Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

El Patron skrev:Come on! du siger bare til dig selv det er en del af træningen og så drikker lortet!!! SUCK UP!
Det var ikke for at være nedgørende, men nogle gange skal man sige at det skal jeg bare og så gør man det.
El Patron skrev:Sælger Bodylab ikke BCAA i pilleform? Det har ikke lykkedes mig at finde dem på deres hjemmeside.
Jeg har noget svært ved at drikke det i pulverform.

8800 skrev:Hvis du vælger at købe neutralt tror jeg du kan komme langt med at tilsætte lidt kakaopulver, vanilieessens, romessens osv. Så er det bare at gøre op om det er besværet værd

hvorfor ikke i det mindste mixe det lidt?
Thegame skrev:Hvorfor vil du også købe 20 kg af det samme proteinpulver?hvorfor ikke i det mindste mixe det lidt?

Bay skrev:Thegame skrev:Hvorfor vil du også købe 20 kg af det samme proteinpulver?hvorfor ikke i det mindste mixe det lidt?
Man kan købe en 20kg neutral sæk fra Bodylab. Det giver en bedre kilopris end hvis man køber 10x2kg bøtter.

Thegame skrev:Bay skrev:Thegame skrev:Hvorfor vil du også købe 20 kg af det samme proteinpulver?hvorfor ikke i det mindste mixe det lidt?
Man kan købe en 20kg neutral sæk fra Bodylab. Det giver en bedre kilopris end hvis man køber 10x2kg bøtter.
Jaja en bedre kilopris... Men hvis man alligevel ikke kan udholde pulveret efter de første 4 kg..

Thegame skrev:Bay skrev:Thegame skrev:Hvorfor vil du også købe 20 kg af det samme proteinpulver?hvorfor ikke i det mindste mixe det lidt?
Jaja en bedre kilopris... Men hvis man alligevel ikke kan udholde pulveret efter de første 4 kg..

Bay skrev:Thegame skrev:Hvorfor vil du også købe 20 kg af det samme proteinpulver?hvorfor ikke i det mindste mixe det lidt?

Blunt skrev:Bay skrev:Thegame skrev:Hvorfor vil du også købe 20 kg af det samme proteinpulver?hvorfor ikke i det mindste mixe det lidt?
Det er også totalt irriterende ! Jeg spiser chokolade pulver i næsten alt fordi det smager tæske godt men skal leve med en høj kilopris når man ved de har teknikken til at køre 20 kg's poser ud af det ! gad da hellere end gerne købe 20 kg chokolade i pose !
Og Btw så kunne der være nice hvis de skiftede til firkantede dåser liesom link slettet har det .. de fylder kun det halve på hylden !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster