Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69133 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er AlbertEsorm
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049985 indlæg i 100487 emner
0 nye indlæg i dag

J-S-O skrev:Nej, jeg bruger ikke Udo's Choice! Som jeg har beskrevet i den anden tråd synes jeg produktet er alt for opreklameret, og der findes andre billigere alternativer...

Andersbr skrev:J-S-O skrev:Nej, jeg bruger ikke Udo's Choice! Som jeg har beskrevet i den anden tråd synes jeg produktet er alt for opreklameret, og der findes andre billigere alternativer...
Jeg synes at du skulle komme med nogle af de fremragende alternativer til de mennesker der gerne ville prøve noget andet så JSO.
Kunne du ikke smide mig et link til den anbefalede dosering inden for omega-3-6-9 som du refere til i den anden tråd??

ninjagrenen skrev:Andersbr skrev:J-S-O skrev:Nej, jeg bruger ikke Udo's Choice! Som jeg har beskrevet i den anden tråd synes jeg produktet er alt for opreklameret, og der findes andre billigere alternativer...
Jeg synes at du skulle komme med nogle af de fremragende alternativer til de mennesker der gerne ville prøve noget andet så JSO.
Kunne du ikke smide mig et link til den anbefalede dosering inden for omega-3-6-9 som du refere til i den anden tråd??
Se evt i den anden tråd som er blevet oprettet vedrørende Udos, lige før denne ;)

Andersbr skrev:ninjagrenen skrev:Andersbr skrev:J-S-O skrev:Nej, jeg bruger ikke Udo's Choice! Som jeg har beskrevet i den anden tråd synes jeg produktet er alt for opreklameret, og der findes andre billigere alternativer...
Se evt i den anden tråd som er blevet oprettet vedrørende Udos, lige før denne ;)
Det eneste jeg ser JSO foreslå er hørfrøolie og ekstra jomfru olivenolie - den ene for omega3 den anden for omega 9 - men hvad så med omega 6 ??

Andersbr skrev:
Det eneste jeg ser JSO foreslå er hørfrøolie og ekstra jomfru olivenolie - den ene for omega3 den anden for omega 9 - men hvad så med omega 6 ??

Andersbr skrev:J-S-O skrev:Nej, jeg bruger ikke Udo's Choice! Som jeg har beskrevet i den anden tråd synes jeg produktet er alt for opreklameret, og der findes andre billigere alternativer...

Bondi skrev:Yes, jeg bruger Udo's 2-3 spise skefulde pr. dag som smides over min pasta eller tun - Mums !
Produktet indeholder ALT hvad det skal samt smager ok.

AndersHolm skrev:IMO er det dumt at smide +150 kr flasken efter olie, når man kan dække sine behov ind på andre måder, for under halvdelen.
Så medmindre man får en yderst fordelagtig pris, eller er sponsoreret, ser jeg ingen grund til at handle Udo's, Oil of life, Perfect balance osv. osv.

HAV skrev:AndersHolm skrev:IMO er det dumt at smide +150 kr flasken efter olie, når man kan dække sine behov ind på andre måder, for under halvdelen.
Så medmindre man får en yderst fordelagtig pris, eller er sponsoreret, ser jeg ingen grund til at handle Udo's, Oil of life, Perfect balance osv. osv.
Hvordan vil du dække dine behov på andre måder ?

AndersHolm skrev:HAV skrev:AndersHolm skrev:IMO er det dumt at smide +150 kr flasken efter olie, når man kan dække sine behov ind på andre måder, for under halvdelen.
Som andre har beskrevet det, så er Tidselolie, hørfrøolie, olivenolie og fiskeolie vejen frem.

HAV skrev:AndersHolm skrev:HAV skrev:AndersHolm skrev:IMO er det dumt at smide +150 kr flasken efter olie, når man kan dække sine behov ind på andre måder, for under halvdelen.
Som andre har beskrevet det, så er Tidselolie, hørfrøolie, olivenolie og fiskeolie vejen frem.
Ok, bruger du selv det ?
Hvorfor indtager du olie ?

AndersHolm skrev:(..)
Ja jeg blander selv min olie...
Olier/Fedt har mange positive elementer forbundet med sig, såfremt det er de rigtige olier der indtages. Prøv evt. at kigge i artikel sektionen, der bør være lidt om olier eller ernæring generelt.

p0ulsen skrev:
Jeg kan ikke lige umiddelbart finde nogle artikler der fortæller om olier, fedtstoffer, osv. - fra bunden af! Jeg er interesseret i at få viden omkring olier, fedtstoffer, osv., helt fra bunden af. Det er meget fint at vide at man skal have henholdsvis Omega3/-6/-9, men hvorfor skal man have det?
Håber nogen kan bidrage med en artikel eller andet, herom!Vil meget gerne være klogere på dette område, da jeg ikke selv indtager nogle olier fast, fordi jeg simpelthen ikke har den rigtige viden, omkrin dette

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster