At lave decideret cardio træning inden du begiver dig hen til vægtene kan jeg have svært ved at se skulle have en positiv effekt på ens muskelvækst. Man har næppe samme energi tl at lave et hårdt træningspas

- så hvis man vil have store muskler, så er det ikke vejen frem at løbe sig halvt ihjel inden hehe..dog er der ikke noget galt for at varme lidt op inden man begiver sig hen til vægtene - personligt bruger jeg ikke den form for opvarmning, jeg kører nogle sæt af hver øvelse med lavere belastning som opvarmning.
Uanset om du laver cardio før/efter vægttræningen, så forbrænder du noget energi - personligt prioriterer jeg a bruge min energi på vægttræningen, og bagefter bruge ekstra energi på noget cardio.
Din kostplan ser bedre ud, men der er stadigvæk nogle mangler.
Drop dit frugtmåltid - erstat det med noget protein og fedt.
Du mangler generelt set noget protein, prøv at ram 2 g pr kilo kropsvægt - så er de fleste dækket ind. Så du skal helst ramme 180 g protein om dagen. Ydermere mangler du også noget fedt i din kost.
Efter dine træningspas, hvad indtager du da?
Hvis du træner så meget som du siger, så er 2000 kcal måske lige i underkanten? - du kan evt starte med de 2000 kcal, og se hvor meget du taber dig

jeg ville tro det var for lidt - du skal gå efter at smide ca. 0,5-1,0 kg fedt om ugen - i starten taber man sig lidt mere pga mindre mad i 'systemet' og man smider også ofte noget væske.
Smid et måltid ind inden sengetid, bestående af protein og fedt - det kunne passende være et par hårdkogte æg eller noget proteinpulvet + nødder eller olie

Bor du hjemme eller har du selv fuld kontrol over hvad du får serveret??
Det var lige hvad jeg umiddelbart kunne komme på - sidder i toget på vej på arbejde på mon mobil, så det er lidt bøvlet at skrive lange indlæg hehe..men kigger lige forbi senere