Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Folmand skrev:Har også brugt det med succes. I følge medicinske studier øger det insulinfølsomheden en lille smule.
Personligt har jeg følte at det gjorde mig en "anelse" mere massiv + at jeg syrede til hurtigere under træning.

junjer skrev:okay, hvordan anvendte du det? men kunne være man skulle forsøge sig med det så.

`BALLE´ skrev:kanel - hæld det på alt du spiser.!
Kilde: Better than steroids, Dr Warren Wiley

Bay skrev:Sidst jeg så mine brødre, cirka for en uge siden, sagde de at jeg havde tabt mig på maven, selvom jeg faktisk har gainet et kilo i alt![]()
Jeg ved ikke om det har noget på sig - jeg ville bare lige del mine succes historie

`BALLE´ skrev:Jeg bruger både vanadyl-sulfate og Chromium picolinate og også Kanel. Du kan også bruge Vinegar. Som Folmand skriver så har det noget med insulinen at gøre! Det de gør er at hjælpe insulinen med at transportere sukker ind i musklerne, derved får du et hårdere look, og giver mere energi til musklen så du kan hive nogen flere reps!
dosering:
chromium picolinate 400mcg 2-3 gange dagligt ved måltid.
vanadyl sulfate - 10mg 2 gange om dagen også ved måltid
kanel - hæld det på alt du spiser.!

Bay skrev:`BALLE´ skrev:Jeg bruger både vanadyl-sulfate og Chromium picolinate og også Kanel. Du kan også bruge Vinegar. Som Folmand skriver så har det noget med insulinen at gøre! Det de gør er at hjælpe insulinen med at transportere sukker ind i musklerne, derved får du et hårdere look, og giver mere energi til musklen så du kan hive nogen flere reps!
dosering:
chromium picolinate 400mcg 2-3 gange dagligt ved måltid.
vanadyl sulfate - 10mg 2 gange om dagen også ved måltid
kanel - hæld det på alt du spiser.!
800mcg-1200mcg chromium picolinate pr. dag - det var nogle abnorm høje doser. Har du nogle studier eller viden som bakker op om det?
Vanadyl Sulfate - har der ikke været meget dårlig optale om det? Minder det kan spille ind på kræft. Ret mig lige, hvis jeg er helt ude i hampen - har nemlig ikke tid til at alve research p.t.![]()
Kanel?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster