.. men se en weekend med engelsk fodbold og så en weekend med spansk bagefter og du vil syntes at de er nogle tøsedrenge.
og det er virkelig tit at barcelona bliver beskyldt for at påvirke dommeren.. igen jeg siger ikke real madrid er bedre...
men for os som ikke er hverken barca eller real fans så er der det ved barcelonas spil at det er død kedeligt i 85 min. når de står og triller den rundt i forsvaret. og så er det verdens sjoveste i de 5 min de leger rundt nede i de andres felt. det er bare ikke det værd at se på fordi man enten er faldet i søvn eller skiftet væk fordi deres skuespil giver for mange dødbolde som de aldrig scorer på alligevel.

8800 skrev:Blunt skrev:8800 skrev:I guder, hvor er det trættende at høre på Barca skulle filme mere end andre. I ser vist ikke nok bold, hvis i tror de gør det mere end andre tophold såsom Real Madrid f.eks.. Busquets er dog til tider ærgelig.
Engelsk fodbold går stærkt. Rigtig stærkt. Men der er også en grund til, at der kun er et engelsk hold tilbage i de europæiske turneringer. De er simpelthen ikke gode nok for tiden.
Deres skuespil giver dødbolde? Whigger please. Langt størstedelen af dødboldene er jo netop en konsekvens af, at modstanderne ikke kan stoppe Barca på reglementeret vis.
Blå time: Fail.

Blå Time skrev:8800 skrev:Blunt skrev:8800 skrev:I guder, hvor er det trættende at høre på Barca skulle filme mere end andre. I ser vist ikke nok bold, hvis i tror de gør det mere end andre tophold såsom Real Madrid f.eks.. Busquets er dog til tider ærgelig.
Engelsk fodbold går stærkt. Rigtig stærkt. Men der er også en grund til, at der kun er et engelsk hold tilbage i de europæiske turneringer. De er simpelthen ikke gode nok for tiden.
Deres skuespil giver dødbolde? Whigger please. Langt størstedelen af dødboldene er jo netop en konsekvens af, at modstanderne ikke kan stoppe Barca på reglementeret vis.
Blå time: Fail.
Klassisk Barcelona fan-boy. Flot at du er hoppet med på massemediernes hype af Messi og hans lejesvende.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster