Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Startbuilder skrev:Når jeg træner vil jeg selvfølgelig yde alt hvad jeg kan, med triceps og ben øvelser kan jeg sagtens presse mig selv, men biceps der går jeg fuldstændig i baglås. Synes det er ekstremt hårdt at træne biceps i forhold til ben og triceps. Er der nogen andre som har det på samme måde

Wassmann skrev:det er vel fordi når du træner triceps, så strækker du armen og ligeså med ben, der strækker du benet.
Med biceps bøjer du jo armen, sådan at biceps bliver trukket sammen. Det er vel hårdere at bøje end at strække et legeme?

Wassmann skrev:det er vel fordi når du træner triceps, så strækker du armen og ligeså med ben, der strækker du benet.
Med biceps bøjer du jo armen, sådan at biceps bliver trukket sammen. Det er vel hårdere at bøje end at strække et legeme?

Startbuilder skrev:Når jeg træner vil jeg selvfølgelig yde alt hvad jeg kan, med triceps og ben øvelser kan jeg sagtens presse mig selv, men biceps der går jeg fuldstændig i baglås. Synes det er ekstremt hårdt at træne biceps i forhold til ben og triceps. Er der nogen andre som har det på samme måde

A Menace To Chicken skrev:Se min kjole

Ryan skrev:A Menace To Chicken skrev:Se min kjole
Vil du så køre det som supersæt?

Stenalt skrev:Wassmann skrev:det er vel fordi når du træner triceps, så strækker du armen og ligeså med ben, der strækker du benet.
Det gælder for benen men ikke for armene... Der er biceps faktisk musklen med størst potentiale... Herfor du spastisk lammede f.eks. efter en blodprop får ekstenderede ben og flekterede arme..

Legend skrev:Stenalt skrev:Wassmann skrev:det er vel fordi når du træner triceps, så strækker du armen og ligeså med ben, der strækker du benet.
Det gælder for benen men ikke for armene... Der er biceps faktisk musklen med størst potentiale... Herfor du spastisk lammede f.eks. efter en blodprop får ekstenderede ben og flekterede arme..

Legend skrev:

Stenalt skrev:Legend skrev:
Uenig eller??

Comedian skrev:Jeg ved ikke hvad du mener med "potentiale", men det har INTET at gøre med spasticitet.

Stenalt skrev:Comedian skrev:Jeg ved ikke hvad du mener med "potentiale", men det har INTET at gøre med spasticitet.
Har også svært ved at give et fuldt dækkende udtryk for hvad jeg ønsker at kommunikere..
Men faktum er at der ved spastisk lammelse sker et frafald af de reflekshæmmende baner fra hjernen hvorved antagonistiske musklers refleksbuer kommer til at "kæmpe" mod hinanden og faktum er ligeledes at der ved spastisk parese netop ses ekstension af knæet og fleksion af albuen...

A Menace To Chicken skrev:Ryan skrev:A Menace To Chicken skrev:Se min kjole
Vil du så køre det som supersæt?
Selvfølgelig. Epic påmph shall commence.

Comedian skrev:Se, dét giver faktisk mening nok til at man forstår det nu - men jeg tvivler nu stadigvæk på at der er nogen som helst sammenhæng mellem en kompliceret neurologisk sygdom og så dårlig kontakt til muskler under bicepstræning(Også selvom det er noget tid siden jeg sidst opfriskede min viden omkring spasticitet - det er vel mere hen i nærheden af "Den mest anvendte teori" end decideret faktum?)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster