Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:lad skulderen få det fred den har brug for. Hvis du endelig skal lave et eller andet bør meget lette cable flyes med en masse squeeze være det mest beskyttende, og så en 15-25 reps. Det kan stadig smadre dine patter og om ikke andet så holde på massen. Men synes stadig du bør lade skulderen få noget fred.

Pind skrev:toto_G4M3R skrev:lad skulderen få det fred den har brug for. Hvis du endelig skal lave et eller andet bør meget lette cable flyes med en masse squeeze være det mest beskyttende, og så en 15-25 reps. Det kan stadig smadre dine patter og om ikke andet så holde på massen. Men synes stadig du bør lade skulderen få noget fred.
Cable flies er en af de ringeste øvelser at anvise til en der bør holde sin skulder i ro. Specielt hvis ved kommende har tænkt sig at lave dem stående.
Kig dig om i centrene. Der er ikke én der laver den øvelse korrekt. Folks skuldre flyver frem og tilbage under øvelsen.
Til TS: Gør som Stener forslår. Sørg for at give det det ro det skal have og hold vægten nede så du ikke har smerte ved udførelsen.

toto_G4M3R skrev:At mange ikke kan finde ud af at lave øvelsen rigtigt, gør den jo ikke dårlig. Personligt har jeg intet kunne mærke når jeg kører den i de perioder hvor der ellers har været lidt med skulderen

sebastian94 skrev:Hvad er så de bedre alternavtiver?
Stener skrev:Ro og i værste tilfælde meget få kg. er vejen frem.
Stener skrev:føl dig frem er nok det bedste du kan gøre og så bare undgå for høj belastning.

sebastian94 skrev:Hej.
Jeg har over længere tid døjet med en overanstrengelse af en bicepsscene der hæfter i skulderen.
Dette har forhindret mig i øvelser som bænkpres og DB flad bænk.
Er der nogle der ligger inde med nogle gode brystøvelser der ikke belaster skulderen på samme måde, som kunne være et godt alternativ?

sebastian94 skrev:Jeg er sikker. Går hos et professionelt hold af fysioterapeuter og det et en ofte set skade. Men jeg ved godt hvor meget belastning osv, jeg vil bare høre om der er nogle der har alternativer øvelser til bænk og DB flad!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster