Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

madein89 skrev:Hvor er det bare dybt forargende at se det der.
Jeg har ikke ondt at ham, slet ikke. Dels fordi man må gå ud fra, at han ved der er en risiko forbundet med det og dels, - især(!), - fordi han åbenbart synes det er ok, at indvilge i dette dyreplageri; bare det er sjovt for ham.
Jeg ser derimod noget godt i, at ikke alle slipper ustraffet for at more sig med velorganiseret dyreplageri, da man da kan håbe, at dyreplageri vil få mindre folkelig opbakning på sigt.
Dog burde folk selvfølgelig stoppe med at indvilge i grotesk ydmygelse og mishandling af en tyr, da det åbenlyst er moralsk forkastelige, og ikke fordi de selv kan risikere at blive såret. Men sidstnævnte siger desværre nok ret meget om os mennesker.
Jeg skammer mig over at tilhøre samme art som de gutter vi ser i klippet, da de åbenlyst er af den opfattelse, at sjov og ballade kan opveje dyreplageri.

Cykelmyggen Egon skrev:madein89 skrev:Hvor er det bare dybt forargende at se det der.
Jeg har ikke ondt at ham, slet ikke. Dels fordi man må gå ud fra, at han ved der er en risiko forbundet med det og dels, - især(!), - fordi han åbenbart synes det er ok, at indvilge i dette dyreplageri; bare det er sjovt for ham.
Jeg ser derimod noget godt i, at ikke alle slipper ustraffet for at more sig med velorganiseret dyreplageri, da man da kan håbe, at dyreplageri vil få mindre folkelig opbakning på sigt.
Dog burde folk selvfølgelig stoppe med at indvilge i grotesk ydmygelse og mishandling af en tyr, da det åbenlyst er moralsk forkastelige, og ikke fordi de selv kan risikere at blive såret. Men sidstnævnte siger desværre nok ret meget om os mennesker.
Jeg skammer mig over at tilhøre samme art som de gutter vi ser i klippet, da de åbenlyst er af den opfattelse, at sjov og ballade kan opveje dyreplageri.
for lige at få det på plad,s går jeg overhovedet ikke ind for dyreplageri, men jeg tvivler på tyren bliver særlig meget "plaget" den bliver højst stresset af alt det ståhej der er omkring den, mere er der vist ikke i det

Kardon93 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:madein89 skrev:Hvor er det bare dybt forargende at se det der.
for lige at få det på plad,s går jeg overhovedet ikke ind for dyreplageri, men jeg tvivler på tyren bliver særlig meget "plaget" den bliver højst stresset af alt det ståhej der er omkring den, mere er der vist ikke i det
De tyre der bliver senere myrdet, hvor der bliver kastet spyde efter dem, de bliver gjort aggressive og slået med pinde, er det ikke plageri?

Pzyrex skrev:Det er fuldstændig forkasteligt, at sådanne primitive former for "underholdning" som f. eks tyrefægtning stadig kan finde sted, den dag i dag. - Også endda i et land som er medlem af EU. Jeg kunne forstå hvis daddelgnaskerne nede i Afghanistan e.l. stadig morede sig over sådanne brutale og ekstrem ondskabsfulde former for dyrplageri, men at vi i et EU land, i en tid hvor der er så meget fokus på dyrevelfærd, stadig kan se den form for brutalitet mod dyr, finder jeg dybt forkasteligt og afskyeligt.

Men mon ikke han holder sig på afstand fremover.

DBP skrev:Men mon ikke han holder sig på afstand fremover.
Døde han ikke af det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster