Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ratzy skrev:Det arbejde du skal lave, er det "grafiskrelateret"? eller bare "skrivning" i f.eks. word og excel?

PeterHejleJensen skrev:Test af HP Touch:
http://www.dr.dk/DR2/Soeinding/Programm ... 165132.htm

Rasmus Ladefoged skrev:Hmm, nu ved jeg jo ikk helt hvor meget dokument behandling du har, men har (i min klasse) oplevet lidt problemer med fil deling osv, med de 3 der her en Mac.
P.s, fuck alt det andet, bar den ka spille WoW

Bay skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Hmm, nu ved jeg jo ikk helt hvor meget dokument behandling du har, men har (i min klasse) oplevet lidt problemer med fil deling osv, med de 3 der her en Mac.
Nu er jeg ikke den store tekniker, men min bror siger bare jeg skal bootcampe mac'en. Så jeg kører med måde vista og mac. Så kan man bruge mac til billedarbejde og windows office til at det andet.

Gaxe skrev:Bay skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Hmm, nu ved jeg jo ikk helt hvor meget dokument behandling du har, men har (i min klasse) oplevet lidt problemer med fil deling osv, med de 3 der her en Mac.
Nu er jeg ikke den store tekniker, men min bror siger bare jeg skal bootcampe mac'en. Så jeg kører med måde vista og mac. Så kan man bruge mac til billedarbejde og windows office til at det andet.
Nu findes office også til mac.. men det er rigtig at du bare kan bruge bootcamp.. Men det er rigtig at det kan være svært at dele mellem mac og Windows Vista.. dog er et vista der er noget lort her!! Mac har ingen problemer med at dele med fx xp...

Rosenhøj skrev:Gaxe skrev:Bay skrev:Rasmus Ladefoged skrev:Hmm, nu ved jeg jo ikk helt hvor meget dokument behandling du har, men har (i min klasse) oplevet lidt problemer med fil deling osv, med de 3 der her en Mac.
Nu findes office også til mac.. men det er rigtig at du bare kan bruge bootcamp.. Men det er rigtig at det kan være svært at dele mellem mac og Windows Vista.. dog er et vista der er noget lort her!! Mac har ingen problemer med at dele med fx xp...
Generelt er det jo MS der er problemet, alt hvad der hedder standarder inden for IT skider de jo højt og flot på.
Et eksempel er også lav en hjemmeside der ser "rigtig" ud i IE, så ligner den noget der er løgn i f.eks. firefox, pga MS ikke overholder html standarden.
Jeg ville personligt vælge Mac'en hvis du vurderer at du trodsalt skal arbejde lidt med grafik, hvis det udelukkende er at fjerne røde øjne på et par billeder ville det være at skyde over målet, og så ville jeg finde mig en windows maskine, som på trods af store grumme MS, stadig er nemmest at have med at gøre ift. netværk.
Men kommer meget an på prisidé og hvor meget design vægtes.

Bundesball skrev:Har endnu ikke mødt en eneste person der har fortudt at købe en imac, selv hardcore pc folk har været imponeret over dens funktionalitet og over hvor simpel den kan være.
Der tager selvfølgelig tid at lære knapper osv. hvis du er vant til pc, men derudover er den pisse flot IMO.
=D>
Jeg ville ikke turde købe HP'en, alt for usikker på hvor funktionel den er.

Rafn skrev:Bundesball skrev:Har endnu ikke mødt en eneste person der har fortudt at købe en imac, selv hardcore pc folk har været imponeret over dens funktionalitet og over hvor simpel den kan være.
Der tager selvfølgelig tid at lære knapper osv. hvis du er vant til pc, men derudover er den pisse flot IMO.
=D>
Here you go.. Du har lige mødt en.. Kan ikke udstå mac syntes det er de væreste lorte maskiner alt for dyre i forhold til hvad du får ud af dem.. Ja okay ved godt de er mere stabile end Win. maskiner men så bruger man bare linux, Simpel

Bundesball skrev:Rafn skrev:Bundesball skrev:Har endnu ikke mødt en eneste person der har fortudt at købe en imac, selv hardcore pc folk har været imponeret over dens funktionalitet og over hvor simpel den kan være.
=D>
Here you go.. Du har lige mødt en.. Kan ikke udstå mac syntes det er de væreste lorte maskiner alt for dyre i forhold til hvad du får ud af dem.. Ja okay ved godt de er mere stabile end Win. maskiner men så bruger man bare linux, Simpel
ok, så længe din kritik kun angår prisen, så tæller den stadig ikke. Ved godt penge ikke vokser på træerne, men en stationær pc, med højt. skærm osv. løber også op. Og så har du: 100 ledninger, evigt grimme kabinetter, MS evige crap programmer, og hvem gider til at lære Linux?
Nu har jeg ejet min del af stationære pc'er, mangler dog stadig at eje en der ikke var bøvl med. Det har også været samle løsninger, det gider jeg ikke mere. Men det ledninge helvede og ustabile dele, det sutter den bredeste af brede.
Derfor ville jeg, hvis det var den dag i dag, spendere en tusse eller to mere, og få mig noget funktionelt, elegant og simpelt. Fuck om den kan lyse blåt, og overclockes, bare den duer.

Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Test af HP Touch:
http://www.dr.dk/DR2/Soeinding/Programm ... 165132.htm
Tak for linket. Det kigger jeg lige igennem efter skole.

Starpen skrev: Har stadig ikke, efter halvandet år med mac, oplevet noget, jeg ikke kunne ordne på mindre end 1 minut.

Rafn skrev:
Det med at sætte sig ind i Linux det er sådan set lige så nemt som at skulle sætte sig ind i Mac, da du har ca samme udgangs punkt.. Men rigtig nok linux kræver man gider lære at bruge det.. Men igen samme som med mac..Ang. kabler giver jeg dig ret der har mac gjort rigtig meget godt.. Men hvis man selv lige bruger en time eller to sammen med en håndfuld strips så kan man komme langt med en alm pc

Martin G skrev:Bare bestil en alienware, så er du sikret, at den kan køre alt de næste 2-3års tid.
Koster ikke alverden faktisk..
http://www.alienware.com/products/alx-x ... KU-DEFAULT
Umiddelbart den stærkeste quad core processor på markedet.
DUAL GPU (2x1.8gb GFX)
Op til 4TB hardisk
Op til 12GB DDR3 ram
Plus en masse extra fede features mht. tilslutninger, vandkøling osv..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster