Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1417
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1414

Følg bodybuilding.dk på

Bortvist for at træne i undertrøje!!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg synes faktisk, at det er fair nok, at han bliver bortvist. Han kan jo bare tage en almindelig undertrøje på - så er den ikke længere!
No doping, no suits, no straps - just RAW!

"Take your time and do it right – you don’t really need all that fancy stuff as shirts and drugs – you should take your time and do it right (James Henderson)".
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers/Århus

Træner her: AK Frem
Fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 197.50
- Squat: 255.00
- Dødløft: 310.00

så kan manden jo tage noget ordentligt tøj på. Det er jo også bare for at provokere at han gør det flere gange samme sted, efter han er blevet bedt om ikke at gøre det. Der står vist også at de må ophøre medlemskabet hvis de ønsker.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

– Hvordan hænger det sammen, at man nogle steder gerne må træne i undertrøje, og andre steder ikke må?

– Aner det ikke! Det, jeg sagde, var, at det er op til den lokale centerleder at træffe en afgørelse. Og der er jo væsentlig forskel på, om du er 120 kilo tung og to en halv meter stor. For så ser du jo værre ud, end hvis du er en lille fugl på 45 kilo.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/ ... z1mXaqOEOT

Så fik vi det på plads. Middelmådigheden bliver hyldet.

Gad vide om de smide piger mavebluser ud også.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Ja, det står der jo at de gør. Du må da give ham ret i, at det er mere skræmmende at se en stor 120kg BB, end en fimset 45kg rende rundt i sådan en trøje. Det sender også lidt et andet signal mht. til doping og sådan.
Iøvrigt er det jo nok mest middelmådigheden FW tjener på, og synes er interessant, da der er flest potentielle kunder der.
Hvis han vil vinde DM, vil jeg vove at påstå at andre centre er mere egnede til at give ham råd osv.

Det er Shitness World. Hvad mere er der at sige.

If you're not part of the solution, you're part of the problem.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

8800 skrev:
– Hvordan hænger det sammen, at man nogle steder gerne må træne i undertrøje, og andre steder ikke må?

– Aner det ikke! Det, jeg sagde, var, at det er op til den lokale centerleder at træffe en afgørelse. Og der er jo væsentlig forskel på, om du er 120 kilo tung og to en halv meter stor. For så ser du jo værre ud, end hvis du er en lille fugl på 45 kilo.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/ ... z1mXaqOEOT

Så fik vi det på plads. Middelmådigheden bliver hyldet.

+1
Nemlig, efter min mening er det helt grotesk at han bliver smidt ud pga en undertrøje der viser for meget af hans bryst... :twisted:
I do it because I want to be the best I can be.
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 260.00

Jeg forstår ikke argumentet med at man ser værre ud, hvis man vejer 120 kg end hvis man er en lille fugl på 45 kg.

Reputation point: 10

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Rickross skrev:Ja, det står der jo at de gør. Du må da give ham ret i, at det er mere skræmmende at se en stor 120kg BB, end en fimset 45kg rende rundt i sådan en trøje. Det sender også lidt et andet signal mht. til doping og sådan.
Iøvrigt er det jo nok mest middelmådigheden FW tjener på, og synes er interessant, da der er flest potentielle kunder der.
Hvis han vil vinde DM, vil jeg vove at påstå at andre centre er mere egnede til at give ham råd osv.

Men hvorfor det store fokus på folks udseende. Hvis manden opfører sig venligt og imødekommende i centeret er det jo ligemeget.

Det sidste er vi enige i. Der findes bedre centre i KBH til den slags.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Det er da helt tosset! Det står ikke i reglementet, og da det kun er en enkelt centerleder som er utilfreds med hans trøje, så er der efter min bedste overbevisning tale om forskelsbehandling? Enten skal kæden være konsekvent og smide alle som træner i trøjer uden ærmer ud, eller også skal de stoppe med sådan noget pjat.
Størrelsesdiskrimination! :shock:
Brugeravatar

Reputation point: 20

Hvor er den slags trist...

Får lyst til at løbe rundt i deres lokaler i en supermand dragt imens jeg smider med kage og magnesium!!!
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 235

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

Det er fair nok at man har regler om dresscode, det er trods alt deres center og dem der laver reglerne. Omend det virker grotesk at som Per Lyngbak Nielsen udlægger det, så afhænger dresscoden af ens størrelse.

Generelt ud fra det interview virker Per Lyngbak Nielsen ikke just som en der bør være direktør i noget center. Pinlige udtalelser han kommer med.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Hvis jeg drev et kommercielt center henvendt til Hr. og Fru Sofakartoffel havde jeg også smidt ham ud for længst.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 2300 Kebab

Træner her: AK Thor
IK 99

tjr skrev:Hvis jeg drev et kommercielt center henvendt til Hr. og Fru Sofakartoffel havde jeg også smidt ham ud for længst.

Fitness Worlds primær målgruppe er ikke "Hr. og Fru Sofakartoffel", men derimod det yngre segment. Se deres reklamer - altid henvendt mod unge "smukke" mennesker.

Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

8800 skrev:

Kun hvis det er slanke piger der gør det. Tykke piger i mavebluse må åbenbart gerne, ud fra FWs logik
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

ThePhoenix skrev:
tjr skrev:Hvis jeg drev et kommercielt center henvendt til Hr. og Fru Sofakartoffel havde jeg også smidt ham ud for længst.

Fitness Worlds primær målgruppe er ikke "Hr. og Fru Sofakartoffel", men derimod det yngre segment. Se deres reklamer - altid henvendt mod unge "smukke" mennesker.

Jaeh, jeg ku' da godt :D
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Sjovt nok er der ingen der brokker sig over tykke gamle mænd i for stramme cykelshorts, hvor man kan se deres løg hænge ud over det hele
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Det er godt nok grotesk! Vi lever vel i et frit land. Bare fordi Behtash Roshani Honar, syntes sådan en "undertrøje" er smart, er det jo ikke en indikation for doping? De ande "fugle", kan vel bare tage sig sammen og dedikere sig mere til sporten, hvis de vil have sådan en form.

Jeg syntes det er til grin, at man kan blive smidt ud pga. af ens påklædning. Efter min liberale mening, skal man have lov til, at klæde sig som man vil - dog med en respekt for andre. Syntes ikke en trøje, fra Gold's Gym (som vist på billedet) er vulgær. Casen har jo intet evidens for, at han ER på doping. Man er jo juridisk udskyldig, til det modsatte er BEVIST!.. Det står jo heller ikke i centerets regler, at en undertøje er forbudt..

Jeg syntes derimod centerlederen burde smides ud. Han klandre hans ry i centerent pga. at Behtash, har gjort noget ud af sin træning? Han vil jo hellere se "fugle" på 45 kg, og derved indikere, at her får folk INTET ud af ders træning?. Jeg vil da 100 gange hellere træne i et center med gode forbilleder! Så har man da noget, at måle sig med, og læne sig op af? ..

Hvis jeg ser en person på gaden, der ligner en forbryder, melder jeg ham da ikke til politiet? :roll:

I vores center kommer der små pop-drenge, som går rundt i: sko, strømper op til ørerene, jeans, striktrøjer og huer på.. Skal de så også smides ud, da det ikke er det idéele trænings outfit? :shock:
Sidst rettet af Laaarrrsss 16. feb 2012, 12:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Træner her: Videbæk Styrkesport
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

fuldstændig til grin..

men ang. hans 45kg og 120 kg personer, så tror jeg ikke den unge mand vejer en dag over 90kg :D
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

Laaarrrsss skrev:Jeg syntes det er til grin, at man kan blive smidt ud pga. af ens påklædning. Efter min liberale mening, skal man have lov til, at klæde sig som man vil - dog med en respekt for andre. Syntes ikke en trøje, fra Gold's Gym (som vist på billedet) er vulgær. Casen har jo intet evidens for, at han ER på doping. Man er jo juridisk udskyldig, til det modsatte er BEVIST!.. Det står jo heller ikke i centerets regler, at en undertøje er forbudt..

Efter min liberale mening må en virksomhedsdrivende som FW selv bestemme hvilke kunder de vil have i butikken.

Jeg forstår godt de vælger at bortvise en stor, hakket, indvandrer.

Jeg forstår godt folk - som dig selv og undertegnede - der vælger at træne i små centre, ikke-kommercielle klubber og hvad der ellers findes af jernhuler rundt omkring; så er man fri for FWs bullshit.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar

IK 99

tjr skrev:
Laaarrrsss skrev:Jeg syntes det er til grin, at man kan blive smidt ud pga. af ens påklædning. Efter min liberale mening, skal man have lov til, at klæde sig som man vil - dog med en respekt for andre. Syntes ikke en trøje, fra Gold's Gym (som vist på billedet) er vulgær. Casen har jo intet evidens for, at han ER på doping. Man er jo juridisk udskyldig, til det modsatte er BEVIST!.. Det står jo heller ikke i centerets regler, at en undertøje er forbudt..

Efter min liberale mening må en virksomhedsdrivende som FW selv bestemme hvilke kunder de vil have i butikken.

Jeg forstår godt folk - som dig selv og undertegnede - der vælger at træne i små centre, ikke-kommercielle klubber og hvad der ellers findes af jernhuler rundt omkring; så er man fri for FWs bullshit.

Jeg syntes bare man kan vænne de andres tankegang til, at man godt kan løfte mere en 22 kg i DB curl uden, at være på doping. Du har ret i, at målgruppen er Hr. og Fru DK, men da det ikke står deres regler, ser jeg ingen grund til det?

Selv holder jeg mig bare væk fra de problemer, og jeg syntes også bare, at han brude smutte væk fra FW..
Brugeravatar

SPH GYM

Styrkeliste

Så vidt jeg kan se nævner Per Lyngbak Nielsen - direktør i FW - ikke noget om doping, så den må du selv stå for.

Det første jeg tænkte da jeg så billedet af Behtash var: "KRUDT!".
Brugeravatar

IK 99

tjr skrev:

Hele kernen er jo ikke selve undertrøje beklædningen, men det at de differentierer mellem hvem der har den på.
Det er fuldstændig det samme som hvis de forbød tykke mennesker at træne i andet end stort, løst tøj, så man ikke kunne se deres deller. Det ville ikke give nogen mening, og ville udløse et kæmpe ramaskrig.

Nu ved vi ikke hvordan han har opført sig i centeret. Hvis han har været meget støjende og med en provokerende adfærd, så har undertrøjen nok blot været en undskyldning for at smide ham ud, da det er et håndgribeligt problem at tage fat på. I hvert fald mere håndgribeligt end "du larmer engang imellem".

Irriterende mennesker, der ikke rydder op efter sig selv, optager udstyr til brug som tv stol og andet i samme stil, gøres der intet ved. Det er et klassisk eksempel på at muskler er frowned upon og at middelmådigheden hyldes til fulde
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

tjr skrev:Så vidt jeg kan se nævner Per Lyngbak Nielsen - direktør i FW - ikke noget om doping, så den må du selv stå for.

Det første jeg tænkte da jeg så billedet af Behtash var: "KRUDT!".

Ja, du tænker.. Peter Lyngbak Nielsen udtaler jo:" Aner det ikke! Det, jeg sagde, var, at det er op til den lokale centerleder at træffe en afgørelse. Og der er jo væsentlig forskel på, om du er 120 kilo tung og to en halv meter stor. For så ser du jo værre ud, end hvis du er en lille fugl på 45 kilo."

og:"Så det har noget med folks størrelse at gøre?

– Det er jo det samlede billede, der gør, om tingene passer sammen. På nogle piger er noget jo også til kanten, og på andre er den samme ting pervers. "

Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/ ... z1mXnK3j9h

Jeg syntes nærmere han ligner en, der har taget sig sammen.. Det du tænker, at han er krudttet, er ikke ens betydene med, at han har lagt en positiv test?

Og det er forskelsbehandling ud fra tanker.. Det syntes jeg ikke om..
Brugeravatar

SPH GYM

Styrkeliste

Det er uinteressant om han rent faktisk er på krudt. Men hvis jeg tænker det, så gør de andre motionister i FW det også.

Jeg har forresten heller aldrig lagt en positiv test. Eller en negativ test for den sags skyld. Hvordan ved jeg ikke sidder og er ved at injecere 300mg nandrolon i min højre balle lige nu?
Brugeravatar

IK 99

Hvis det var i fitness.dk det her havde jeg skiftet for længst, hader virkelig folk der går i små sko, det er nok det værste i min verden. Syntes også det er pisse dobbeltmoralsk at i deres reklamer har kvinden ingen tøj på, men hvis en fyr har undertøj på er det vulgært og skal ikke finde sted i deres center. Igen typisk dansk det her, skulle ikke undre mig centerlederen er en snerpet gammel dame, med fine fornemmelser..

tjr skrev:Det er uinteressant om han rent faktisk er på krudt. Men hvis jeg tænker det, så gør de andre motionister i FW det også.

Jeg har forresten heller aldrig lagt en positiv test. Eller en negativ test for den sags skyld. Hvordan ved jeg ikke sidder og er ved at injecere 300mg nandrolon i min højre balle lige nu?

Det er forskelsbehandling..? Centerlederen, vil ikke smide en ud, der har den samme trøje på og vejer 45 kg, men derimod en, der har taget sig sammen og dedikeret sig til sporten..

Kronikken, er jo om, at han bliver forskelsbehandlet ud fra tomme beviser.. Centerlederen udtaler jo imellem linjerne, at han mistænker ham for doping, og derved smider ham ud, da det vil skade hans ry' ..
Brugeravatar

SPH GYM

Styrkeliste

Vi kan lynhurtigt blive enige om at FW er et tarveligt lortested. Jeg afskyr dem og al deres væsen. Denne sag beviser bare endnu engang af FW ikke er et sted der vil have folk der træner seriøst. Det er noget lort de sælger og derfor handler jeg der ikke.

Men: Skal de have lov til at smide ham ud for at træne i undertrøje (og være for stor, for hakket og for mørk)? Ja, det synes jeg de er i deres gode ret til. Hvis centerlederen (som sikkert er en nærig kælling med en svag virkelighed) vurderer at han ikke passer ind (husk, det var på Østerbro - et lidt 'fint' kvarter i Kbh.) så ser jeg ikke noget problem med de bortviser ham, især ikke efter han havde fået en advarsel.

Jeg forholder mig vel og mærke ikke til om det er lovligt eller ej.
Brugeravatar

IK 99

Det er tilsyneladende helt i orden at træne i undertrøje i Taastrup, mens det er forbudt på det fine fine Østerbro.

Det er vel i og for sig det som deres direktør siger. Det ville da også være frygteligt hvis de fine fine folk, i FITNESS WORLD ØSTERBRO!!!!!! skulle se en stor hakket indvandrer der går op i sin træning.

For et par år siden trænede jeg i samme center som Behtash (i FDK Taastrup) og han kan/kunne sagtens være højtråbende og drille andre trænende. Dog kun andre i samme "gruppe" og folk der kan tage lidt røg. Har aldrig set ham genere nogen, men det er da vigtigt at afskærme hr. og fru. flødebolle fra folk der afviger fra normalen i samfundet.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 160.00

Legkongen skrev:Jeg synes faktisk, at det er fair nok, at han bliver bortvist. Han kan jo bare tage en almindelig undertrøje på - så er den ikke længere!

Rickross skrev:så kan manden jo tage noget ordentligt tøj på. Det er jo også bare for at provokere at han gør det flere gange samme sted, efter han er blevet bedt om ikke at gøre det. Der står vist også at de må ophøre medlemskabet hvis de ønsker.

Det er sgu sjovt da en ven linkede artiklen tænkte jeg: "OK, der kan umuligt være nogen der er så langt væk og indskrænkede i perspektiv at de ikke kan se hvor absurd fordomsfuldt, fingerpegende og bizart det her er! Selv inde på bb.dk må der være bred enighed om, for en sjælden gangs skyld, at det her er fuldstændig sindssygt!"

Så logger man ind på bb.dk og de første to kommentarer der møder ens øjne er dem her. Min far har et ord for den slags - bonderøvsmentalitet. Det passer meget godt her. George Orwell ville vende sig i sin grav.
"Whatever you're doing.... Have pride in it.. Do it to the best of your ability... Peace Dorian"

Do not pray for easy lives, pray to be stronger men.
Do not pray for tasks equal to your powers, pray for powers equal to your tasks.
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster