Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PeterHejleJensen skrev:Jeg synes fandme det er fesent at bruge hjælpe midler af den slags. Det er jo ikke noget ved at du skal have styrthjelm, håndledsbeskyttere og knæbind for at tømme opvaskeren. Sagt på den måde at kæden er ikke stærkere end dens svageste led, og det samme er det vel med kroppen. Kæft det er egentligt dobbelt moralsk sagt af, en person som er afhængig af synsrelateredehjælpemidler.

PeterHejleJensen skrev:Det er vel en af de få problemer der kan trænes væk.

MC skrev:PeterHejleJensen skrev:Det er vel en af de få problemer der kan trænes væk.
Hvordan vil du træne sveden væk fra håndfladerne?
Og hvis det begrænser ens løft selvom man kan løfte mere, hvorfor skulle man så ikke benytte sig af de midler man kan for at få det maksimale ud af løftet (I dette tilfælde straps)?

PeterHejleJensen skrev:Jeg synes fandme det er fesent at bruge hjælpe midler af den slags. Det er jo ikke noget ved at du skal have styrthjelm, håndledsbeskyttere og knæbind for at tømme opvaskeren. Sagt på den måde at kæden er ikke stærkere end dens svageste led, og det samme er det vel med kroppen. Kæft det er egentligt dobbelt moralsk sagt af, en person som er afhængig af synsrelateredehjælpemidler.

Bondi skrev:Straps kan være en god ide i tunge DB-rows, BB rows eller BB shrugs.
Men ellers er det en fin ide - løbende at forsøge at træne sin grebsstyrke op. Persanligt har jeg ingen problem med at holde +200 selv om jeg også bruger straps i de ovenævnte øvelser når det bliver TUNGT !

Nillepige skrev:Bondi skrev:Straps kan være en god ide i tunge DB-rows, BB rows eller BB shrugs.
Men ellers er det en fin ide - løbende at forsøge at træne sin grebsstyrke op. Persanligt har jeg ingen problem med at holde +200 selv om jeg også bruger straps i de ovenævnte øvelser når det bliver TUNGT !
ja men du har helt sikkert også trænet en del uden straps i sin tid.. ?

Nillepige skrev:Men i perioder kan de være med til at gi lidt ekstra til løftet og vægttræning, jeg føler jeg kan træne tungere med dem.. til dem der sveder i håndfladerne hvorfor bruger i ikke små gummiplader de kan købes for 20 kr i næsten alle centre..
.

Bondi skrev:Nillepige skrev:Bondi skrev:Straps kan være en god ide i tunge DB-rows, BB rows eller BB shrugs.
ja men du har helt sikkert også trænet en del uden straps i sin tid.. ?
Har faktisk benyttet straps næsten fra begyndelsen - men kører altid de først "lette" sæt uden - så løbende er styrken blevet bedre og bedre![]()
Dog er min grebsstyrke nok primært skabt via mit skovarbejde om vinteren - der bliver sku flytte nogle kg uden straps![]()
Skal man have fuld udbytte og fokus på eksempelvis tung rygtræning - Så er det på med straps i de sidste sæt...

PeterHejleJensen skrev:Jeg synes bare det er spild at have en herrestærk ryg, hvis dine hænder (pga sved) ikke kan holde til en skid. Men kan selvfølgelig bare skaffe et klatrebælte med magnesium

PeterHejleJensen skrev:Jeg synes bare det er spild at have en herrestærk ryg, hvis dine hænder (pga sved) ikke kan holde til en skid. Men kan selvfølgelig bare skaffe et klatrebælte med magnesium

.

Skunq skrev:Hvad med handsker?

SkovHugger skrev:Må erklære mig enig med MC, bruger personligt straps til tung DL.
Og vil da meget hellere rykke 150+ vha straps og få det ekstra vækstpotentiale det giver end stå med sølle 120.
Tung DL skal f***me os være tungt!!
Desuden trænes din grebsstyrke i så mange andre øvelser.

Mikkel leicht skrev:SkovHugger skrev:Må erklære mig enig med MC, bruger personligt straps til tung DL.
Og vil da meget hellere rykke 150+ vha straps og få det ekstra vækstpotentiale det giver end stå med sølle 120.
tsk tsk![]()
Bruger personligt kun straps ved high reps eller ved kæreløft, hvor vægten er +300, for så kan fingre ofte efter det andet dødløft træning gøre pisse nade, og det kan generelt være svært at holde ved..

PeterHejleJensen skrev:Mikkel leicht skrev:SkovHugger skrev:Må erklære mig enig med MC, bruger personligt straps til tung DL.
tsk tsk![]()
Bruger personligt kun straps ved high reps eller ved kæreløft, hvor vægten er +300, for så kan fingre ofte efter det andet dødløft træning gøre pisse nade, og det kan generelt være svært at holde ved..
Agree!

8800 skrev:PeterHejleJensen skrev:Mikkel leicht skrev:SkovHugger skrev:Må erklære mig enig med MC, bruger personligt straps til tung DL.
tsk tsk![]()
Agree!
Disagree!!!!![]()
Har små fede fingre så bruger straps til dødløft og pulldowns... BOR hvis jeg skulle ske at lave den!

schulz skrev:Bruger straps til DB rows, T-Bar rows og dødløft. Hvis man ikke bruger straps til de tunge trækkeøvelser, løfter man ikke tungt nokPS, peterhejlejensen, kom ned i ny helse, og prøv at hold 80'erne uden straps ^^

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster