Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ckp2906 skrev:Hej bb'ser der nogen der følger med i udgivelsen af nye mobiler? Hvilken mobil er den bedste der er li pt ?

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Jeg-er-sulten skrev:Min kæreste har lige fået en HTC Desire Z mener jeg den hedder, og når jeg en gang har råd, skal jeg sgu ha den samme.
Den har andriod, qwerty-tastatur, er hurtig og nem. Lige nu har jeg en N97.. Piece of shit..
Men hvis du ikke SKAL ha det der tastatur så vælg desire hd

Garik skrev:"Tænk" lavede en test af smartphones, hvor Samsung Galaxy S vandt. Tror personligt jeg ville vælge den eller iPhone 4, såfremt jeg skulle have ny nu.

Phyxius skrev:Samsung Galaxy S eller LG Optimus 2X må være de mest attraktive lige pt. Samsung Galaxy S II kommer dog snart, som gerne skulle slå de andre af banen

Støttrup skrev:Phyxius skrev:Samsung Galaxy S eller LG Optimus 2X må være de mest attraktive lige pt. Samsung Galaxy S II kommer dog snart, som gerne skulle slå de andre af banen
Nu du siger det så er Samsung Galaxy S faktisk ikke i butikkerne mere(i 3), så jeg ville også vente og se på Galaxy S v2

Støttrup skrev:Garik skrev:"Tænk" lavede en test af smartphones, hvor Samsung Galaxy S vandt. Tror personligt jeg ville vælge den eller iPhone 4, såfremt jeg skulle have ny nu.
Så vil jeg lige sige at jeg har en Samsung Galaxy S som elsker at fryse og som sagtens kan lades op to gange om dagen.
Skiftede fra iPhone 3GS og vil sige at den var en del dejligere at arbejde med. Man kan gejle og tweake Android langt mere end iOS, men det resulterer dybest set i at Android bare virker langt mere uoverskueligt.
iPhone 4 > Galaxy S, til hver en tid i hvert fald

Nders skrev:Jeg er en af dem der er gået fra en iPhone 3GS'er til iPhone 4. Og er 100 % tilfreds med den.
Skærm opløsningen er helt i top og hurtigheden har jeg endnu ikke oplevet andre telefoner kunne følge med. ( og JA, jeg har leget med Galaxy S, Desire/HD )
Bruger min iPhone meget og lader den da også hver nat.

Støttrup skrev:Nders skrev:Jeg er en af dem der er gået fra en iPhone 3GS'er til iPhone 4. Og er 100 % tilfreds med den.
Skærm opløsningen er helt i top og hurtigheden har jeg endnu ikke oplevet andre telefoner kunne følge med. ( og JA, jeg har leget med Galaxy S, Desire/HD )
Bruger min iPhone meget og lader den da også hver nat.
Enig mht. skærmen. Intet nærmer sig iPhone 4's skærm!

sund skrev:Iphone 4 er kongen jailbreaked til det ukendelige![]()
Bedre og flere apps end til andre telefoner generelt.
Valgte Apple da deres touchskærme altid har følt bedst i mine hænder![]()
Tjek det her billede, det er så fedt!

vallemayn skrev:Samsun Galaxy S???
Nixen!
Samsung Nexus S skulle være tha shit! Kører det helt nye Android 2.3 (Gingerbread) og skulle pt være den stiveste pik i saunen

HerreBred skrev:Jeg ville ligge meget vægt på strømforbruget.
Har selv en htc hero og flere jeg kender har desiren. De holder altså ikke størm mere end 24 timer generelt. Jeg har så tit prøvet at have min fuldt opladet fra klokken 12:00 om eftermiddagen, når jeg så står i byen klokken 01:00 om natten og skal ringe til en, løber den død for strøm. Det holder bare ikke!!! dog er desiren en smule bedre, men den er heller ikke god.
Derimod skulle iphone 4 være bedre til dette. Hvordan strømmen er på andre modeller har jeg ingen erfaring med, men syntes det er en af de vigtigeste faktor, da både ios og android køre glimrende!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster