Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1417
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1414

Følg bodybuilding.dk på

Bortvisning fra gymnasium

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Vi havde idag, et slags fællesmøde på vore gym, hvor hele skolen var samlet omkring en fælles " scene " der er i midten af vores store kantine, og det passer med at man kan både ovenpå og nedeunder, vi sad så en flok drenge ved et af bordene ovenpå, og kunne se ned på scenen, og valgte af en eller anden dum grund, at gejle hinanden. Op så det endte med vi kastede 3 papirs kugler ud over, og ned på scene. Der kommer efter en lærer stormende, og råber og skriger at han var ved at brække sig over os, og at det var bortvisnings grundlag.

Efter følgende kommer lærer nummer to, han skælder også ud, efter dette fællesmøde, er der igen timer. Og vi tager så kontakt til lærer nummer 2, da han var mere rolig, og ikke råbte og skreg, som en komplet idiot. At vi forklarede ham at vi selfølgelig ikke mente det var acceptabelt, det vi havde gjort, og at vi self var der for at at gå i skole. Men han vidst jo at drenge, nogle gange er dumme når man sidder mange sammen. Han forstod det, og sagde han havde stor respekt for vi kom op, og gav en undskyldning.

Lærer nummer 1 ser jeg stadig, som en jubel nar, da måden han greb det hele an på, var virkelig u pædagogisk. Også selvom vi opførte os, som idioter. Men er dette virkelig bortvisnings grundlag?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvilket gymnasium? :D
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Mon ikke du var blevet bortvist så ?

Reputation point: 35

peter n skrev:Hvilket gymnasium? :D

Stor betydning ;)?

boosie skrev:Vi havde idag, et slags fællesmøde på vore gym, hvor hele skolen var samlet omkring en fælles " scene " der er i midten af vores store kantine, og det passer med at man kan både ovenpå og nedeunder, vi sad så en flok drenge ved et af bordene ovenpå, og kunne se ned på scenen, og valgte af en eller anden dum grund, at gejle hinanden. Op så det endte med vi kastede 3 papirs kugler ud over, og ned på scene. Der kommer efter en lærer stormende, og råber og skriger at han var ved at brække sig over os, og at det var bortvisnings grundlag.

Efter følgende kommer lærer nummer to, han skælder også ud, efter dette fællesmøde, er der igen timer. Og vi tager så kontakt til lærer nummer 2, da han var mere rolig, og ikke råbte og skreg, som en komplet idiot. At vi forklarede ham at vi selfølgelig ikke mente det var acceptabelt, det vi havde gjort, og at vi self var der for at at gå i skole. Men han vidst jo at drenge, nogle gange er dumme når man sidder mange sammen. Han forstod det, og sagde han havde stor respekt for vi kom op, og gav en undskyldning.

Lærer nummer 1 ser jeg stadig, som en jubel nar, da måden han greb det hele an på, var virkelig u pædagogisk. Også selvom vi opførte os, som idioter. Men er dette virkelig bortvisnings grundlag?

Haha hvis det der er bortvisnings grundlag så må du godt nok gå på et stramt gymnasium. En fra mit gymnasium blev hevet op til rektor for at ryge hash til en fest og fik en advarsel, han gjorde det så igen og fik en advarsel IGEN, han havde iøvrigt 100% skriftligt fravær og 25% fysisk fravær eller ås noget, og det var først da han kom op og slås med en fra min klasse at han fik 3 advarsel og blev smidt ud

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

MrMøller skrev:
boosie skrev:Vi havde idag, et slags fællesmøde på vore gym, hvor hele skolen var samlet omkring en fælles " scene " der er i midten af vores store kantine, og det passer med at man kan både ovenpå og nedeunder, vi sad så en flok drenge ved et af bordene ovenpå, og kunne se ned på scenen, og valgte af en eller anden dum grund, at gejle hinanden. Op så det endte med vi kastede 3 papirs kugler ud over, og ned på scene. Der kommer efter en lærer stormende, og råber og skriger at han var ved at brække sig over os, og at det var bortvisnings grundlag.

Haha hvis det der er bortvisnings grundlag så må du godt nok gå på et stramt gymnasium. En fra mit gymnasium blev hevet op til rektor for at ryge hash til en fest og fik en advarsel, han gjorde det så igen og fik en advarsel IGEN, han havde iøvrigt 100% skriftligt fravær og 25% fysisk fravær eller ås noget, og det var først da han kom op og slås med en fra min klasse at han fik 3 advarsel og blev smidt ud

Det er da klart. Gymnasiet vil jo gerne have flest muligt penge. Jo flere der får huen jo flere penge i kassen.

Logbog: Ingen logbog

Bortvisningsgrundlag alligevel? -
Det giver ingen mening. En fucking papirkugle. Srsly?

Og skulle en af jer virkelig GEJLES OP til at tabe en papirkugle ned på scenen?

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

boosie skrev:
peter n skrev:Hvilket gymnasium? :D

Stor betydning ;)?

Rosborg Gymnasium og HF ;)

Hvem var læreren?

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

andreas7074 skrev:Bortvisningsgrundlag alligevel? -

Der var engang en der blev bortvist fra mit gymnasium for at sniffe coke på et toilet i et frikvarter.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:

Der var engang en der blev bortvist fra mit gymnasium for at sniffe coke på et toilet i et frikvarter.

Jeg husker en studietur i gymnasiet, hvor to vagter fra et nærliggende hotel kom slæbende nøgen med en klassekammerat,
der i bedste "Rich-kidd"-stil havde lejet sig ind på et værelse med en ven, og tre prostituerede.

- Han blev senere bortvist, dog af andre grunde.
Brugeravatar

Reputation point: 388

Kostplan: Ingen kostplan

The Juice skrev:

Der er vel også forskel. Eller hvad?

Styrkeliste

andreas7074 skrev:
The Juice skrev:

You fucking think so? God damn, tænker før du taster

Reputation point: 35

bangsunei skrev:
andreas7074 skrev:
The Juice skrev:

You fucking think so? God damn, tænker før du taster

Hvorfor skulle han ellers citere mit indlæg, hvis det ikke var implecit at han sagde "At sniffe coke på et toilet i et frikvarter er sgu da heller ikke voldsomt. Han blev bortvist alligevel"?

Styrkeliste

Kaptain skrev:Jeg husker en studietur i gymnasiet, hvor to vagter fra et nærliggende hotel kom slæbende nøgen med en klassekammerat,
der i bedste "Rich-kidd"-stil havde lejet sig ind på et værelse med en ven, og tre prostituerede.

- Han blev senere bortvist, dog af andre grunde.

Var vagterne nøgne?
Brugeravatar

Reputation point: 245

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Dødløft: 215.00

andreas7074 skrev:Der er vel også forskel. Eller hvad?

Ja, der er kæmpe stor forskel. Det er derfor, jeg fremhæver det. At blive truet med bortvisning for at kaste med papirkugler er selvfølgelig helt ude af proportion - alene at få skældud for det er tåbeligt. Pointen med min 'historie' var at illustrere, at der typisk skal lidt mere til inden man står overfor at blive bortvist. En af mine klassekammerater overlevede en bortvisningstrussel pba. at skolens ledelse fandt ud af, at han havde snydt (aka kopieret) adskillige af sine afleveringer.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
andreas7074 skrev:Der er vel også forskel. Eller hvad?

Ja, der er kæmpe stor forskel. Det er derfor, jeg fremhæver det. At blive truet med bortvisning for at kaste med papirkugler er selvfølgelig helt ude af proportion - alene at få skældud for det er tåbeligt. Pointen med min 'historie' var at illustrere, at der typisk skal lidt mere til inden man står overfor at blive bortvist. En af mine klassekammerater overlevede en bortvisningstrussel pba. at skolens ledelse fandt ud af, at han havde snydt (aka kopieret) adskillige af sine afleveringer.

Jeg troede bare du lollede den af på mit indlæg. sowwy.

Styrkeliste

De fleste lærer er nogen kraft-idioter. Her fremhæver jeg folkeskolelærer.

I mine 10 år igennem folkeskolen har jeg haft en enkelt god lærer. Dog nu her på handelsskolen er det blevet dragtisk bedre :)

Det er på ingen måder til bortvisning det I har lavet :)

EDIT: Så jeg ikke får flere comments on me. Jeg ændrer lige lidt på den øverste sætning "De fleste lærer jeg har haft har været nogen kraft-idioter"
Sidst rettet af Larsjensen 30. aug 2013, 13:28, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Larsjensen skrev:De fleste lærer er nogen kraft-idioter. Her fremhæver jeg folkeskolelærer.

I mine 10 år igennem folkeskolen har jeg haft en enkelt god lærer. Dog nu her på handelsskolen er det blevet dragtisk bedre :)

Skidegodt indlæg! Man må i hvert fald give dig ret i, at din dansklærer i folkeskolen har fejlet. Eller også er din intelligens, attitude eller andet måske problemet? Har du overvejet det?
Sidst rettet af skr26 30. aug 2013, 13:23, rettet i alt 1 gang.

skr26 skrev:
Larsjensen skrev:De fleste lærer er nogen kraft-idioter. Her fremhæver jeg folkeskolelærer.

Skidegodt indlæg! Man må i hvert fald give dig ret i, at din dansklærer i folkeskolen har fejlet. Eller også er din intelligens måske problemet?

ya kan du se hvad jeg mener brothr? Jeg prøver ikke fremhæve, at jeg har været et skarn. Jeg hentyder ikke til jeg får skæld ud osv. Jeg hentyder til, at mine (og her siger jeg mine) folkeskolelærer jeg har haft har undervist på en elendig måde. Dovne, skrappe, dovne, skrappe, idioter, skrappe og dovne
jeg mener blot, at de lærer jeg har haft her på handelsskolen har været i en helt anden klasse. Og nej jeg mener ikke bare fordi man nu er kommet på en ungdomsuddannelse, at lærerne SKAL være bedre.
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:Jeg hentyder ikke til jeg får skæld ud osv. Jeg hentyder til, at mine (og her siger jeg mine) folkeskolelærer jeg har haft har undervist på en elendig måde. Dovne, skrappe, dovne, skrappe, idioter, skrappe og dovne

Det var så bare ikke helt det samme som;

Larsjensen skrev:De fleste lærer er nogen kraft-idioter

skr26 skrev:
Larsjensen skrev:Jeg hentyder ikke til jeg får skæld ud osv. Jeg hentyder til, at mine (og her siger jeg mine) folkeskolelærer jeg har haft har undervist på en elendig måde. Dovne, skrappe, dovne, skrappe, idioter, skrappe og dovne

Det var så bare ikke helt det samme som;

Larsjensen skrev:De fleste lærer er nogen kraft-idioter

Tjek min edit oppe i den første. Sorry fordi det ikke fremstod klart nok
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg kan da lige kommet med en historie, idag blev jeg hentet af min bror, som havde fået ny bil, have vælger så lige at " drifte " rundt ved mit gymnasium, hvilket jeg hurtig fik, sagt han skulle stoppe med. Og han stoppede da også, men derefter kommer en ukendt lærer hen til bilen, og beder os om at kører pænt, hvilket vi selvfølgeligt sagde ja til, da der er andre mennesker.

Tænker lidt, dette kan da ikke være bortvisnings grundlag vel?

FaMo skrev:Jeg kan da lige kommet med en historie, idag blev jeg hentet af min bror, som havde fået ny bil, have vælger så lige at " drifte " rundt ved mit gymnasium, hvilket jeg hurtig fik, sagt han skulle stoppe med. Og han stoppede da også, men derefter kommer en ukendt lærer hen til bilen, og beder os om at kører pænt, hvilket vi selvfølgeligt sagde ja til, da der er andre mennesker.

Blev du bortvist da?
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Nu havde jeg jo fri på pågældende tidspunkt, men tænker mere episoden, om den kan være grundlag for det?

Jesus christ, hvad med at tale med jeres studievejledere hvis i er bange for at blive bortvist istedet for at sidde og lave indlæg om det på et bodybuildingforum?
](*,)
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

TrexMode skrev:Jesus christ, hvad med at tale med jeres studievejledere hvis i er bange for at blive bortvist istedet for at sidde og lave indlæg om det på et bodybuildingforum?
](*,)

Det kunne jo være der kom nogle sjove historier også :)?

FaMo skrev:Jeg kan da lige kommet med en historie, idag blev jeg hentet af min bror, som havde fået ny bil, have vælger så lige at " drifte " rundt ved mit gymnasium, hvilket jeg hurtig fik, sagt han skulle stoppe med. Og han stoppede da også, men derefter kommer en ukendt lærer hen til bilen, og beder os om at kører pænt, hvilket vi selvfølgeligt sagde ja til, da der er andre mennesker.

2½-3/10 fint forsøg trods alt.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster