Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Taekwondo body skrev:Hvor længe og hvor hårdt har du bulket . Jeg syntes det er en skidt tid at cutte på. Der er jo også kun 3 uger til januar

MrMøller skrev:Taekwondo body skrev:Hvor længe og hvor hårdt har du bulket . Jeg syntes det er en skidt tid at cutte på. Der er jo også kun 3 uger til januar
Ja det er jo også det jeg tænker, der er kun 3 uger tilbage men da jeg også føler sådan lige pt har jeg svært ved at få nok mad ned til at stige i vægt og så ender jeg bare i en slags limbo hvor der ikke sker noget.
Har bulket siden sidste december, har taget 12 kg på så ikke mega hårdt men alligevel en del

Almond skrev:MrMøller skrev:Taekwondo body skrev:Hvor længe og hvor hårdt har du bulket . Jeg syntes det er en skidt tid at cutte på. Der er jo også kun 3 uger til januar
Ja det er jo også det jeg tænker, der er kun 3 uger tilbage men da jeg også føler sådan lige pt har jeg svært ved at få nok mad ned til at stige i vægt og så ender jeg bare i en slags limbo hvor der ikke sker noget.
Har bulket siden sidste december, har taget 12 kg på så ikke mega hårdt men alligevel en del
Alternativt kan du holde dig omkring lifevægtsindtag, og dermed have mulighed for at nyde juletiden.

Taekwondo body skrev:Almond skrev:MrMøller skrev:Taekwondo body skrev:Hvor længe og hvor hårdt har du bulket . Jeg syntes det er en skidt tid at cutte på. Der er jo også kun 3 uger til januar
Alternativt kan du holde dig omkring lifevægtsindtag, og dermed have mulighed for at nyde juletiden.
Det lyder sku da ellers godt. Har du nogen før og efter billeder? 1 kg om måneden lyder ellers ikke slemt

MrMøller skrev:Taekwondo body skrev:Almond skrev:MrMøller skrev:Taekwondo body skrev:Hvor længe og hvor hårdt har du bulket . Jeg syntes det er en skidt tid at cutte på. Der er jo også kun 3 uger til januar
Det lyder sku da ellers godt. Har du nogen før og efter billeder? 1 kg om måneden lyder ellers ikke slemt
Der er nogen billeder på første og anden side i min log, dog ikke helt opdaterede

er at gå en del ned i kulhydrater og op i grøntsager.

Borumpas skrev:Nu har du jo hverken sagt hvad du vejer, hvor høj du er, eller hvad din fedtprocent er... så det er fuldstændigt umuligt at give dig et svar.
"Tyk" kan betyde 15% fedt for dig, og 20 % for mig
edit: efter at have set det billede på din blog..... hvis du kalder dig selv "tyk", er jeg nødt til at bede dig om at køre til Holstebro så jeg personligt kan give dig et dask i baghovedeter at gå en del ned i kulhydrater og op i grøntsager.
Jeg er ikke sikker på, at du ved hvad kulhydrater er.

MrMøller skrev:Hej, jeg har efterhånden bulket i lang tid nu, men her den sidste måned er jeg begyndt at føle mig lidt tyk... også selvom jeg egentlig ikke er specielt stor. Mit mål har indtil videre været at blive ved med at bulke indtil nytår, men ved ikke om jeg bare skal stoppe nu? Det er især når jeg sidder ned så føler jeg mig vildt tyk ved ikke hvad der sker

Gizminister skrev:Udefra dine billeder skal nok du bulke et år eller to mere, begynd først at cutte når din fedt procent er på de 15-18%

Bone-14 skrev:Bodybuilding er ikke noget for dig hvis du er så fedt forskrækket.

MrMøller skrev:Bone-14 skrev:Bodybuilding er ikke noget for dig hvis du er så fedt forskrækket.
nå okay så må jeg vel heller bare stoppe med at træne.

MathiasMoeller skrev:Jeg synes som de andre at du skal forsætte bulk. Du er overhovedet ikke tyk og man kan stadigvæk se dine abbs. Men jeg synes ikke det er nødvendigt at bulke i flere år, som nogen af de andre forslår. Hvis du desuden holder en clean diæt og ikke er meget over 200-300 kalorier om dagen, så tager du heller ikke meget fedt på. Også kan du cutte lige inden sommer, hvis du føler for det.MrMøller skrev:Bone-14 skrev:Bodybuilding er ikke noget for dig hvis du er så fedt forskrækket.
nå okay så må jeg vel heller bare stoppe med at træne.
Jeg håber, at du er sarkastisk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster