Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 978
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 976

Følg bodybuilding.dk på

Bredals Program af J-S-O

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

J-S-O kiggede forbi min logbog og syntes mit nuværende program var helt hen i vejret og lavede dette til mig i stedet efter hvordan jeg gerne ville træne. Har ikke prøvet det endnu (juletid, lukket center) men tænkte at jeg lige ville høre jer andres vurdering. Jo flere jo bedre :)
Jeg er nybegynder og skal derfor have noget simpelt.
Er dog interessede i at træne noget mere bryst da mit bryst rent faktisk går ind ad (bogstavligt talt)

Mandag/onsdag/fredag
Squat / dødløft (skiftevis) 5x5
Bænkpres 5x5
Chinups 3x8
BOR / Yates rows 3x8
Military presses 3x8
Dips 3x8
Biceps curls 3x8
+ mave 3x10

Hvad siger i? Lyder det fornuftigt?

En af de ting jeg tænker er om jeg ikke når at blive for træt i muskelerne til at køre det hele? Har i min korte periode haft del det op så jeg kørte ryg + biceps, bryst + triceps.
Kig forbi min LOG og kom med forslag til min nye livstil.

Reputation point: 0

Geografisk sted: københavn

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

En af de ting jeg tænker er om jeg ikke når at blive for træt i muskelerne til at køre det hele? Har i min korte periode haft del det op så jeg kørte ryg + biceps, bryst + triceps.

Hvis din kondtition eller arbejdskapacitet er elendig, er det muligt, at det bliver svært at gennemføre. For almindelige mennesker er det dog overhovedet ikke noget problem.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010