mit ligevægts indtag er omkring 4000 kcal , jeg vejer omkring de 106-7 kg

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/wallbash.gif)

rawtank skrev:#Clavicula
Okay, men ellers ser fedt indtag og kulhydrat fint ud fordelt ud på dagen ? .
tak for respons vedrørende indlæg ^.

50cent skrev:Ingen grove grøntsager?
Klarer du vitaminerne med vitaminpiller?

fedania skrev:Personligt ville jeg aldrig bulke med et overskud på 1000 kcal om dagen.
Og så ville jeg putte nogle grøntsager ind i planen. Hvis du tager din krop seriøst, så fodrer du den ordentlig, og det gør man ikke med en tøsefornærmet "jeg er ikke den store grøntsagsspiser"-holdning. Ind i kampen og find de grøntsager du kan li' og spis dem. De officielle anbefalinger hedder 600g.

awesome skrev:106-7kg?
Pics or you didn't happen...:-)
undskylder meget for OT
vi aner intet om fedt% eller højde. 106kg lyder da ikke som noget man aldrig ser.
Clavicula skrev:awesome skrev:106-7kg?
Pics or you didn't happen...:-)
undskylder meget for OT
Hvorfor kan manden ikke veje det?vi aner intet om fedt% eller højde. 106kg lyder da ikke som noget man aldrig ser.

Clavicula skrev:fedania skrev:Personligt ville jeg aldrig bulke med et overskud på 1000 kcal om dagen.
Og så ville jeg putte nogle grøntsager ind i planen. Hvis du tager din krop seriøst, så fodrer du den ordentlig, og det gør man ikke med en tøsefornærmet "jeg er ikke den store grøntsagsspiser"-holdning. Ind i kampen og find de grøntsager du kan li' og spis dem. De officielle anbefalinger hedder 600g.
Multivitamin og fibertilskud, bum. Hvad så?

MakeMeMonster skrev:haha, der er både blevet sagt, at der er for mange proteiner, kulhydrater og fedt.. Hvor fanden skal han så få 5000 kcal fra, hvis han skal skære i det hele ???![]()
Jeg synes kostplanen ser fint fordelt ud, omend jeg nok havde byttet de saltede peanuts ud med rå mandler..

JeppN skrev:MakeMeMonster skrev:haha, der er både blevet sagt, at der er for mange proteiner, kulhydrater og fedt.. Hvor fanden skal han så få 5000 kcal fra, hvis han skal skære i det hele ???![]()
Jeg synes kostplanen ser fint fordelt ud, omend jeg nok havde byttet de saltede peanuts ud med rå mandler..
Hvem har sagt han behøver 5000 kcal? jeg vejer 100kg og vokser fint på lige under 4000, jaja vi er alle forskellige, og han har måske behov for flere kcal, men 1000 overskud giver heller ikke meget mening

Meget forskel på folk, godt nok.

Husk og pas på kroppen, du har kun en.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster