Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jamen det er da det jeg skal til... mit nye 10 minutters program.. squat,DL,bænk,military,rows,chins.. så supersetter du bare det hele og kører det igennem 2 gange. husk at have udstyret klar.

Fifty-two skrev:Hej,
Tænkte jeg lige ville spørge nogle af de kloge hoveder herinde om i kan bakke op om påståndene om en 20 minutters intensiv træning om ugen?
her er linket til der jeres hjemmeside, og ovre i venstre side (nederst på siden) er der links til youtube hvor han fortæller hvorledes en intensiv 20-minutters træning er alt der skal til.
Det lyder næsten for godt til at være sandt, og det strider imod alt jeg har lært, så vil gerne høre eksperternes mening.
http://www.concept1010.dk/
På forhånd tak.

Hvordan er det muligt at 1 gang om ugen a 20 minutter kan være det optimale ?
Concept 10 10 er et unikt træningskoncept som vil forøge din styrke, genopbygge knogler og muskelvæv, forbedre iltoptagelsen, give ekstra energi, og udskyde ældningsprocessen, mere effektivt end noget andet træningsprogram, og det på kun 20 minutter om ugen ! Det lyder umuligt, men det er faktisk rigtigt !
Selvom du gennemgår en komplet Concept 10 10 træning på 20 minutter, udføres hver øvelse bevidst meget langsomt. Og selvom ”langsomt” lyder let, så vil den koncentrerede langsomme udførelse faktisk bevirke, at de involverede muskler arbejder meget mere intenst.
Prøv at rejse dig op og tag en dyb knæbøjning — hurtigt op og ned ! Prøv derefter at udføre den samme bevægelse meget langsomt på 10 sekunder ned og 10 sekunder op. Udført langsomt er det en helt anden oplevelse ! Uden inerti eller bevægelsens fremdrift vil musklerne arbejde meget mere.
Det er elimineringen af denne bevægelses fremdrift som er hjørnestenen i Concept 10 10, og som stimulerer kroppens muskler intenst med maksimale resultater til følge, på minimal tid.
Selvom træningen i sig selv stimulerer og igangsætter de ønskede ændringer i din krop, så er det kroppen selv som producerer disse ændringer. Det er derfor absolut nødvendigt, at man tillader kroppen at restituere sig før næste træning for fortsat at få endnu bedre resultater. P.gr.a intensiteten er det derfor nødvendigt med 1 uge mellem hver træningsgang for at opnå og bibeholde maksimale resultater.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster