Hvad er der godt ved at man kan se dem
?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

?

Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.

Engelund skrev:Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.
Håber du holdt vejret mens du skrev det.. Ellers var det spild af verdens ilt det svar...

Engelund skrev:
Håber du holdt vejret mens du skrev det.. Ellers var det spild af verdens ilt det svar...

Engelund skrev:Kan ikke finde ud af hvorfor folk vil have at man kan se blodårene tydeligt, kun spørgsmål og svar på hvordan man gør
Hvad er der godt ved at man kan se dem?

Garik skrev:Engelund skrev:Kan ikke finde ud af hvorfor folk vil have at man kan se blodårene tydeligt, kun spørgsmål og svar på hvordan man gør
Fordi det er fedt at være shredded.

Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.

Cirkeline skrev:Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.
Så er man ret dårlig til det hvis man kun skal kunne se dem

8800 skrev:Cirkeline skrev:Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.
Men det gør det da alt andet lige nemmere at lægge det. Selv jeg bliver rost i blodbanken - det er godt for selvtilliden. Men jeg er selvfølgelig også en flink ung mand.

Nielsen_ skrev:8800 skrev:Cirkeline skrev:Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.
Men det gør det da alt andet lige nemmere at lægge det. Selv jeg bliver rost i blodbanken - det er godt for selvtilliden. Men jeg er selvfølgelig også en flink ung mand.
Indrøm nu bare du kun kommer for at kigge på damer i uniform og få gratis en Cocio og chokolade

Garik skrev:De er sgu bare så gamle og grå på Skejby

Nielsen_ skrev:8800 skrev:Cirkeline skrev:Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.
Indrøm nu bare du kun kommer for at kigge på damer i uniform og få gratis en Cocio og chokolade

8800 skrev:Nielsen_ skrev:8800 skrev:Cirkeline skrev:Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.
Som Garik siger er der ikke mange unge damer i blodbanken Aarhus - måske det er bedre i det københavnske.
Og hvis jeg skal forsøge at være voksen et øjeblik synes jeg alle danskere, der ikke er panisk angst for nåle eller blod, burde give blod 1-2 gange om året. Det gør virkelig ikke ondt og for mit vedkommende er det næsten en selvisk gerning, da jeg har det særdeles godt med mig selv bagefter.

Carsten2002 skrev:8800 skrev:Nielsen_ skrev:8800 skrev:Cirkeline skrev:Stenalt skrev:For så er det nemt at lægge drop i dem.
Som Garik siger er der ikke mange unge damer i blodbanken Aarhus - måske det er bedre i det københavnske.
Og hvis jeg skal forsøge at være voksen et øjeblik synes jeg alle danskere, der ikke er panisk angst for nåle eller blod, burde give blod 1-2 gange om året. Det gør virkelig ikke ondt og for mit vedkommende er det næsten en selvisk gerning, da jeg har det særdeles godt med mig selv bagefter.
Jeg har personligt scoret.... Ikke en sygeplejeske, men en flaske vin, 4 styks biobilleter, noget medaljeværk man sætter i tøjet, sodavand, chokolade og kakao. For i alt 5 liter blod. Ikke nogen dårlig deal hvis jeg selv skal sige det.

8800 skrev:Sjovt du nævner erfaring. Det er derfor jeg ikke har noget imod, at det er lidt ældre kvinder, der stikker en i blodbanken. Jeg antager de har rutinen!

Cirkeline skrev:Ja bare man stikker ofte, ung som gammel, så er den sikker

Stenalt skrev:Cirkeline skrev:Ja bare man stikker ofte, ung som gammel, så er den sikker
Som udgangspunkt er unge raske mænd jo ufatteligt nemme at finde en ordentlig vene på.

Cirkeline skrev:Stenalt skrev:Cirkeline skrev:Ja bare man stikker ofte, ung som gammel, så er den sikker
Som udgangspunkt er unge raske mænd jo ufatteligt nemme at finde en ordentlig vene på.
Det var ment som den der stikker, ung som gammel

Engelund skrev:Kan ikke finde ud af hvorfor folk vil have at man kan se blodårene tydeligt, kun spørgsmål og svar på hvordan man gør

Pre Big Bang skrev:Engelund skrev:Kan ikke finde ud af hvorfor folk vil have at man kan se blodårene tydeligt, kun spørgsmål og svar på hvordan man gør
Ganske nemt hvis man ikke kan se blodårene er man fed/tyk/overvægtig og kan man se blodårene er man nogenlunde i god form

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster