Jeg har de sidste par måneder kørt et hårdt bulk, med super gode størrelses- og styrke resultater. Jeg har løfter i ca. 4 år, og er ingen begynder .. Vejer 96kg med en fedtprocent på 9-10 stykker.
Mit spørgsmål er nu - min diæt består næsten kun af følgende; 8-12 æg om dagen MED blommen, 500-1000g hakket oksekød, enten 3-7 eller 8-12, en masse fiuldkornsbrød, havregryn og det enkelte stykke frugt og den enkelte grøntsag .. Jeg har aldrig haft bedre resultater, en med denne diæt haha
Jeg spiser ca. 4700-5000 kalorier om dagen.Jeg har for nylig fået mange kommentarer om, at jeg er en meget usund person, pga. mine kostvaner - nogle har endda gået så vidt, som at postulere, at jeg vil falde om af åreforkalkning om et par år bare pga. æggene .. Det fik mig til at undre mig over, hvad jeres syn på tung styrketræning og en klassisk høj-kalorie bulk diæt gør ved kroppen, rent sundhedsmæssigt? Personligt kan jeg tilføje, at den ihvertfald gør dig stærk! Sådan vil jeg selvfølgelig ikke leve resten af mit liv, men jeg føler mig fysisk i bedre stand end nogesinde før ... hvad er jeres tanker på dette område??

)