Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BODYBUILDER skrev:Flies for masse på indersiden af brystet... Giver dybde og striber

vQlse skrev:BODYBUILDER skrev:Flies for masse på indersiden af brystet... Giver dybde og striber
Striber ligefrem?
Desuden er muskelfiberene vandrette.

Desuden er muskelfiberene vandrette

Mener bare diskussionen har været oppe før, og der blev enighed om, at man ikke kan træne "indre" eller "ydre" bryst, men at du derimod kan flytte stresset "op" og "ned" om du vil.
Men skal ikke afvise at du har ret, og hvis jeg tager fejl beklager jeg ulejligheden

BODYBUILDER skrev:Mener bare diskussionen har været oppe før, og der blev enighed om, at man ikke kan træne "indre" eller "ydre" bryst, men at du derimod kan flytte stresset "op" og "ned" om du vil.
Men skal ikke afvise at du har ret, og hvis jeg tager fejl beklager jeg ulejligheden
Kan kun give det ret i det med påvirkning af øvre og nedre del...
Mit første indlæg var ment i sjov...

Xiva skrev:Incline Dumbell pres / Flat Dumbell pres er helt sikkert mine favoritter.

poul hansen skrev:Charles Glass incline rope presses to the neck twisting peak contraction style. tempo 43x4

poul hansen skrev:Fordi de er idioter.
De mennesker jeg har set med lange arme og stærke bænkpres har enorme pecs. Det er netop pga deres lange vandring og vægtstangsarm i bænkpressen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster