På et board hvor de fleste elsker at løfte tung metal, må de fleste også høre det? Det giver ihvertfald ufattelig god mening for mig.

Dette er et line-up, der gør selv aseksuelle liderlige, omend de ikke engang kender følelsen. Jeg græd lidt, da de sidste par navne kom på - glædestårer selvfølgelig. En mere fuldendt omgang skal man lede længe efter. Om du er til 80'er heavy, metal core, black metal, thrash, lidt foklemusik eller... Så har du det hele lige her/der!
Hvis I ikke kender de forskellige navne, kan i lige tage en lytter her:
Slayer
Marilyn Manson
Lamb of God
Hvis i vil spille lidt med musklerne, burde I tage at medvirke i omgang "wall of death", med Lamb of God og deres fans:
Killswitch Engage
Mastodon
Meshuggah
Soulfly
Saxon
Immortal
Anthrax
Gojira
Trvium
All Shall Perish
Dying Fetus
Skeletonwitch
Koniklaani
Der vil også komme nogle danske up-coming navne, som ikker er annonceret endnu.
Slayer, Killwsitch Engage, Mastodon og Gojira har jeg haft fornøjelsen af at høre, op til flere gange før, men de skal helt sikkert alle opleves igen. Af navne jeg ikke har hørt live før, glæder jeg mig især til meget til Soulfly (har set Sepultura), All Shall Perish, Meshuggah og Lamb of God.
Ud over al den gode musik, vil der også være øl, kærlighed og langhårede mennesker over det hele. Fantastisk.
Hele hærligheden kan nydes for den nette sum af blot 700 bobs. http://www.billetnet.dk/event/COPENHELL-2012-billetter/REF1606
Hvad glæder I jer til? For med, det skal i sgu!